ProAssist reviews

  • Totaal aantal reviews van ProAssist: 635 reviews
  • Gemiddelde beoordeling ProAssist:
    9.0

Deel jouw ProAssist review

Lees de reviews van andere bezoekers die hun ProAssist abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl


voor deze opzegservice

ProAssist

Hallo Dames en Heren,

Snap niet waarom dat jullie een probleem hiervan maken.
Ik had laatst mijn bankschrift doorgespit en tot mijn verbazing zag ik dat ik nog betaalde voor een toestel wat ik al min 5 jaar heb.
Ben met proassist gaan bellen (0344 63 63 63)
Zij vertelde mij dat je een fax of een mail kunt sturen met telefoonnummer en type toestel, naam adres enz (mail: verzekering@proassist.nl, faxnummer: 0344 63 63 61)
Weet je dat niet meer kunnen zij je dat gewoon telefonisch doorgeven.
Dit heb ik zo gefaxt en verzocht om een bevestiging aan mij terug te sturen(advies om faxbevesting te bewaren)
Ik heb dit vrijdag gedaan en vandaag netjes een bevestiging van de beeindiging ontvangen.
Natuurlijk wel met een 3 maanden opzegtermijn.

Met vriendelijke groet,
Fabienne een ex klant van proassist

ProAssist

ik heb zojuist proassist aan de telefoon gehad, (ik zit ook met een doorlopende abbonoment zonder dat ik het wist)

mail naar:
verzekering@proassist.nl

met je adresgegevens,
je toenmalige telefoon plus telefoonnummer

als het goed is heb je dan je abbonoment opgezegt.

suc6!

Judith

ProAssist

graag bevestiging voor mijn mob telefoon verzekering opzeggen van de abonnement v 1160126288

ProAssist

Iemand enig idee hoe je die klotehandel kan opzeggen zonder dat je een polisnummer hebt?? Het lijkt onmogelijk om het ooit nog op te zeggen als ik jullie reacties zo lees...
Wat is dit voor bedrijf??? Oplichters ofzo?? Waarom krijgt niemand contact met ze??

ProAssist

Pro Assist is een GROTE NIETSNUTTER EN EEN GROTE BLOEDZUIGER IN PLAATS VAN VERZEKERING ZIJN ZE EEN GROTE LAST< HET TEGENOVERGESTELDE VAN VERZEKERING DUS>

ProAssist

ProAssist Netherlands Licence B.V
Achterweg 44
4181 AE Waardenburg

Orange Nederland N.V
Antwoordnummer 1769
6800 VR Arnhem


Breda 3 oktober 2005

Betreft: klacht.

Geachte heer/mevrouw,

Medio mei sluit ik samen met mijn vrouw 2 abonnementen af in de Orange Shop te Breda. Beide abonnementen komen te staan op naam van mevrouw . Het betreft hier de nummers 06-xxxxxxxx en 06-xxxxxxxx.

Beide krijgen we hierbij een nieuw toestel, Mijn vrouw een Samsung E720 en ikzelf een SPV M500. De service in de Orange Shop was perfect, echter niet volledig. Ik zal in deze brief e.e.a. proberen uit te leggen.

Op de SPV M500 wordt op aanraden van de orange Shop medewerker een Orange Premier verzekering afgesloten, daar het toch een behoorlijk duur en kwetsbaar toestel is. De verkoper in de shop vertelt ons over de vele gemakken van de verzekering, en wijst ons vooral op onze rechten die we hebben als klant inzake deze verzekering. Over de kleine lettertjes wordt helaas niet gesproken.

Medio augustus 2005 gaat de SPV M500 kapot, het geluid en de trilfunctie werken niet meer en de telefoon wordt hierdoor dus onbruikbaar. Er wordt gelijk contact gezocht met de Orange klantenservice, en er wordt bijverteld dat de telefoon verzekerd is, en dat hij ook nog eens onder de garantie valt, daar hij pas 3 maanden oud is.

