Lees de reviews van andere bezoekers die hun Harmony Service Center abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl
Waar kan ik mijn klantnummer vinden??
Leuk, behoorlijke praat met gerechtelijke stappen enz. terwijl u niet eens fatsoenlijk Nederlands kunt schrijven. Hoe serieus moeten zij u nemen?
ik weet niet hoe de service was heb er nooit mee temaken gehad
Telefoon is niet meer in gebruik
Dit had ik er nog niet bij gezet...Ik ben heel tevreden over HSC. Natuurlijk worden gesprekken opgenomen, logisch. Ik heb al 2 keer een nieuwe telefoon gekregen, dit werk ook heel snel geregeld.
Ik schrik wel een beetje als ik de reacties hier lees. van het niveau dan he? Meneer kuhn, u heeft toch niet 2 jaar geleden uw verzekering opgezegd via dit forum?(net als vele anderen) want dan begrijp ik wel dat u nog steeds verzekerd bent.
Als het zo zou werken dan zeg ik bij deze het WNF fonds op, postcode loterij, mijn abbonnement op REDmagazine, de Volkskrant en oh ja mijn verzekering bij HSC service center. Sorry hoor, mag ik even heel hard lachen......
HSC werkt goed, heb goede ervaring erme, dit vergeleken met actua.
Dat is pas een hopeloos bedrijf.
Verder wil ik voor alle groentjes ff melden dat elke verzekering per schriftelijke brief(met handtekening) moet worden opgezegd, anders loopt die gewoon door.
Freggel toch jij bent zo intelligent hoe wijs jij dan in godsnaam, zou het niet 3 vingers zijn die naar jou wijzen.
Tjonge, wat een verhalen hier. Kom hier toevallig via google omdat ik de website van HSC zocht. Ik snap niet dat het gros van de mensen hier niet begrijpt dat het tel-abo en de verzekering die je afsluit los van elkaar staan. Lijkt me toch logisch? Naja, ik ga weer verder... Voor een ieder die toch anders denkt, lees ff de kleine lettertjes van je contract, meteen duidelijk!
hallo allemaal,
ik zie dat er weinig intelligente mensen op dit forum zitten maar ik offer me dan toch maar op om jullie iets wijzer te maken.
1 opzeggen doe je altijd schriftelijk bij hsc en niet middels dit forum.
2 de contracttermijn die op je polis staat, is niet van de verzekering maar van het abonnement van de provider.
3 een (telefoon)verzekering loopt nooit automatisch af.
4 gesprekken worden opgenomen door hsc omdat er helaas veel lieden rondlopen die de boel proberen te flessen.
5 laat je gewoon goed voorlichten door t4telecom en lees altijd de polisvoorwaarden een keer rustig door.
6 als je met een vinger naar iemand wijst, wijzen er altijd 4 naar jezelf.
succes verder !
Voor Harmony Service Center zijn in totaal 2441 reviews geschreven. Voor de hele categorie Verzekeringen zijn de afgelopen 30 dagen 0 reviews geschreven.
Binnen 2 minuten Harmony Service Center opzeggen