Pretium vaste telefonie reviews

  • Totaal aantal reviews van Pretium vaste telefonie: 304 reviews
  • Gemiddelde beoordeling Pretium vaste telefonie:
    9.0

Deel jouw Pretium vaste telefonie review

Lees de reviews van andere bezoekers die hun Pretium vaste telefonie abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl


voor deze opzegservice

Pretium vaste telefonie

ik heb in juni mijn telecom telefoon opgezegd maar nu wordt er weer geld van mijn rekening afgehaald waariik geen toestemming meer voor heb gegeven

Pretium vaste telefonie

ik wil mijn abonnement bij pretium telecom opzeggen en mijn klantennummer is 2806782 en ik wil bij kpn blijven.

Pretium vaste telefonie

de reden van mijn opzeg dat ik een andere provider heb die veel goedkoper is dan jullie

Pretium vaste telefonie

Mijn naam is Fuljhari
ben ook 65 euro kwijt geraakt automatisch van me rekening afgetrokken terwijl ik sinds febr 2007 geen lid meer ben ik snap er niets van .heb gebeld en zij zeggen dat ik nog lid ben terwijl ik geen gebruik maak van hun diensten
ik krijg me geld niet terug
groet
sandra Fuljhari

Pretium vaste telefonie

alles wat ik gelezen heb is zo herkenbaar ik wil er dan ook zo snel mogelijk van af.

Pretium vaste telefonie

Ook voor mij heel herkenbaar. Een jaar geleden ben ik telefonisch benaderd door pretium telecom. Er werd mij een gratis aanbod gedaan van het zogenaamde pretium privilege pakket. Dit was een pakket waarbij je korting kreeg op consumenten artikelen etc. Hier waren geen kosten aan verbonden, zo werd gezegd. Nu een jaar later wordt er 65 euro van mijn rekening afgeschreven. Na bellen leverd vervelende reacties op, agressief gedrag, dreigementen en voorwaardes waar ik nooit toestemming voor heb gegeven. In het kort de details: er wordt een gratis aanbod gedaan geheel vrijblijvend en zonder kosten wat zonder toestemming wordt omgezet in een betaald lidmaatschap. Er wordt een geldbedrag waarvan de hoogte mij vooraf niet bekend is geincasseerd waar ik nooit toestemming voor heb gegeven. telefoon gesprekken worden opgenomen op zo'n manier dat het lijkt alsof je accoord gaat met de voorwaarde. Terwijl het voorgesprek van gehele ander strekking is. agressief gedrag, dreigementen (ik denk van call center medewerkers, maar desondanks) in het kader van u heeft een probleem als u dit niet betaald!! dan zorgen we ervoor dat u op de een zwarte lijst komt en voor altijd geregistreerd staat bij.....?, dan slepen we u voor de rechter. Dan mag u het komen uitleggen voor de rechter!! Enzovoort op een zeer intimiderende toon. Bovenstaande vind ik zo dusdanig schokkend en verbazingwekkend. En zoals ik nu zie op internet ben ik niet de enige. Navraag in juridische kringen leverd op dat je het beste een aangetekende brief kan versturen en aangeeft dat de wijze waarop pretium de zaken voorsteld wijze op dwaling. Dat je onjuist bent ingelicht/voorlgelicht (zeg maar opgelicht) en dat je bij de juiste informatie niet op het aanbod ingegaan zou zijn. Ik denk ook dat iedereen die hier mee te maken heeft of heeft gehad zich moet aanmelden bij www.consuwijzer.nl. Een organisatie van de overheid die in verbinding staat met alle instellingen die de in machte zijn om pretium aan te pakken.

Pretium vaste telefonie

Heel herkenbaar alle verhalen hier! Ik zelf ben gisteren gebeld door Pretium en mijn vader (weduwnaar van 79!)eergisteren! Ik ben erin gestonken omdat de dame in kwestie zelfs het gesprek begon met: "goedemiddag, met KPN telecom spreekt U..". Zo erg ik heb ik het op deze site nog niet gelezen. Ik ben dus op internet gedoken en zag tot mijn verbazing waar ik ingestonken ben! Ik heb direct een aangetekende brief gestuurd en een klacht bij de OPTA neergelegd (voor wat dat waard is). Mijn vraag is: is mijn aangetekende brief van mij en mijn vader, die ik dus binnen de wettelijke opzegtermijn van 7 werkdagen verstuurd heb afdoende, of kan ik nog meer doen om eventuele problemen met Pretium in de (nabije) toekomst voor te zijn??? Ik zie diverse verhalen maar is er iemand die me hierover een duidelijk antwoord kan geven? B.v.d.

Pretium vaste telefonie

In principe geen problemen gehad met Pretium, totdat... Hier staan voorbeelden genoeg over vermeld. De "werving" is puur misleidend en het enorme voordeel valt ook wel mee. Nu ik wél een storing heb (lijn bezet, terwijl ik nog wel naar buiten kan bellen...) laat Pretium zien wat zij onder service verstaan. Zolang alles probleemloos verloopt uiteraard niets aan de hand, totdat... Zo wil ik ook wel geld verdienen..! Nee, tot dit niveau verlaag ik mij niet en wens geen zaken met dergelijke partijen te doen.

Pretium vaste telefonie

Begin juni 2005 heb ik aan Pretium Telecom een borg betaald voor een draadloos modem. Na 3 jaar onafgebroken gebruik van hun diensten zou ik dan die borg plus rente terug ontvangen.
Denk maar niet dat ik het geld begin juni dit jaar terug had! Ik heb erover gebeld. Nog niks ontvangen. Nu zeggen ze dat ze - NA mijn telefoontje natuurlijk - een week geleden mij een brief hebben gestuurd waarin zou staan dat ik het bedrag binnen 4 weken zal ontvangen.
Die brief heb ik niet ontvangen, merkwaardig toch?
En ALS ik het geld binnen 4 weken ontvang dan zou het bijna twee maanden over tijd zijn. Contractbreuk dus.

Pretium vaste telefonie

maart 2008 een voorbeeldbrief gezonden naar pretium om het abonnement op te zeggen ivm bellen via computer. Geen bericht gekregen van pretium. Constant bellen naar hun 0900 nummer maar werd, door dat ze zo druk waren, verbroken. Via de site (nog bedankt) het 020 nummer gebeld maar er was geen brief van ons binnengekomen. Tevens werd mij verteld dat ik niet moest opzeggen maar opheffen (wat is het verschil). Wel nog elke maand 17 euro betalen.

Voor Pretium vaste telefonie zijn in totaal 304 reviews geschreven. Voor de hele categorie Telefonie zijn de afgelopen 30 dagen 0 reviews geschreven.



Pretium vaste telefonie opzegbrief statistieken

Opzegstatistieken Pretium vaste telefonie
Meer Pretium vaste telefonie statistieken

Pretium vaste telefonie opzeggen

Binnen 2 minuten Pretium vaste telefonie opzeggen


Wij gebruiken cookies op onze website omdat dit noodzakelijk is voor onze dienstverlening. Daarnaast willen we je op basis van jouw gebruik van de website gerichte advertenties kunnen laten zien binnen Google Search. Als je voor dit laatste toestemming geeft, klik dan hiernaast op ‘Akkoord’. Meer weten? Lees ons Cookie Statement Akkoord