Er wordt een afspraak gemaakt door één van de telemedewerkers van de klantenservice om het toestel op te halen, dit gebeurd pas NA 14 uur. Echter in de voorwaarden van mijn verzekering staat:

8.1.1 Indien Verzekerde zich ten tijde van de schademelding in de Benelux bevindt, zal binnen 4 uur een Leentoestel bij de Verzekerde worden afgeleverd op elke gewenste locatie in de Benelux. Gelijktijdig bij deze levering dient Verzekerde de defecte telefoon in te leveren bij de chauffeur van Orange Premier Verzekering.

Als ik bovengenoemde definitie lees vind ik dat er door Orange c.q. Pro Assist niet aan de voorwaarden voldaan wordt. Er wordt gesteld dat ik binnen 4 uur een vervangend toestel krijg daar waar dit pas na 14 uur gebeurd.

Ook staat er in de voorwaarden dat ik een soortgelijk vervangend toestel krijg zodra mijn toestel wordt opgehaald. Dit is ons ook verteld door de verkoper van de Orange Shop te Breda. Ik lever daarom mijn SPV M500 op 31 augustus 2005 in aan de koerier van Pro Assist en krijg maar liefst een Nokia 6310 als leentoestel. (Dossiernummer 5700259) Ik vind dat nou niet echt een soortgelijk vervangend toestel. Wederom wordt er door Orange c.q. Pro Assist NIET aan de gestelde voorwaarden voldaan zoals ze op de website en in de voorwaarden vernoemd staan.

In de voorwaarden staat nl onder 1.1 dat:
Vervangend Toestel Een mobiele telefoon, met eventuele bijbehorende accessoires, die aan Verzekerde wordt verstrekt ter vervanging van het Toestel, welke in beginsel van hetzelfde merk, type en technisch, als ook cosmetisch, van dezelfde of vergelijkbare kwaliteit is als het Toestel.


Ook wordt er op de Orange website gesteld dat ik recht heb op:
altijd direct toegang tot onze Orange Premier klantenservice
7 dagen per week, 24 uur per dag gratis en direct bereikbaar zonder keuzemenu. Deze speciaal voor jou getrainde medewerkers hebben meer dan gemiddelde ervaring en beantwoorden graag al je vragen.
Echter dien ik te bellen met 06-28500777 dit is een mobiel nummer van de Orange Premier Klantenservice, waarvoor ik wel degelijk moet betalen, zoals op mijn rekeningen is terug te vinden. Dit is weer een voorwaarde waar door Orange c.q. Pro Assist NIET aan voldaan wordt. Ik heb immers diverse gesprekken met deze klantenservice moeten voeren aangaande mijn defecte toestel, en ben hierdoor diverse keren in de wachtstand gezet en heb ik toch zeker 20 minuten mogen luisteren naar heerlijke muziek.

Op 15 september 2005 krijg ik dan eindelijk mijn SPV M500 terug (dossiernummer 5700259) Dit blijkt een gereviseerd toestel te zijn met gebruikersschade, en dus een 2e hands gebruikt toestel. Ook de bezorger van het toestel ziet en bekend dat het een 2e hands gereviseerd toestel is.

Op 17 september gaat ook dit toestel kapot, en heeft dezelfde gebreken als mijn eerste SPV M500. Het geluid werkt slecht en valt soms weg. Er wordt weer contact gezocht met de Orange Premier Klantenservice en na enkele ingewikkelde keuzemenu’s kom ik in contact met een medewerker. Ik wordt weer diverse malen in een wachtstand gezet (minimaal 10 minuten) en uiteindelijk wordt er weer een afspraak gemaakt het toestel op te laten halen.

Op 19 september 2005 wordt dan het toestel uiteindelijk opgehaald (dossiernummer 5700354) Echter WEER niet binnen 4 uur zoals in de voorwaarden gesteld, maar pas NA 2 dagen. (48 uur in plaats van 4 uur)

Deze keer krijg ik een vervangend toestel wat wel gelijk is aan mijn eigen SPV M500, enwel een SPV C500 die ik tot op de dag van vandaag (3 oktober 2005) nog steeds in mijn bezit heb.

