Pretium vaste telefonie reviews

  • Totaal aantal reviews van Pretium vaste telefonie: 304 reviews
  • Gemiddelde beoordeling Pretium vaste telefonie:
    9.0

Deel jouw Pretium vaste telefonie review

Lees de reviews van andere bezoekers die hun Pretium vaste telefonie abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl


voor deze opzegservice

Pretium vaste telefonie

Ik ben vandaag benaderd door een medewerker van Pretium Telecom; die bij hoog en laag beweerde een medewerker van de KPN te zijn. Dus u werkt voor de KPN, jaha dus u werkt echt voor de KPN, jaha; totdat deze medewerker de opname starte; hadden ik opeens Pretium Telecom aan de laan. Ben er niet ingetrapt; oplichters.
Voor klachten, hier is het hun directe nummers: 023-5334868. Wie liever even op kantoor langs gaat: Amerikaweg 10, 2035 RA Haarlem.

Pretium vaste telefonie

Het verhaal van Ella Ran is bijna een copie van wat ik de afgelopen dagen met Pretium heb meegemaakt. Ik weiger te betalen voor iets waar ik niet voor heb getekend of in heb toegestemd.
Ik ben nu aangemerkt als een wanbetaler. Ik ben dan ook benieuwd of dit alleen een loos dreigement is of dat daar weer allerlei vervelende gevolgen aanzitten, zoals een incasso-bureau. Ik heb dit nog niet eerder meegemaakt. Maar mijn advies is nu wel: Pretium, niet pluis!

Alex

Pretium vaste telefonie

Op 10-09-2007 werd er van mijn bankrekening een bedrag automatisch geïncasseerd van € 72,21. Dit was voor de contributie voor het lidmaatschap van Pretium. Aangezien ik van geen lidmaatschap wist bij Pretium, behalve dat ik bij Pretium bel (dit overigens wel tot volle tevredenheid), heb ik het bedrag laten storneren. Vervolgens heb ik naar Pretium gebeld. Er werd gezegd dat ik augustus 2006 telefonisch benaderd ben over het lidmaatschap en dat er gezegd is dat het eerste jaar gratis is en dat je daarna moet betalen. Ik weet van niets. Ik heb op 27 september een brief per fax gestuurd naar Pretium Telecom dat ik dat lidmaatschap, waar ik niets van wist, wilde opzeggen. Ik heb ook het bewijs dat de fax daar is aangekomen. Vervolgens werd er door Pretium Privilege op 19 oktober 2007 een brief gestuurd dat er herhaalde pogingen waren gedaan om mij telefonisch te bereiken omtrent de automatisch incasso. Ze beweerden in deze brief ook dat ze geen opzegging ontvangen hadden van het lidmaatschap. Op 21 oktober 2007 heb ik dus weer een brief gestuurd naar Pretium Telecom waarin ik nogmaals uitleg dat ik niets van een lidmaatschap weet en als bijlage doe ik daar de brief bij die ik op 27 september heb gefaxt. Ik dacht dat ik nu overal van af was, maar nee hoor op maandag 31 maart 2008 werd ik gebeld door een medewerkster van Pretium Priveleges (5 maanden later) die mij vertelde dat ze in oktober 2007 een brief hadden ontvangen waarin ik het lidmaatschap op heb gezegd. Dit was niet binnen de drie maanden van het eerste jaar en dus was het automatisch verlengd. Ik heb haar nogmaals alles uitgelegd en dat ik nergens van weet. Volgens haar hadden we een welkomstpakket ontvangen waarin alles gestaan had. We hebben nooit iets ontvangen. Maar dat moest wel zei ze, want er stond bij hen geregistreerd dat ze het verstuurd hadden. Ik zei dat wij Pretium alleen kenden van de telefoon. Haar antwoord was dat dat twee heel aparte bedrijven waren, maar ze wist me wel te vertellen dat wij vanaf 03-05-2006 met Pretium belden. Hoe apart is dit dan. Bovendien als ik het Exclusieve Servicenummer voor Pretium Telecom bel weten ze mij ook daar te vertellen wanneer ik door Pretium Priveleges benaderd ben. Na het gebruikelijke welles nietus spelletje zou zij voor mij de bandopname opvragen, want alles was opgenomen. Het zou wel enige tijd duren voor ze deze opname zou hebben. Tot mijn verbazing belde ze al een dag later ’s avonds terug. Op de bandopname hoorde ik mijn echtgenoot. Aan hem werd letterlijk gevraagd of hij een jaarlang gratis, zonder enige verplichtingen, gebruik wou maken van Pretium kortingen. Mijn man antwoordde dat dat wel interessant klonk. Ook vroeg de (mannelijke) medewerker of hij voor zijn vrouw een pasje aan mocht maken. Dat vond mijn man goed, want het was gratis. Er werd toen alleen nog gevraagd wat zijn bankrekeningnummer was, er is niets gezegd over een automatisch incasso. De voordeelpasjes hebben we ook nooit ontvangen. Ik zei haar dat we nooit toestemming hebben gegeven aan Pretium Privilege voor een automatisch incasso, dat er niets is gezegd over opzeggen binnen drie maanden, maar wel dat het gratis en zonder verplichtingen was en dat we nooit een welkomstpakket en pasjes ontvangen hebben waar alles in zou staan en dat ik dus niet van plan was om te betalen. De medewerkster vroeg mij op zeer onvriendelijke toon of ik een rechtsbijstandsverzekering had. Toen was voor mij de maat vol. Op haar vraag hoe het nu verder moest, want ik moest die € 72,21 betalen, heb ik gezegd dat ik alles uit zou zoeken en dat ze over twee weken maar terug moest bellen.

