Energie Direct reviews

  • Totaal aantal reviews van Energie Direct: 80 reviews
  • Gemiddelde beoordeling Energie Direct:
    8.8

Deel jouw Energie Direct review

Lees de reviews van andere bezoekers die hun Energie Direct abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl


voor deze opzegservice

Energie Direct

Wens geen gebruik te maken van de aanbieding van energie direct.Doe daarom deze anulering binnen7 dagen

Energie Direct

Wie heeft al eens de "Laagste Prijsgarantie" geclaimd bij Energie Direct? Deze krijg je nl. nooit! Ik heb de Laagste Prijsgarantie geclaimd door via internet een berekening te maken op de site van United Consumers en deze via mail (want alles loopt via mail bij ED) opgestuurd.
Hierop mailde ED mij dat deze berekening manipuleerbaar was. Ik moest een officiele offerte sturen, maar er werd niet bij vermeld dat de offerte precies gelijk moest lopen met de looptijd van het contract van ED.) Vervolgens heb ik United Consumers om een officiele offerte gevraagd. Deze mailde mij terug dat dit niet mogelijk was, voegde echter een link toe om een berekening te maken, die uitgeprint kon worden.
Deze berekening heb ik, samen met de mail van United Consumers, per post naar Energie Direct gestuurd. En raad eens!? Deze post is volgens Energie Direct nooit aangekomen.
Ik liet het hierbij niet zitten en heb een offerte van Nuon en Essent gestuurd en hiermee geprobeerd de laagste prijsgarantie te claimen.
Wat schetse mijn verbazing: deze claim werd niet in behandeling genomen, omdat ik reeds een claim had ingediend, die terecht was afgekeurd.
Nu wilde ik weten welke claim er was afgekeurd: de claim met de berekening van United Consumers die manipuleerbaar was, of de berekening die per post was verstuurd en nooit was aangekomen.
Ik werd telefonisch benaderd door Energie Direct (nadat ik een klacht had ingediend via "Klachtenbehandeling energieleveranciers") en men zei men dat de claim, die per post was ingediend, afgekeurd was, omdat dit een berekening betrof die niet gelijk liep met de looptijd van het contract met ED.
Mijn mond viel open van verbazing, want die post was nooit aangekomen werd mij per e-mail meegedeeld!
Energie Direct wil, hoe dan ook, onder de laagste prijsgarantie uitkomen.
Ik heb nu per 1 december opgezegd bij Energie Direct, ik ben helemaal klaar met hen.
Men wil mij aan een contract van drie jaar houden, terwijl ik nimmer een bevestigingsmail van hen heb ontvangen.
Ik heb tot vier maal toe om een kopie van de bevestigingsmail gevraagd en telkens krijg ik als antwoord dat deze op 21 november 2008 verstuurd is.
Na het telefonisch onderhoud met ED kreeg ik een mail in PDF-bestand, die op 4 december 2008 is aangemaakt. Conclusie: de bevestigingsmail zou mij eerder toegezonden zijn dan hij is aangemaakt. Goed hè van Energie Direct?
Beste mensen, met dit (lange) verhaal wil ik jullie op het hart drukken nimmer met Energie Direct in zee te gaan.
Dit geval heeft enkele maanden in beslag genomen, want ze beantwoorden een mail pas na enkele weken! Het is gewoonweg een zootje.

Energie Direct

Ik ben hier heel eerlijk in, dat wijzelf eigenlijk gewoon te laks zijn in deze dingen, je krijgt de rekening en je betaald hem gewoon weer!
Maar ik schrik me iedere keer gewoonweg nog kapot van het bedrag, wat we aan jullie moeten betalen, dus bij deze bij andere leveranciers geinformeerd, nou en dan schrik je toch echt wel even!
Wat wij allemaal veel en veel te veel aan jullie hebben moeten betalen, wat en waarom jullie dit doen weet ik niet, maar zo is het bij mij geen kunst om rijk te worden!
Het bestaat nog steeds hier in Nederland, maar dit soort praktijden is gewoon langs de beesten af, om mensen zo verschrikkelijk veel af te zetten niet normaal meer jongens dus bijdeze HEEL GAUW DEZE OPZEGGING ENWEL PER DIRECT!!!!!!
Mensen het duurde lang voor onze ogen open gingen, maar alstublieft laat U niet meer misleiden met dit soort praktijken!!! en laat je heeel goed informeren!
mvg J.V

