OXXIO reviews

  • Totaal aantal reviews van OXXIO: 119 reviews
  • Gemiddelde beoordeling OXXIO:
    9.2

Deel jouw OXXIO review

Lees de reviews van andere bezoekers die hun OXXIO abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl


voor deze opzegservice

OXXIO

omdat ik green choice beter vind

OXXIO

Hallo allemaal, ik heb ook een abonnement bij oxxio afgesloten, maar ook binnen 2 mnd weer opgezegd, maand sept zou weer via eneco lopen, hoop dat dat ook zo is aangezien ik allemaal ellende lees over oxxio!! Ik vertrouw ze ook niet!!! vandaar zsm abonnement weer opgezegd!

Weten jullie het email adres van oxxio? Die klanten''service" is me te duur!!
Kan email adres nergens vinden...

Grz Mar

OXXIO

ik wil helemaal niet overstappen.

OXXIO

LEUK verhaaltje over Oxxio...

In een vlaag van verstandsverbijstering bij een verkoper van Oxxio, aan de deur ingevuld dat ik het "informatie pakket" wel wou opgestuurd krijgen.

Zijn verhaal: Als u binnen 7 dagen na ontvangst dit gratis nummer belt 0800-1401. Dan kunt u annuleren en anders kan dat altijd nog in de proefperiode van 3 maanden. Hij zei letterlijk ,,Eén telefoontje en dan wordt alles geregeld, zonder dat daar kosten bij komen kijken".

Dat klonk inderdaad te mooi om waar te zijn. En aangezien ik nog enig vertrouwen in de medemens had, heb ik mijn handtekening gezet.

Toen ik de deur dicht wierp, had ik er al geen goed gevoel meer over en dat bleek terecht!

1e keer telefonisch contact: één week later en nog geen welkomspakket, dus bellen om te annuleren, om die 7 dagen, na handtekening alvast maar voor te zijn.

Nou das iets te vroeg, want de tijd gaat gelukkig pas lopen na ontvangst van het pakket.

2e keer: 5 februari pakket binnen, 6 februari gebeld om op te zeggen. Nou dat was weer te vroeg!!! Moest wachten tot de 14e, want dan ging mijn abonnement pas in @X%&!, volgens de telefoniste. Maar even tot 10 tellen en kon rustig blijven en dacht; als je het zo wilt spelen ik bel gerust nog een keer.

3e keer: Op 12 februari € 10,71 afgeschreven van mijn rekening. Dus bellen om duidelijk te maken dat ik toch echt op wil zeggen. Nope, ik moest wachten en dan 14 februari 0900-5566777 bellen.

4e keer: Aangezien ik geen zin meer had om tot de 14e te wachten, gelijk bovenstaand nummer gebeld. Uiteraard was die niet gratis.... Verhaal verteld in alle rust, en de jongeman aan de andere kant van de lijn zou het even overleggen met zijn collega. Even 420 seconden gewacht en het zal geannuleerd worden. Met als reden dat als ik tot 14 februari had gewacht dat ik dan pas VANAF OKTOBER OP HAD KUNNEN ZEGGEN. Leuk om te weten natuurlijk, dus zal in het vervolg meer op de kleine lettertjes gaan letten!!

Ben er nu hopelijk vanaf, want de annulering bevestiging mag 10 weken op zich laten wachten.

Neem aan dat het nu goed is afgehandeld. Zo niet en ik ontvang binnenkort alsnog een rekening, dan zal ik mijn uiterste best doen zoveel mogelijk mensen te waarschuwen voor OXXIO.

Krijg ik de ontvangstbevestiging dan ben ik redelijk tevreden met de afhandeling. Heb er in ieder geval weer veel van geleerd ;)

OXXIO

Oxxio is kut.
Ik ben een meisje van achttien jaar, woon nog bij mijn ouders. Toen ik op straat aangeschoten werd door zo'n jongen die over mijn energierekening begon, zei ik dat ik daar geen weet van heb, dat dat niet door mij geregeld werd. Nou maar dan sturen we toch een welkomstpakket naar je ouders, wordt gewoon alles uitgelegd over wat oxxio inhoudt, hoe goedkoop we wel niet zijn etc etc. Ik zei nou is goed. GEEN REKENINGNR INGEVULD! En wat krijg ik, een welkomstpakket en de mededeling dat er per maand 169 eu van MIJN rekening wordt afgehaald, start vanaf 1-1-09. Hoe kan dit? Heb m'n rekeningnr niet gegeven, toch staat het in die brief. Hoe hebben ze dat voor elkaar gekregen? GA NOOOIT MET OXXIO IN ZEE want het zijn een stelletje oplichters!

OXXIO

Oxxio ontvangt voor de tweede keer het ITO-keurmerk

"Stichting ITO feliciteert Oxxio met het behalen van het ITO-certificaat telefonie. Oxxio heeft laten zien dat er hard gewerkt is aan verdere verbetering van de telefonische klantenservice. Daarom ontvangt Oxxio het ITO-Keurmerk voor telefonie nu alweer voor de tweede keer. Stichting ITO is met name onder de indruk van de kwaliteitsfocus op het gebied van telefonie bij Oxxio, die tot uiting komt in onder meer de processturing en de continue meting van klanttevredenheid", aldus Edwin van Wijk, namens Stichting ITO.


