Lees de reviews van andere bezoekers die hun Algemeen Dagblad abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl
automatische incasso mislukte 1 keer, krant werd stop gezet na tel: contact geld overgemaakt krant werd hervat. maar wel plusminus 19 dagen geen krant bezorgd en geen geld terug.guus
heb al 10 keer gevraagt mijn abonnement stop te zetten en het is nog steeds lopende. Contact nemen gaat niet als je aanduid dat het voor stopzetting van abonnement is.
Wanneer je aangeeft nieuw abonnement heb je direct iemand aan de lijn ...begin je te praten over stopzetten ...uiteraard antwoord ...daarvoor moet je hier niet zijn ...en ja zoals gewoonlijk ander nummer nooit iemand te contacteren ...alle dagen de ganse dag bezet ....hoe geraak je van die mobistar vanaf !!!!!!!!!!!!!!!kan me iemand helpen want ik stop met 5 abonnementen en ga naar PROXIMUS !!!!!!!!!!!
Wordt te duur voor mij.
wederom niet bezorgd. Ben dit zat!
Te weinig tijd om twee kranten te lezen en 1 moest er weg. We hebben gekozen het AD weg te doen omdat de voor pagina van deze krant op de telegraaf gaat lijken.
Ik heb er geen tijd meer voor om de krant te lezen
Tot 0101-2010 AM Fokke, daarna S.L. Fokke-Duin
Ik wil de krant opzeggen.
Onder welke naam weet ik niet.
Eerder krant gratis. Vorig jaar voor halve prijs.
Kan de krant niet elke dag meer lezen.
Binnenhoff, Hc en AD ziujn altijd fijne kranten geweeat.
De ochtendkrant wordt regelmatig niet bezorgd .
De ochtendkrant is nooit voor 7.45 in de bus. de zaterdagedeitie pas om 8.30, DEit irriteerd mij mateloos. Ikzeg daarom mijn lidmaatschap op
DAMES EN HEREN!
Hier zeggen dat je wil opzeggen is natuurlijk niet voldoende! De medewerkers van AD gaan natuurlijk niet op elke website kijken of jullie er iets hebben neergezet! Gewoon een brief sturen, en KLAAR!
SUCCES!
Opzegging abonnement per 1 augustus 2010. Inmiddels ben ik bijna 2 maanden bezig om het abonnement van het AD op te zeggen. Diverse mails versturd, niet of nauwelijks reactie. Meerdere keren gebeld maar dan mag betreffende medewerker het niet opzeggen en ga je teruggebeld worden door klachten medewerker. Gebeurt ook niet. Maar wel gewoon abonnement incasseren voor het 4e kwartaal. Direct laten terugstorten. Het schijnt op de 1 of andere manier niet te lukken )of mogen) dat je als KLANT je abonnement wilt opzeggen. Ben inmiddels ten einde raad!! Via de site is geen enkele optie aanwezig om het daar te melden, savonds en in het weekend kun je ze telefonisch hiervoor niet bellen.
Hoop dat medewerkers van het AD dit wel lezen. klantnr 12396828
Voor Algemeen Dagblad zijn in totaal 580 reviews geschreven. Voor de hele categorie Kranten zijn de afgelopen 30 dagen 27 reviews geschreven.
Binnen 2 minuten Algemeen Dagblad opzeggen