Energie Direct

ook wij zijn der in geluisd die aan de duer zijn geweest zijden dat je niet der gelijk aan fast zat en het op internet je eigen kon aanmelden maar dat is dus niet zo.bij deze willen wij het opzeggen en bij nuon blijven met vriendelijke dank taco jeltema

Energie Direct

we zijn ook benaderd door energie direct .en ze werken niet mee want we zijn geen klanten van hun n bandje is te manupuleren en het duurt 3 weken tot ze het hebben nou ik kots op hun ze hebben zelfs ons contract bij delta op gezegd zonder overleg of n brief we kregen n brief van delta dat ons contract stopte wij schrokken we weten van niks .mensen kijk uit met energie direct

Energie Direct

energiedirect is wel degelijk goedkoper.De meeste mensen hebben spijt van het zetten van hun handtekening en de boete die ze van hun OUDE vertrouwde eneco , nuon en andere staatsmonopolistenopliuchters krijgen en willen dan opeens niet meer met energiedirect in zee gaan.Het oude kartel doet hier van harte aan mee met het sturen van rekeningen aan energiedirect die zij dan moeten gaan innen....netbeheer , politiek en gezond antiliberaliseringsgelul om de mensen op kosten te jagen.Tja , als burger kan je het niet winnen in dit land.Hoe meer energie directs hoe beter!!!

Energie Direct

ook wij zijn er ingeluisd door die lui van energie direct,werd gebeld heb ja gezegd.
zou binnen een week een mail en een brief ontvangen,heb helemaal nooit iets ontvangen.
werd na ongeveer een maand weer gebeld of ik even mijn meterstanden wilde doorgeven,mijn antwoord was nee ,ik wil geen energie van jullie afnemne want jullie zijn de afspraak niet nagekomen wat betreft de info per brief en e-mail.
kreeg het volgende antwoord:goed mevrouw ik zal het doorgeven.
wat schets mijn verbazing een maand later weer een telefoontje van die oplichters,met de mededeling dat ze mijn termijnbedrag niet hebben kunnen afschrijven,ik het hele verhaal verteld en meteen geregeld dat ik geen energie meer van hun wilde,dit kon zo niet volgens die dombo ,dus heb ik contact met mijn oude leverancier opgenomen en hun hebben het geregeld.
krijg ik na een tijd een afrekening of ik even 897,00 wil overmaken als ik hierbij het termijn bedrag optel zou ik dus 1105,46 moeten betalen voor twee maanden energie direct,als je belt of mailt hoe dit kan krijg je het standaard antwoord dat je contact moet opnemen met je huidige energie leverancier om een correctie te laten uit voeren.deze zeggen weer dat zij hier niets mee kunnen.wie weet raad,

Energie Direct

Geachte heer/mevrouw,

Een paar weken geleden was er een medewerker van u aan de deur gekomen oud-zuid of ik niet wil over stappen naar Energie direct toen heb ik me handtekening gezet wat stom van me was en ik vroeg nog aan hem dat ik me niet wil inschrijven, maar dat ik informatie wou hebben en trouwens het is ook niet mijn adres het is mijn oma'sadres en we zijn geen van beide geinterreseerd,want nu krijg ze een brief van jullie.En ik bel naar jullie en word mij gezegd dat het november ingaat.Dus vandaar deze brief

Energie Direct

Het adres van energiedirect is
Energiedirect B.V
De maas 8
5684 pl Best

Energie Direct

Geachte heer/mevrouw,

Op klantbevestigingsbrief staat foutief adres.
En u medewerker kwan aan deur en ik vroeg of hij informatie voor mij wou sturen,maar het was mijn grootmoeders adres.En we zijn niet geinterseerd.
Alvast bedankt voor u medewerking.Het gaat om klantnummer 543104

Voor Energie Direct zijn in totaal 80 reviews geschreven. Voor de hele categorie Energie zijn de afgelopen 30 dagen 0 reviews geschreven.



Energie Direct opzegbrief statistieken

Opzegstatistieken Energie Direct
Meer Energie Direct statistieken

Energie Direct opzeggen

Binnen 2 minuten Energie Direct opzeggen


Wij gebruiken cookies op onze website omdat dit noodzakelijk is voor onze dienstverlening. Daarnaast willen we je op basis van jouw gebruik van de website gerichte advertenties kunnen laten zien binnen Google Search. Als je voor dit laatste toestemming geeft, klik dan hiernaast op ‘Akkoord’. Meer weten? Lees ons Cookie Statement Akkoord