Pretium vaste telefonie reviews

  • Totaal aantal reviews van Pretium vaste telefonie: 304 reviews
  • Gemiddelde beoordeling Pretium vaste telefonie:
    9.0

Deel jouw Pretium vaste telefonie review

Lees de reviews van andere bezoekers die hun Pretium vaste telefonie abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl


voor deze opzegservice

Pretium vaste telefonie

Het grootste probleem is dat men niet goed luistert. Ze horen iets en denken dat meteen dat er namens KPN word gebeld. Er moet inderdaad ook een opname gemaakt worden waarbij de persoon die gebeld word zo'n 8x ja moet zeggen. Wanneer je daar aanbeland bent moet je toch wel doorhebben dat er niet namens KPN wordt gebeld.
Begin met goed luisteren voordat er dingen verondersteld worden.
En anders niet aan telefonische verkoop doen. Ga er zelf achteraan ipv door de telefoon iets te kopen.

Pretium vaste telefonie

nou mijn vader is er ook ingestonken hij is bij tele 2 nog goedkoper uit die man belt maar hoog uit 10 keer per week.
en dan wat je aan de telefoon krijgt nee kan niet opgezegd worden nou mijn vader is 74 en het staat toch op de site ohja dan moet dat schrijftelijk. nou ik ben benieuwd de brief gaat vandaag nog de deur uit.

Pretium vaste telefonie

Sorry,maar deze telebedrijf heeft denkelijk maar een mans personeel,heb 1x gebeld moest 10.min en 25 sec.wachten voor dat er iemaand aan de lijn kwam.Toen moest ik weer `n ander telefoon nummer draaien omdat ze me niet konden helpen,Bel je die nummer heeft `t geen verbinding.Bel je weer om na te gaan of `t nummer wel klopt en dan moet je weer lang wachten en in dit geval 15min.
zeer slechte klandizie.Als ze al moeilijk bereikbaar zijn,dan gaat alles moeilijk slechte zaak.

Pretium vaste telefonie

Mijn moeder is er ook ingestonken. Eens kijken of de coulance regeling werkt.
Ik vind dat ze de vergunning van Pretium zou moeten worden ingetrokken, het is te gek voor woorden. Of gewoon ieder contract moet getekend worden.

Pretium vaste telefonie

Mijne mensen,
Ik heb mijn abonnement bij U opgezegd en de opzegbrief "AANGETEKEND"opgestuurd. Wie schetst mijn verbazing dat er nog bedragen van mijn rekening wordt ingehouden van kosten die ik niet gemaakt heb en wel na de opzegbrief te hebben verstuurd. Het gaat hierbij om tel.nr 020-6734043 o.n.v. R.M.Babel

Pretium vaste telefonie

Voor alle mensen boven de 70, maak gebruik van de coulance regeling. Deze houd in dat voor ouderen die door deze benden worden belaserd binnen 3 maanden met een angetekende brief van de overeenkomst af kunnen. Regeling is speciaal in het leven geroepen om ouderen te beschermen.

Pretium vaste telefonie

Ook ik heb hele slechte ervaringen met pretium telecom,mijn moeder die toen 86 jaar was is ook, misleid door de telefoniste en zo is ze na heel haar leven een kpn abonnement te hebben gehad zonder erg bij pretium terecht gekomen met ook nog een duur abonnement op een koopgids die gekoppeld is aan hun abonnement.Na het overlijden van mijn ouders is na schriftelijke opzegging het probleem pas echt begonnen men bleef elke maand een bedrag afschrijven.
Ook na vele malen telefonisch contact met het bedrijf en van afdeling naar afdeling gestuurd te worden nog geen oplossing.Na stopzetting van de automatische incasso gaat alles in stroomversnelling, de ene na de andere aanmaning, en ook nu na vele telefoontjes nog steeds geen einde aan het hele circus.
Ik ben ondertussen al door vele mensen gewezen op de moeizame afhandelingen die dit bedrijf heeft.
Het is duidelijk dat de klanten daar niet juist worden voorgelicht en dat de afspraken die je met de vele telefonistes maakt niet worden nagekomen. Dat wijst dus op respectloosheid bij velen medewerkers voor de klant.
Want bij pretium is de klant absoluut geen koning. Telkens werd bevestigd dat er inderdaad was opgezegd maar dat ze er zelf ook niets van snapte en dat het geregeld zou worden. Zelfs het hoofd van de afdeling heeft het hele dossier even doorgenomen en bevestigd dat het inderdaad een misverstand was.Ondertussen liep ook de telefoonrekening aardig op wat natuurlijk ook de bedoeling is daar.Ik wantrouw dan ook ieder die daar werkt en geloof er niet in dat men de intentie heeft om een probleem op te lossen.Mijn ervaring is dat het van kwaad tot erger gaat en dat je in een vreselijke wespennest terecht komt. Nooit wil ik met dit bedrijf nog iets te maken hebben.Het is overigens wel een dankbaar onderwerp op feestjes en partijen een gewaarschuwd mens telt voor twee!!!!!!!!!!

Pretium vaste telefonie

bij mijhebben 80euro afgehaald,nooit gezegd pertelf van pretium,kan ze niet te pakken krijgen privilege,oplichters,ga wel even langs,in haarlrm tip ,andere bankrek nemen, als je ze belt zeggen ze het is een andere bv niks mee te maken,maar ze incaseren wel,voor hun

Pretium vaste telefonie

Ik werk zelf in een callcenter en krijg veel meldingen over dit soort zaken. Klanten die onbewust en buiten hun verzoek om omgezet worden naar een andere provider. Mensen, kijk uit met waar je je gegevens achterlaat en als je het niet vertrouwd, doe het dan gewoon niet. Geef telefonisch nooit duidelijk een ja, tenzij je zeker weet dat je met een betrouwbare provider praat! Let hier op en dan kunnen er veel problemen voorkomen worden.

Pretium vaste telefonie

ik heb de kontrkt latzte jaar gewisselt nar ziggo nu betal ik vor dit jaar noch een kontributi van 65,00euro wat is dat.ik heb toch stop gezetzt.meldung over klacht kommt nu per advokat

Voor Pretium vaste telefonie zijn in totaal 304 reviews geschreven. Voor de hele categorie Telefonie zijn de afgelopen 30 dagen 0 reviews geschreven.



Pretium vaste telefonie opzegbrief statistieken

Opzegstatistieken Pretium vaste telefonie
Meer Pretium vaste telefonie statistieken

Pretium vaste telefonie opzeggen

Binnen 2 minuten Pretium vaste telefonie opzeggen


Wij gebruiken cookies op onze website omdat dit noodzakelijk is voor onze dienstverlening. Daarnaast willen we je op basis van jouw gebruik van de website gerichte advertenties kunnen laten zien binnen Google Search. Als je voor dit laatste toestemming geeft, klik dan hiernaast op ‘Akkoord’. Meer weten? Lees ons Cookie Statement Akkoord