Kees-Jan Bus, CEO van Oxxio: "Wij zijn natuurlijk erg blij dat wij wederom dit certificaat toegekend hebben gekregen. Dit laat zien dat wij op de goede weg zijn. En natuurlijk is dit een mooi resultaat en een compliment voor al onze medewerkers die de laatste tijd keihard hebben gewerkt om onze klantenservice te optimaliseren. Wij zullen er nu alles aan doen om deze kwaliteit te waarborgen."

Oxxio was in 2006 de eerste energieleverancier in Nederland die het ITO-certificaat telefonie ontving. Twee jaar later krijgt Oxxio opnieuw dit certificaat, het bewijs dat de kwaliteit van de klantenservice is afgestemd op de meest actuele eisen die de consument stelt.

je kunt Oxxio inderdaad vele fouten nageven, maar ik vind dat hun klantenservice hooguit vriendelijk en bergripvol is ik heb bij genoeg bedrijven echte ONBESCHOFTE medewerkers aan de tel. gehad. en welke energieleverancier is foutloos?

OXXIO

Gelukkig heb ik via internet en daarna door naar ze te bellen kunnen achterhalen dat ik 7 werkdagen heb om het contract op te zeggen, nadat ik het welkomstpakket heb ontvangen. (Die 7 werkdagen heb ik verder nergens in de zooi die ik van ze gekregen heb terug kunnen vinden, maar dat even terzijde.)

Ik heb ze gebeld om de zaak per direct terug te draaien. Er werd me echter verteld dat ik te laat was. In eerste instantie dacht ik ook echt dat ik te lang had gewacht. Ik dacht namelijk dat ik nog een ander formulier zou moeten krijgen als bevestiging waar ik op moest reageren.

Daarna heb ik de RWE gebeld en zij zeiden dat ik daar nog niet was uitgeschreven en zo lang dat niet het geval was, de zaak nog teruggedraaid kon worden. Ook zag ik op de brief bij het welkomstpakket als datum staan 26 augustus, wat betekent dat ik het pakket niet langer dan 7 werkdagen geleden ontvangen kan hebben.

Ik heb vandaag toch maar meteen een opzegbrief aangetekend verstuurd en een kopie van die bevestigingsbrief met datum 26 augustus en een kopie van mijn id-kaart. En nu maar hopen dat ik van ze af kom, want naast alle negatieve berichten die ik lees, heb ik nu ook zelf ervaren hoe je wordt voorgelogen door hun 'klantenservice'.

OXXIO

Als je een half uurtje hebt kun je mijn verhaal met energiebedrijf.com( = Oxxio ) lezen.
Wel stevig zitten, want er werd een zooitje ongeregeld uitgekraamd door Oxxio. Na aanmelding bij geschillencommissie heb ik alsnog gelijk EN schadevergoeding gekregen.
www.dse.nl\~lammert\energiebedrijf.htm

OXXIO

Ben ook in het verleden overgestapt naar Centrica Energy Nl BV, en Oxxio is daar een zusterbedrijf van, ben op een gegeven moment overgestapt naar Rwe, alles zou geregeld worden, maar wat zie ik, wordt er nog geld van mijn rekening afgeschreven door Oxxio, hoe durven ze stelletje oplichters, maar geloof me, neem maatregelen, zal zorgen dat ze geen geld meer bij mij kunnen afschrijven, en dan mogen ze mij gaan dreigen met incassos, ze zullen aan het korste eind trekken, stelletje oplichters

OXXIO

een Groter oplichtersbedrijf als oxxio bestaat er niet en ben ontzettend boos op dat KUT bedrijf,je bent als klant niet baas over je eigen centen,NEE,dat regelt OXXIO wel voor je,ze schrijven gewoon je geld van je rekening van 1 afrekening,zonder met de klant te overleggen,ik belde hun erover op,wat dit voor gang van zaken zijn en dan krijg je ff koel te horen; ja meneer,onder de 250 euro hebben wij het recht om zomaar het geld van je rekening af te boeken,zonder 1 betalingsregeling af te spreken,kreeg afrekeningsnota,van gas en electriciteit,apart toegestuurd,maar bedragen samen was over de 330 euro nabetalen en voor mij volstrekt onmogelijk,daar ik alleen woon,cv meestal uit staat,daar ik voor werk 12 uur van huis ben,weinig voor mezelf kook,meterstanden en veel meer wordt bij OXXIO mee gefraudeert,Wie stopt dat bedrijf met hun bedrog naar de klanten toe .... MENSEN .. wees wijs allemaal en GA BIJ OXXIO WEG,LIEVER NOG VANDAAG DAN MORGEN,Het is een grote dievenbende in dat bedrijf die alleen maar de boel oplichten ,ben blij dat essent spoedig weer alles over neemt en dat ik van die DIEVEN van mijn centen afkom GRRRRRRR

Voor OXXIO zijn in totaal 119 reviews geschreven. Voor de hele categorie Energie zijn de afgelopen 30 dagen 0 reviews geschreven.



OXXIO opzegbrief statistieken

Opzegstatistieken OXXIO
Meer OXXIO statistieken

Wij gebruiken cookies op onze website omdat dit noodzakelijk is voor onze dienstverlening. Daarnaast willen we je op basis van jouw gebruik van de website gerichte advertenties kunnen laten zien binnen Google Search. Als je voor dit laatste toestemming geeft, klik dan hiernaast op ‘Akkoord’. Meer weten? Lees ons Cookie Statement Akkoord