Lees de reviews van andere bezoekers die hun Readers Digest abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl
Doe ik ook een x mee aan een enquete,en heb ik een gratis exemplaar gekregen...Nou dat is nog leuk..Behalve het abonnement dat ik ineens heb???Waar ik niks voor ingevuld..Waar slaat dit op.:S
Wij kregen vandaag een brief in de bus.
Van Reader's Digest - Het Beste
Met een zogenaamde tweede aanmaning van een bedrag van 37,00 euro.
Voor een bestelling die wij nooit hadden geplaatst of ontvangen.
En daarvoor hadden wij nooit eerder iets ontvangen van dit postorderbedrijf.
Alleen wat ongeadresseerde reclame.
Er vielen al gelijk een aantal zaken op aan de brief.
Het huisnummer klopte niet en de plaatsnaam was verkeerd gespeld.
Toen heb ik maar telefonisch contact opgenomen met de Klanten Service.
Het bleek dat de persoonsgegevens ook niet juist waren.
Volgens de Klanten Service zou er een abonnement zijn afgesloten op naam en gegevens van mijn partner.
Maar postorder/postverwerkings bedrijven gaan uit van een paar gegevens.
1.Huisnummer
2.Postcode
3. wel of niet een bevestiging via email.
Iedereen kan in princiepe een bestelling plaatsen op naam van iemand anders, want persoonsgegevens worden pas gecheckt als je daar zelf om vraagt.
Ik werd uiterst concreet en vriendelijk te woord gestaan door de Service medewerkerster.
Nadat de bestelling was geannuleerd en de persoonsgegevens van mijn partneruit het systeem waren gehaald.
Gaf deze aan,dat er bij Reader's Digest een soort van punten actie bestaat bij het aanmelden van nieuwe leden door een bestaand lid.
Hiermee bouwen ze een soort van credit op,om een aanmeldings-cadeau te ontvangen of korting op een bestelling.
Aanmeldingen zijn dus heel makkelijk te manipuleren.
Want naam en adres is eigenlijk al voldoende,om dat het verschuldigde bedrag van een zogenaamde bestelling dient worden voldaan via een acceptgiro.
Dit is een algemene waarschuwing: KIJK UIT MET HET WEG GOOIEN VAN OUD PAPIER MET DAAROP UW PERSOONSGEGEVENS OF HET DOORSPELEN VAN PERSONELIJKE INFORMATIE VIA INTERNET OF TELEFOON.
VOORDAT U HET WEET KRIJGT ONGEVRAAGDE ITEMS OF REKENINGEN TOEGESTUURD.
WAAR U NOOIT OM HEEFT GEVRAAGD OF VAN AF WEET.
OF WORDT U ERGENS VOOR INGESCHREVEN/LID VAN GEMAAKT WAAR GEEN PERSONELIJKE BEVESTIGING VOOR NODIG IS
Heb in jan 2011 reeds abonn opgezegd. Nu weer een nota. Wordt niet betaald.
sturen ze mijn zoon van 13 jaar een abbonnement.
hoe lijp zijn jullie.
ik wil dit abbonnement niet en betaal niet.
zout op met dat stomme gedoe
Hallo,
Nog even voor iedereen die de acceptgiro ontvangt voor dat onzin blad.
Niet de brief sturen maar gewoon even bellen, kost wel €0,10 cent p/min
Maar binnen 2 minuten ben je klaar en hebben ze het stopgezet en de acceptgiro als geannuleerd beschouwd.
Een keer een proefabonnement, die ik kennelijk heb aangevraagd...
en meteen een rekening van 24,50.
dat ga ik niet betalen want ben niet van plan lid te worden.
(wat een belachelijk systeem)
Mvg,
Bas
ik vraag een proefexemplaar en krijg meteen een rekening van 24.50 voor een abonnement lekker irritant zeg ik lees dat het wel vaker gebeurd dus niet zo handig!
ik heb helemaal geen abbo genomen en krijg ineens een rekning ik wil bij deze dus opzeggen!!
ik ben geen lid maar krijg wel een rekennig ik wil ook geen aanbiedingen
Beste redactie,
Ook ik wil graag het ''abbonement'' afzeggen. Dit wil ik tijdig melden zodat ik geen acceptgiro hoef te ontvangen.
Bij voorbaat hartelijk dank,
Sjoerd Blom
Voor Readers Digest zijn in totaal 480 reviews geschreven. De afgelopen 30 dagen zijn bij 17% van de opzeggingen voor Readers Digest reviews geschreven, dit zijn er in totaal 1. Voor de hele categorie Tijdschriften zijn de afgelopen 30 dagen 63 reviews geschreven.
Binnen 2 minuten Readers Digest opzeggen