Lees de reviews van andere bezoekers die hun De Volkskrant abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl
Helaas is door DPG Media de Volkskrant niet meer goed bereikbaar en gaat het inloggen te vaak mis door DPG Media. De Volkskrant dient DPG Media te verlaten. Op deze gaat het niet. Het abonnement is zo'n nummer van DPG Media . Ik ga DPG Media bij deze blokkeren.
Fijne heldere krant, maar ik moet ERGENS op bezuinigen, anders red ik het financieel gesproken niet meer..
Was fijne krant
Mij laten overhalen als trouwe klant van VK om extra krant met korting te krijgen. Na ruim 2 weken nog niets gezien. Bovendien vindt ik de VK teveel sport, teveel cultuur/boeken info geven. Te weinig wordt aandacht gegeven aan buitenland en economie.
Kan het niet meer bijhouden
lees Trouw en NRC volkskrant heeft geen toegevoegde waarde
Krant wordt al tijden niet of veel te laat bezorgd.
Geen compensatie voor kranten die te laat bezorgd zijn.
Geen compensatie voor kranten die helemaal niet bezorgd zijn, ondanks eerdere toezegging dat deze aan het eind vd betaalperiode zouden worden bezorgd.
Pure oplichterij, klantenservice slecht bereikbaar en geven geen concrete antwoorden met no reply mails.
Bedankt voor de trouwe bezorging
Een prima dagblad, maar de bezorging laat te wensen over. Vandaag, zaterdag 30 juli 2022, helemaal geen krant ontvangen. Voordien 3 maal te laat en pas na reclameren.
Heel slechte ervaring met de VK.
De afgelopen maanden een paar keer geen krant of de verkeerde ( vanwege de bel kosten , het keuze menu en de soms )lange wachttijden heb ik niet altijd aan de bel getrokken .
De aanleiding vd opzegging is voor mij
de buitengewoon slechte reactie en afhandeling vd bezorgservice op mijn vakantie adres
Vanaf 25 juli ( nu 29 juli ) nul keer bezorgd ! Gebeld hierover ( niet altijd , ontmoedigend zoals hierboven al aangegeven) dus ik heb ook geen vertrouwen dat de krant tijdens m’n vakantie ( tot 14 juli ) wordt bezorgd.
Er worden excuses aangeboden , gezegd : "ik geef dit door" maar blijkt totaal niet te werken .
Ik heb niets aan excuses op deze manier .
Aangezien ik de krant wil lezen koop ik die voor meer dan €3 per keer , onderhand is dit al het maandbedrag vh abonnement.
Daarom het bedrag gestorneerd.
Want ik betaal zo TWEE keer zoveel voor de krant in deze periode .
Verplaats u zich aub in deze situatie ( dat ik dit bedrag kwijt ben aan Lisse nummers )
Ik hoop dat ik GEEN STANDAARD voorgekookte ( e-mail ) reactie krijg maar een PERSOONLIJKE reactie op mijn brief . Dat zal de VK sieren .
Gebeld worden bv , graag !
Aan een jongmens dat voornamelijk klanten moet werven als bijbaantje en alleeen excuses aanbiedt heb ik niets.
Voor De Volkskrant zijn in totaal 381 reviews geschreven. De afgelopen 30 dagen zijn bij 75% van de opzeggingen voor De Volkskrant reviews geschreven, dit zijn er in totaal 3. Voor de hele categorie Kranten zijn de afgelopen 30 dagen 24 reviews geschreven.
Binnen 2 minuten De Volkskrant opzeggen