Pretium vaste telefonie

wat een reacties zeg .Wist niet dat dit zomaar kan en hoop dat er iemand een einde maakt aan hun niet klantvriendelijke praktijken
Ik heb zelf ook nare ervaringen met hun, mijn vader is overleden en ze schrijven nog steeds geld van zijn rekening af vraag je na een aantal malen gebeld te hebben waar ze mee bezig zijn wordt je uitgekafferd en zo onbeschoft behandeld top hoor pretium!! ik heb veel dingen op moeten zeggen allemaal zonder problemen !jullie spannen de troon zo gauw mijn verdriet wat minder is ga ik kijken wat ik alsnog en weer tegen jullie kan ondernemen want jullie mogen hier niet mee doorgaan

Pretium vaste telefonie

mijn nummer is geblokkeerd om naar het buitenland te bellen Dat heb ik zelf jaren geleden ingesteld toen mijn abonnement nog bij de ptt tecom was. Nu mijn abonnement bij Pretium is wilde ik weer naar het buitenland bellen. Ik bij Pretium mijn wens op de voice mail ingesproken werd ik later gebeld dat het niet mogelijk was daar Pretium dit niet technicus kon ,men kon mij ook niet vertellen hoe dat wel kon dus vindt de sevice slecht en zeg daarom mijn abonnement op

Pretium vaste telefonie

met grote verbazing zag ik ook dat er 75,54 van mijn rekening is getrokken 9-4-2008 voor een lidmaatschap heb ik nooit toestemming voor gegeven binnenkort krijgen ze een rode kaart kunnen ze er4 ook geen geld meer afhalen ze sturen maar een acseptgirokaart als het nodig is binnenkort bel ik met een andere maatschappij

Pretium vaste telefonie

Pretium heeft mijn moeder van 87 jaar ook in de val laten lopen.
We hoorde van kpn dat ze bij een andere provider was aangemeld, deze had haar bij kpn afgemeld.
Na misschien 25 jaar kpn geen vraag naar de reden,
en of het wel zo is dat ze over wil stappen.
Ook geen bevestiging van pretium over het contract
helemaal geen correspondentie,tot je ineens hoort dat je al enige dagen bij hun een contract hebt.
Hoe is het mogenlijk dat dit in nederland zomaar door mag gaan.

Pretium vaste telefonie

laat je bankrekening door je bank blokkeren dan kunnen die bandieten je niet meer bestelen

Pretium vaste telefonie

Mijn oude tante van 86 jaar is benaderd door Pretium en heeft haar een abonnement afgewongen.
Aangezien ik 1 x in de 4 weken haar zaken behartig en net geweest was, zit ze hier voor 12 maanden aan vast volgens Pretium. Ze is hiervan in de war geraakt, weet het allemaal niet en wordt steeds bestookt met brieven die gericht zijn aan de heer die helemaal niet beastaat en nooit bestaan heeft.
Nu blijkt ook nog dat ze geen goed bankrekeningnummer heeft gezegd. Gevolg weer brieven met een betaaltermijn maar omdat ze deze brieven verkeerd versturen is er tot op heden niet betaald. Moeten ze oude mensen maar niet bellen over dit soort dingen.
Nu wordt er gedreigd met afsluiting de kosten worden dan op haar verhaalt schandalig. Ze moesten eens weten bij Pretium wat ze allemaal aanrichten.

Pretium vaste telefonie

Ik heb nog nooit zoiets gemeens meegemaakt mijn oude vader van 82 doof,spraakgebrek een abonement aangesmeerd.Gore en gemene streek ik zou graag eens persoonlijk met deze mensen in aanraking komen om wat zaken recht te zetten.

Voor Pretium vaste telefonie zijn in totaal 304 reviews geschreven. Voor de hele categorie Telefonie zijn de afgelopen 30 dagen 0 reviews geschreven.



Pretium vaste telefonie opzegbrief statistieken

Opzegstatistieken Pretium vaste telefonie
Meer Pretium vaste telefonie statistieken

Pretium vaste telefonie opzeggen

Binnen 2 minuten Pretium vaste telefonie opzeggen


Wij gebruiken cookies op onze website omdat dit noodzakelijk is voor onze dienstverlening. Daarnaast willen we je op basis van jouw gebruik van de website gerichte advertenties kunnen laten zien binnen Google Search. Als je voor dit laatste toestemming geeft, klik dan hiernaast op ‘Akkoord’. Meer weten? Lees ons Cookie Statement Akkoord