Harmony Service Center reviews

  • Totaal aantal reviews van Harmony Service Center: 1284 reviews
  • Gemiddelde beoordeling Harmony Service Center:
    9.6

Deel jouw Harmony Service Center review

Lees de reviews van andere bezoekers die hun Harmony Service Center abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl


voor deze opzegservice

Harmony Service Center

Omdat ik een andere telefoon en een ander nummer met bijbehorend contract heb wil ik het contract met uw MIJ. opzeggen per direct .

Harmony Service Center

@ Folkers:

De contractsdatum die op je certificaat staat is de contractsdatum van je abbonement, en niet van je verzekerings termijn.
De minimale contractsperiode is 1 jaar, hierna wordt deze elke keer met 1 maand verlengd..

Harmony Service Center

hoe weet jeje klanten nummer????

Harmony Service Center

Harmony heeft geen verzekeringen die 2 jaar duren. De verzekeringen duren minimaal 1 jaar (uitgezonderd de Blue Cover). Daarna wordt de verzekering iedere keer stilzwijgend verlengd met 1 betalingsperiode.
Het abbonnement van het toestel dat los van de verzekering.

Mensen, lees eerst eens aandachtig de polisvoorwaarden door.

Harmony Service Center

Heb in 2003 abbo gehad bij t- mobile via t-for telecom verzekering afgesloten voor 1 jaar (dacht ik) die fijne verkoper had 2 jaar ingevoerd (hij kan zich vergissen niet dan)ik heb zelf gewoon niet goed opgelet maar ik kwam er pasgeleden achter dat er nog steeds geld van mijn rekening werd gehaald door harmony service center.
Op mijn certificaat staat duidelijk dat ik een contractduur van 2 jaar heb maar ik krijg gewoon geen restitutie van het afgelopen jaar omdat ik schriftelijk had moeten opzeggen.Ik heb nu 3 bedrijven genoemd waar ik echt nooit meer iets mee te maken wil hebben.
Ik snap niet dat bedrijven(oplichter )als HSC mogen bestaan en dat er niemand iets mee doet.

p.folkers

Harmony Service Center

Geachte heer, mevr
Er wordt steeds een bedrag aan premie van mijn rekening afgeschreven, terwijl ik al zeker 2 misschien 3 jaar geleden had opgegeven dat mijn toestel gestolen of verloren was,Ik kwam toen niet in aanmerking voor een ander toestel.Ik kwam er pas vorige maand achter dat er nog steeds premie van mijn rekening wordt afgeschreven en had daarom terstond het bedrag terug laten storten op mijn rekening,Wat schept mijn verbazing dat er gewonn weer voor twee maanden premie wordt afgeschreven van mijn rekening.
ik zal deze terug vorderen en verzoek u bij deze de premie van de afgelopen jaren terug te storten op mijn rekening!!
Voorts verzoek ik u om af te blijven van mijn rekening.
Mocht dat niet het geval zijn eis ik van u een ander mobiel toestel.

ik hoop u voldoende te hebben geinformeert en verzoek u de verzekering terstond met terug werkende kracht stop te zetten anders ben ik genoodzaakt gerechtelijke stappen te ondernemen!


Groet,

L.R.Kuhn

Harmony Service Center

Ik had een nieuw toestel genomen bij t-mobile maar binnen 24 uur heb ik dit teruggebracht, voldeed niet aan mijn eisen. T-mobile zou de verzekering stoppen omdat de koop niet doorging nu lees ik dat ik dit zelf schriftelijk moet doen, ook heb ik het eerste kwartaal al contant in de winkel voldaan, als ik jullie reacties lees is het maar de vraag of alles goed komt en ik mijn betaalde premie terugkrijg.

Harmony Service Center

hey ik heb een telefoon bij t for telecom gekocht met idd een verzekering erbij van hsc voor 1 jaar het jaar is nu over tel gekocht jul 2005 en nu aug 2006 wordt er nog steeds afgeschreven ik heb toch maar voor een jaar contrakt wat is dat nou voor een oplichting ?

Harmony Service Center

Geachte heer/mevrouw,

Dito als vorige e-mail betreft polis nr. 02097332 verzoek ik u om ook polis nr. 7066305 per direct te willen beeindigen.
Met vriendelijke groeten verblijf ik,

R.E.Rappa.

Harmony Service Center

Ik heb, zoon van G.E.Rappa, vorige jaar omtrent 11 Oktober u telefonisch doorgegeven dat mijn vader 9 Oktober is overleden en gevraagd deze verzekering te beeindigen.
Dit werd telefonisch accoord verklaard ingaande dat tijdstip
Maar tot 25 Augustus 2006 wordt er nog steeds een bedrag groot € 5,42 ingehouden van de bankrekening.
Bij deze vraag ik u vriendelijk dit te willen beeindigen.
Als u aan u verzekering een telefonisch verzoek indien, dat ook telefonisch accoord werd verklaard, om het te beeindigen en u 10 maanden daarna via de afschriften van u bank ziet dat er nog steeds een bedrag automatisch wordt ingehouden, wat doet u dan?
In afwachting op u antwoordt verblijf ik,

R.E.Rappa
Tel.: 06-52061401

Voor Harmony Service Center zijn in totaal 1284 reviews geschreven. Voor de hele categorie Verzekeringen zijn de afgelopen 30 dagen 0 reviews geschreven.



Harmony Service Center opzegbrief statistieken

Opzegstatistieken Harmony Service Center
Meer Harmony Service Center statistieken

Wij gebruiken cookies op onze website omdat dit noodzakelijk is voor onze dienstverlening. Daarnaast willen we je op basis van jouw gebruik van de website gerichte advertenties kunnen laten zien binnen Google Search. Als je voor dit laatste toestemming geeft, klik dan hiernaast op ‘Akkoord’. Meer weten? Lees ons Cookie Statement Akkoord