Dit betekend dat ik nu al sinds 31 augustus 2005 met een vervangend toestel doe, en van of Orange of Pro Assist taal nog teken hoor over de stand van zaken aangaande mijn eigen SPV M500.

Dus vandaag (3 oktober 2005) zelf maar weer eens gaan bellen met de orange Premier Klantenservice, en na wederom de keuzemenu’s en de wachtstanden werd mij medegedeeld dat niemand mij kan vertellen hoe het met mijn eigen toestel zit.

Al met al vind ik dit geen Orange Premier Klantenservice en ben het dus met deze hele gang van zaken niet eens. Er wordt op geen enkele manier door Orange noch Pro Assist aan de voorwaarden voldaan, waar ik als Orange Premier klant wel degelijk recht op heb zoals jullie zelf in de voorwaarden stellen. Daar mijn toestel verzekerd is en nog onder de garantie valt verwacht ik gewoon een nieuwe SPV M500 in doos en niet een 2e hands toestel met schades.

Ik hoop daarom dat U snel met een oplossing voor dit probleem komt, en verwacht ook dat U de door mij gemaakte kosten (telefoonkosten e.d.) zult vergoeden. Ik spreek hier nog niet over het opnemen van 2 verlofdagen die ik heb moeten nemen om te wachten op de koerier van pro Assist. Een goede klant is immers een tevreden klant en dat ben ik zeer zeker NIET.

In afwachting van Uw reactie verblijf ik,

Met vriendelijke groet,



enz. enz. enz.

Lang leve Pro Assist :-(

ProAssist

Ik zal graag willen opmerken dat het misschien niet zo slim is om al je gegevens op deze site te zetten daar bij komt dat je op die manier volgens mij ook niet je verzekering opzegt met vriendelijke groet

ProAssist

ik wil graag mijn verzekering op zegggen maar heb de juiste gegevens niet meer. kunnen deze mij toe gestuurd worden ik weet wel het telefoon nummer en welke mobiel maar mis nog polisnummer en klant nummer hoop spoedig reactie te ontvangen

ProAssist

Je moet altijd verzekeringen schriftelijk opzeggen, het beste is om dit aangetekend te doen met handtekening retour. (kost wel wat, maarje weet zeker dat je later in je recht staat.

Daarnaast haal je bij je bank of postkantoor een kaartje met intrekking van machtiging. deze invullen en er kan geen automatische incasso meer plaats vinden door proassist.

met vriendelijke groet,

N. Hoogveld

ProAssist

Pro-Assist is inmiddels verhuisd. Kijk voor contactinfo op hun website: www.proassist.nl

Volgens de telefoniste is een verzekering ook per e-mail op te zeggen: verzekering@proassist.nl

Vermeldt de onderstaande gegevens:
- het 06-nummer van verzekerde toestel;
- eigen naam, adres, postcode, woonplaats;
- betalingskenmerk dat op je afschrift staat;
- per wanneer je de verzekering op wilt zeggen.
Vraag expliciet om een bevestiging van de opzegging.

Ik heb mijn e-mail vandaag verstuurd. Ben benieuwd of dit resultaat zal hebben...

Voor ProAssist zijn in totaal 635 reviews geschreven. Voor de hele categorie Verzekeringen zijn de afgelopen 30 dagen 0 reviews geschreven.



ProAssist opzegbrief statistieken

Opzegstatistieken ProAssist
Meer ProAssist statistieken

Wij gebruiken cookies op onze website omdat dit noodzakelijk is voor onze dienstverlening. Daarnaast willen we je op basis van jouw gebruik van de website gerichte advertenties kunnen laten zien binnen Google Search. Als je voor dit laatste toestemming geeft, klik dan hiernaast op ‘Akkoord’. Meer weten? Lees ons Cookie Statement Akkoord