Pretium vaste telefonie reviews

  • Totaal aantal reviews van Pretium vaste telefonie: 304 reviews
  • Gemiddelde beoordeling Pretium vaste telefonie:
    9.0

Deel jouw Pretium vaste telefonie review

Lees de reviews van andere bezoekers die hun Pretium vaste telefonie abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl


voor deze opzegservice

Pretium vaste telefonie

waardeloos ze snappen geen nederlands, ik ga meteen radar en consumentenbond inlichten.

Pretium vaste telefonie

ik vindet jullie zijn grooteste op licher zijn van af juni 2008 ik maak geen gebruik van pretiurum maar tot nu toe hebben jullie wel van mijn rekinng geld af ge houden meerder maalen heb ik naar jullie gebeld en brief gechrefen maar nooit reactie van jullie ge kregen ik wil met terug werkende kraagt mijn geld terug op mijn rekining wooordt stoort ik zal tegen jullie ook ga recht zakken van makken stelitje op lichter zijn jullie

Pretium vaste telefonie

Dit is een echte oplichtersbende! Ik zie hier in sommige reacties alsof dit een normaal bedrijf zou zijn en de klachten aan de mensen zelf zouden liggen. Mensen wordt wakker !!! Ze doen zich voor als KPN, vertellen een lulverhaal aan de telefoon, je zegt dat je het niet wilt en opeens zit je toch aan ze vast zonder dat je iets tekent. En als ze eenmaal je bankgegevens hebben kom je niet van de incasso's af. Heb uiteindelijk een ander rekeningnummer genomen en doe nu alles via de kabel dus geen geouwehoer meer met mijn telefoonlijn zonder dat ik het wil. Dus blijf je incasso's terugboeken en neem een ander rekeningnummer. Juridisch dreigen ze wel, maar ze kunnen niks maken omdat ze fout zitten.

Pretium vaste telefonie

Het is schandalig ik heb per 1 december 2009 geen vaste telefonie meer via Pretium maar toch betaal ik nog elk jaar 80 euro lidmaatschap. Ik kom er niet vanaf. Belachelijk. Let op Pretium Telecom en Pretium BV zijn 2 aparte dingen.

Pretium vaste telefonie

Superieur bellen,

Ook ik ben benaderd voor Superieur bellen. Ik ben al jaren trouwe klant, nooit klachten gehad, altijd tevreden.
Na het verhaal aangehoord te hebben, had ik nog een vraag. Of het kastje dat geplaatst zou worden invloed kon hebben op andere apparatuur die op de telefoon is aangesloten. Nee hoor, alles zou hetzelfde blijven en het zou alleen maar goedkoper worden. Dus ik ga akkoord en ontvang een kastje thuis. Nu blijkt dat ons alarm aan de telefooncentrale gekoppeld te zijn waardoor het kastje niet geplaats kan worden.

Dus ik bellen met de klantenservice. Die dit nagaat en bevestigd dat installatie niet mogelijk is in ons geval. Nu zou ik schriftelijk moeten opzeggen met een kopie van het contract van ons alarminstallatie. Dit wil ik niet omdat ik dat erg privacy gevoelig vind. Ondertussen betaal ik wel de extra kosten van het kastje. Hoe kan ik dit zonder te veel gedoe ongedaan maken en mijn onterechte kosten terug ontvangen?

Iemand hier ervaring mee?

Pretium vaste telefonie

ik ben al een paar jaar GEEN klant meer van Pretium. Een en al bedrog w.b. lidmaatschap e.d.,maar ik krijg nog steeds hardnekkig post terwijl ik ze gebeld en gemaild heb niks meer met ze te maken te willen hebben. Ik word hier toch zo pissig van!!!!!!

Pretium vaste telefonie

sinds 15 januari ben ik over gestapt naar superieur bellen, omdat dit volgens pretium goedkoper zou zijn maar nu betaal ik nog steeds de telefoonkosten van pretium boven op de kosten van superieur dus in plaats van goedkoper ben ik nu duurder uit, dat kan toch niet de bedoeling zijn?

Pretium vaste telefonie

Ik bel op dit moment voor pretium en suprieur bellen, het zijn twee goede organisaties en ik snap niet dat jullie je druk maken over die paar centen per jaar.
Jullie besparen honderden euro's per jaar als je via ons belt man.

Pretium vaste telefonie

Denken jullie niet dat het niet verkeerd wordt gezegd maar dat vooral de oude mensen "pretium telecom" aanhoren als PPT-telecom? Immers was KPN vroeger de PTT. Ik heb verder geen zores met ze eigenlijk. Snap wel dat ik een lidmaatschap betaal (oke het is mij inderdaad niet gemeld!). En het is logisch dat je een jaar contract met ze aan gaat...dat is bij mij ook helder over gekomen hoor tijdens het gesprek met de persoon van het callcentrum/pretium telecom. Het blijft een nare manier van benaderd worden zo interupt via de telefoon, maar ben mij zeker bewust van wat ik heb gedaan en heb daar weinig klachten over en ben inderdaad goedkoper uit.
En ach mensen, ga door met opzeggen als dat inderdaad nodig is in jullie gevallen. Maar misschien moeten jullie ook alles eens helder bekijken en niet snel naar een ander wijzen.
Kop op komt altijd wel goed!

Pretium vaste telefonie

Is Pretium failliet?

Voor Pretium vaste telefonie zijn in totaal 304 reviews geschreven. Voor de hele categorie Telefonie zijn de afgelopen 30 dagen 1 review geschreven.



Pretium vaste telefonie opzegbrief statistieken

Opzegstatistieken Pretium vaste telefonie
Meer Pretium vaste telefonie statistieken

Wij gebruiken cookies op onze website omdat dit noodzakelijk is voor onze dienstverlening. Daarnaast willen we je op basis van jouw gebruik van de website gerichte advertenties kunnen laten zien binnen Google Search. Als je voor dit laatste toestemming geeft, klik dan hiernaast op ‘Akkoord’. Meer weten? Lees ons Cookie Statement Akkoord