Pretium vaste telefonie reviews

  • Totaal aantal reviews van Pretium vaste telefonie: 391 reviews
  • Gemiddelde beoordeling Pretium vaste telefonie:
    9.3

Deel jouw Pretium vaste telefonie review

Lees de reviews van andere bezoekers die hun Pretium vaste telefonie abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl


voor deze opzegservice

Pretium vaste telefonie

Ik heb op voor 1 april 2010, met inachtneming van een maand opzegtermijn, per 1 mei 2010 mijn Pretium Telecom schriftelijk opgezegd. Dit vanwege permanente emigratie naar buitenland, maar ze blijven nog steeds van mijn rekening afschrijven.
Hoe zeg ik deze club finaal af?

Pretium vaste telefonie

Ik woon al reeds 2jr. in de USA. Heb netjes opgezegd per 1 nov. 2008, maar er wordt nog steeds 65 euro van mijn Nederlandse bankrekening afgeschreven. Zomaar !!!!! Ik gebruik geen diensten meer van hun uiteraard. Diverse brieven al geschreven, maar er wordt niet op gereageerd. Afgelopen juni 08, 2010 is er WEER 65 euro van mijn rekening afgeschreven. Ongelooflijk dat zoiets mogelijk is in ons Nederland. Witte boorden praktijken noem ik het.

Pretium vaste telefonie

In 2009 heb ik per brief mijn lidmaatschap opgezegd, Tot mijn grote verbazing zie ik dat er nu € 80,- van mijn rekening is geschreven voor 2010. Graag zou ik dat bedrag retour zien daar ik er enorm van baal dat jullie dit ook maar gewoon automatisch doen.Ik zie hier nog heel veel reacties van ontreveden klanten staan misschien eens een idee voor ons ontrevreden klanten om Tros Rader in te lichten of de rijdende rechter???

Pretium vaste telefonie

Mijn moeder van 92 jaar is door Pretium belazerd.
Zij zit in een bejaarde tehuis en betaald nu dubbel voor telefoon gebruikt .
Weg met dit callcentrum en weg met Pretium !!!!!!

Pretium vaste telefonie

In 2007 mijn lidmaatschap opgezegd en nu wordt er nog steeds geld van mijn rekening gehaald, hoe kan dit??????????????

Pretium vaste telefonie

waardeloos ze snappen geen nederlands, ik ga meteen radar en consumentenbond inlichten.

Pretium vaste telefonie

ik vindet jullie zijn grooteste op licher zijn van af juni 2008 ik maak geen gebruik van pretiurum maar tot nu toe hebben jullie wel van mijn rekinng geld af ge houden meerder maalen heb ik naar jullie gebeld en brief gechrefen maar nooit reactie van jullie ge kregen ik wil met terug werkende kraagt mijn geld terug op mijn rekining wooordt stoort ik zal tegen jullie ook ga recht zakken van makken stelitje op lichter zijn jullie

Pretium vaste telefonie

Dit is een echte oplichtersbende! Ik zie hier in sommige reacties alsof dit een normaal bedrijf zou zijn en de klachten aan de mensen zelf zouden liggen. Mensen wordt wakker !!! Ze doen zich voor als KPN, vertellen een lulverhaal aan de telefoon, je zegt dat je het niet wilt en opeens zit je toch aan ze vast zonder dat je iets tekent. En als ze eenmaal je bankgegevens hebben kom je niet van de incasso's af. Heb uiteindelijk een ander rekeningnummer genomen en doe nu alles via de kabel dus geen geouwehoer meer met mijn telefoonlijn zonder dat ik het wil. Dus blijf je incasso's terugboeken en neem een ander rekeningnummer. Juridisch dreigen ze wel, maar ze kunnen niks maken omdat ze fout zitten.

Pretium vaste telefonie

Het is schandalig ik heb per 1 december 2009 geen vaste telefonie meer via Pretium maar toch betaal ik nog elk jaar 80 euro lidmaatschap. Ik kom er niet vanaf. Belachelijk. Let op Pretium Telecom en Pretium BV zijn 2 aparte dingen.

Pretium vaste telefonie

Superieur bellen,

Ook ik ben benaderd voor Superieur bellen. Ik ben al jaren trouwe klant, nooit klachten gehad, altijd tevreden.
Na het verhaal aangehoord te hebben, had ik nog een vraag. Of het kastje dat geplaatst zou worden invloed kon hebben op andere apparatuur die op de telefoon is aangesloten. Nee hoor, alles zou hetzelfde blijven en het zou alleen maar goedkoper worden. Dus ik ga akkoord en ontvang een kastje thuis. Nu blijkt dat ons alarm aan de telefooncentrale gekoppeld te zijn waardoor het kastje niet geplaats kan worden.

Dus ik bellen met de klantenservice. Die dit nagaat en bevestigd dat installatie niet mogelijk is in ons geval. Nu zou ik schriftelijk moeten opzeggen met een kopie van het contract van ons alarminstallatie. Dit wil ik niet omdat ik dat erg privacy gevoelig vind. Ondertussen betaal ik wel de extra kosten van het kastje. Hoe kan ik dit zonder te veel gedoe ongedaan maken en mijn onterechte kosten terug ontvangen?

Iemand hier ervaring mee?

Voor Pretium vaste telefonie zijn in totaal 391 reviews geschreven. De afgelopen 30 dagen zijn bij 14% van de opzeggingen voor Pretium vaste telefonie reviews geschreven, dit zijn er in totaal 3. Voor de hele categorie Telefonie zijn de afgelopen 30 dagen 7 reviews geschreven.



Pretium vaste telefonie opzeggen

Binnen 2 minuten Pretium vaste telefonie opzeggen


Wij gebruiken cookies op onze website omdat dit noodzakelijk is voor onze dienstverlening. Daarnaast willen we je op basis van jouw gebruik van de website gerichte advertenties kunnen laten zien binnen Google Search. Als je voor dit laatste toestemming geeft, klik dan hiernaast op ‘Akkoord’. Meer weten? Lees ons Cookie Statement Akkoord