Pretium vaste telefonie reviews

  • Totaal aantal reviews van Pretium vaste telefonie: 304 reviews
  • Gemiddelde beoordeling Pretium vaste telefonie:
    9.0

Deel jouw Pretium vaste telefonie review

Lees de reviews van andere bezoekers die hun Pretium vaste telefonie abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl


voor deze opzegservice

Pretium vaste telefonie

Al meerdere keren een poging gedaan om op te zeggen.

Pretium vaste telefonie

Mijn moeder woont sinds een maand !!! in de nieuw opgeleverde zorginstelling Zuiderpark. Dit bestaat uit een verzorgingshuis en een verpleeghuis. Pretium gaat dus direct deze mensen bellen (een kwetsbare groep die vaak niet zelfstandig dit soort beslissingen kan nemen). Mijn moeder heeft nu dus kennelijk een abonnement afgesloten waarbij de brief begint met welkom terug terwijl ze nooit lid van die bende is geweest. Kwalijk en onbeschoft om deze groep mensen zo te benaderen. Bah

Pretium vaste telefonie

Ik wil alleen even kwijt dat als je slim bent geen abonnement bij deze achterlijke kevers afsluit. als je er een keer bij zit kom je er nooit meer vanaf. hufters zijn het.

Pretium vaste telefonie

Dit bedrijf is zeer laag bij de grond. Ik begrijp niet dat hier mensen voor willen werken. Ze hebben mijn ouders net zo vaak gebeld en laten lijken dat ze namens KPN belde dat mijn ouders er uiteindelijk zijn ingetrapt. Een abonnement is simpel afgesloten, maar dat opzeggen is altijd zo'n rotwerk. Als dit bedrijf belt, meteen de telefoon kapot gooien en in de fik steken.

Pretium vaste telefonie

Mijn moeder van 81 is er dus ook ingetrapt. Ze wist niet eens waar ze ja tegen had gezegd. Heb via de coulanceregeling voor ouderen geprobeerd er vanaf te komen, maar daar schijn je tegenwoordig een verklaring bij te moeten leveren dat de persoon niet handelsbekwaam is/was op het moment van afsluiten van de overeenkomst. Maar de huisarts mag zo'n verklaring, van bijv. slechthorendheid of dementie, niet meer afgeven. Weg coulanceregeling! Ze zijn wel gehaaid daar bij Pretium. Mijn moeder kon wel binnen 3 maand terug naar KPN, maar nu blijven de facturen van Pretium nog binnenkomen, omdat ze blijkbaar een jaarabonnement heeft afgesloten, waar geen enkel bewijs van is. Nu betaalt ze dus dubbel. Ik ga een bandopname van het telefoongesprek tussen Pretium en mijn moeder aanvragen en het jaarcontract opzeggen. Maar als ik alle verhalen zo lees, heb ik er een hard hoofd in.

Pretium vaste telefonie

@Agetha, de Pretium-medewerkster: ik ben 40, heb een universitaire opleiding in communicatie en ik weet heus wel hoe ik misleidende verkooppraatjes moet analyseren. Pretium-medewerkers doen voorkomen alsof ze van KPN zijn, en zeker bij ouderen die wat minder snel informatie kunnen verwerken - en vaak goed van vertrouwen zijn - is dat extra kwalijk. De teksten die ze gebruiken zijn zo opgesteld, dat mensen vaak niet direct doorhebben dat ze met een ander bedrijf van doen hebben. Jullie gebruiken teksten zoals: "Omdat u vaste klant van KPN bent, kunnen wij u een goedkoper abonnement aanbieden. Wilt u goedkoper bellen?" Etc. Toen ik rechtstreeks vroeg: "Bent u van KPN?", was het antwoord "Nee". En toen ik zei: "Waarom doet u dan voorkomen dat u wel namens KPN belt?", was die callcenter-medewerker zogenaamd verontwaardigd. Kijk eens in de spiegel en vraag je af of je zo je geld wilt verdienen.

Pretium vaste telefonie

ik wou graag de lidmaatschap opzeggen van Mevrouw Zanderink Geert van woustraat in Denekamp zij is 2 november overleden

Pretium vaste telefonie

In januari abonnement pretium opgezegd. Nu is in mei en augustus weer beide keren € 11,25 afgeschreven van mijn rekening. Gebeld met pretium (0,15 per minuut). Blijkt dat ik mijn abonnement wel had opgezegd maar ik belde met zgn, bel vrij pakket en dat moet je apart opzeggen. Nou vraag ik me af. Ben ik nu zo onnozel. Als je je abonnement opzegt, dan geldt dat toch ook voor het pakket waarmee je belt.

Pretium vaste telefonie

Helaas ben ik niet oud maar zit ook vast aan een jaar contract... Vorig jaar dacht ook ik dat ik met KPN te maken had en dacht zelfs nog, goede service om je zaken eens door te spreken. Tijdens de persoonlijke vragen werd er gezegd dat er een opname gemaakt kon worden en of je hiermee akkoord ging. Tot mijn schrik zag ik toen de papieren kwamen dat het Pretium Telecom was en niet KPN dus gelijk de formulieren ingevuld dat ik niks met ze te maken wilde hebben (dat kon binnen 5 dagen) ook nog 2x gebeld en alles werd bevestigd dat ik er nu helemaal van af was. Tot mijn verbazing en grote woede inmiddels, komt er na bijna een jaar een brief met Welkom terug! Ik weet van niks want alles was afgehandeld. Nu zit ik dus met een jaarcontract in mijn maag gesplits die ik niet wil hebben! Heb aangetekende brieven verstuurd, gewone brieven, opzegbrieven en diverse telefoontjes aan gewaagd maar helaas, ik moet nu al opzeggen wil ik er volgend jaar vanaf zijn... Dus iedereen wees op je hoede!

Pretium vaste telefonie

vieze oplichters zijn het heb gezegd dat ik geen abonnement wil en ze hebben me toch aangesloten
trap er aub niet in als ze bellen

Voor Pretium vaste telefonie zijn in totaal 304 reviews geschreven. Voor de hele categorie Telefonie zijn de afgelopen 30 dagen 1 review geschreven.



Pretium vaste telefonie opzegbrief statistieken

Opzegstatistieken Pretium vaste telefonie
Meer Pretium vaste telefonie statistieken

Wij gebruiken cookies op onze website omdat dit noodzakelijk is voor onze dienstverlening. Daarnaast willen we je op basis van jouw gebruik van de website gerichte advertenties kunnen laten zien binnen Google Search. Als je voor dit laatste toestemming geeft, klik dan hiernaast op ‘Akkoord’. Meer weten? Lees ons Cookie Statement Akkoord