Lees de reviews van andere bezoekers die hun Harmony Service Center abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl
Beste Harmony Service,
Graag wil ik de verzekering opzeggen, omdat ik al tijden niet meer in het bezit ben van de telefoon.
Annemarie Blaauw
Beste Harmony Service,
Mijn abonement is verlopen en ik heb een nieuwe toestel en gelijk bij T Mobile een verzekering aangemaakt met T Mobile .
Daarom wil ik mijn contract met jullie beeindigen.
Vriendelijk groet,
D.L Echteld.
Ik heb de telefoon niet meer in bezit en gebruik.
Daarom per ommegaande graag beeindiging van het contract 02092085.
M. Moti
ik wil heb abonnement opzeggen omdat ik vanaf januari dit telefoonabonnement al niet meer heb!
mvg wouter
Graag wil ik de verzekering opzeggen, omdat ik al tijden niet meer in het bezit ben van de telefoon.
Wegens ouderdom toestel, geen verzekering meer gewenst.
Geachte lezers,
Ik vind het erg vervelend om die hieronder staande reacties te lezen. Ik zelf ben een verkoper van de Harmony Services voor ongeveer een halfjaar. In deze tijd is er aardig wat veranderd bij Harmony en ze blijven ons maar vertellen over hij gemakkelijk zij het willen maken voor U als klant.
Nou moet ik zeggen dat toen ik een half jaar geleden met Harmony aan tafel zat dat het me allemaal niet zo interessant leek wegens een matige uitleg en een matige prestatie. Ondanks dat gingen de verkopen van de Harmony Services erg goed.
Een maand of 2 geleden heb ik nogmaals met Harmony aan tafel gezeten en deze keer kreeg ik wel een zeer duidelijke presentatie en uitleg over hun diensten. Hier was ook duidelijk dat de kwaliteit van hun diensten vooruit is gegaan en ze hebben nogmaals de nadruk gelegt op klantvriendelijkheid en het gemak dat Harmony de klant wilt bieden. Ik moet zeggen dat ik zelf nu ook erg te spreken ben over Harmony en durf het nu eindelijk kwaliteit te noemen.
Ze zullen altijd voor je klaar staan en je wordt NIET weggestuurd bij problemen, ze zullen je gewoon netjes helpen om alles met u te regelen. Althans, dat is wel de bedoeling. Dit is ook de reden dat telefoon gesprekken worden opgenomen. Zo kan Harmony o.a. de kwaliteit van hun medewerkers na kijken.
Het opzeggen blijft verder nog steeds erg makkelijk. Maak gewoon een brief waarin netjes wordt vermeld wat uw certificaat nummer is, het produkt, het type en het serie nummer. Vermeld tevens ook wanneer je het wilt opzeggen (in de meeste gevallen per direkt) en plaats een handtekening eronder. Vervolgens stuur je deze brief naar het adres dat op uw certificaat staat en dan zou alles toch echt netjes moeten worden afgehandeld.
En vergeet niet, een verzekering loopt NOOIT automatisch af, deze moet ALTIJD schriftelijk worden opgezegt.
Groeten,
Hendro
Heb mijn verzekering al per fax opgezegd
maar er wordt nog steeds geld afgeschreven.
Na een zeer onbeschoft telefoontje (harmony noemen ze dat!!!) werdt me fijntjes verteld dat ze niets hadden ontvangen!!!!
Ik mag nogmaals opzeggen en restitutie daar wilde Stefen niets over zeggen. Afwachten dus...
Fijne service!!!!
Ik heb al heel lang geen telefoon meer betaal al een tijd voor niks dus wil het per direct opzeggen
Ik heb al heel lang geen telefoon meer betaal al een tijd voor niks dus wil het per direct opzeggen.
Voor Harmony Service Center zijn in totaal 2441 reviews geschreven. Voor de hele categorie Verzekeringen zijn de afgelopen 30 dagen 0 reviews geschreven.
Binnen 2 minuten Harmony Service Center opzeggen