Energie Direct reviews

  • Totaal aantal reviews van Energie Direct: 77 reviews
  • Gemiddelde beoordeling Energie Direct:
    8.8

Deel jouw Energie Direct review

Lees de reviews van andere bezoekers die hun Energie Direct abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl


voor deze opzegservice

Energie Direct

Ik ben ook ingegaan op het telefoontje van energie direct. nu heb ik dezelfde avond hun aanmeldings E-mail beantwoord met uw opzeggingsbrief,
ik hoop dat ik hier snel antwoord op krijg, anders gaat er nog een aangetekende brief achter aan.
ook ben ik van plan mijn banknummer te blokkren voordat ze iets afschrijven.
kan iemand mij hun banknummer doorgeven?
alvast bedankt
ik zal laten weten hoe het verder verloopt.

Energie Direct

doe deze opzegging op de zelfde avond als de aanmelding vrijdag 20 november, dus binnen 7 dagen.
dit naar aanleiding van de vele negatieve reacties.

Energie Direct

Uw e-mail betreffende een contractbevestiging gaat voor mij alle grenzen te boven.
Ik heb geen overeenkomst gesloten.
Ik heb U dat per schrijven d.d. 6 november 2009 laten weten.
Hiervan een bevestiging gehad per e-mail op 7 november 2009 ,met de mededeling dat ik als klant verwijderd ben uit het systeem van energie;direct.

Is dit nu genoeg om van al dat gedoe af te zijn?
Anders moet ik andere wegen zoeken om daarin bijstgand te krijgen.

Groeten,
C.H.Tichelaar.

Energie Direct

ik heb geen contract schriftelijk ontvangen, nu heeft u mij onterecht afgemeld bij rwe,ik ga met deze handelswijze niet mee accoord

Energie Direct

Ik zou een brief thuis krijgen met de voorwaarde zo dat ik die door kon nemen en dan had ik 10 dagen bedenk tijd.Ik heb geen brief ontvangen en kreeg per email dat ik klant ben.Bellen kosten 35€ mailen maar geen reactie ,alleen een onvriendelijke meneer aan de telefoon die mij zij dat ik gewoon aan het liegen was.ED gaat pas leveren juli 2010.Dit bedrijf moet nog gaan leveren.Ik wilvan dit contact af,ik voel mij behoorlijk bedonderd door dit heel klant onvriendelijk bedrijf en dan heb ik mij zacht uit gedrukt.

Energie Direct

Ik zou een brief thuis krijgen met de voorwaarde zo dat ik die door kon nemen en dan had ik 10 dagen bedenk tijd.ik heb geen brief ontvangen en kreeg ik per email dat ik klant ben.Bellen kosten mij 35€ mailen maar geen reactie alleen een heel onvriendelijke meneer aan de telefoon die mij zij dat ik gewoon aan het liegen was.ED gaat pas leveren juli 2010.Dit bedrijf moet nog gaan leveren ik wil van dit contract af ik voel mij behoorlijk bedonderd door dit heel klant onvriendelijk bedrijf en dan heb ik mij zacht uit gedrukt

Energie Direct

wens geen gebruik te maken van de aanbieding van energie direct.
Deze anulering doe ik binnen 7 dagen.

Energie Direct

Wens geen gebruik te maken van de aanbieding van energie direct.Doe daarom deze anulering binnen7 dagen

Energie Direct

Wie heeft al eens de "Laagste Prijsgarantie" geclaimd bij Energie Direct? Deze krijg je nl. nooit! Ik heb de Laagste Prijsgarantie geclaimd door via internet een berekening te maken op de site van United Consumers en deze via mail (want alles loopt via mail bij ED) opgestuurd.
Hierop mailde ED mij dat deze berekening manipuleerbaar was. Ik moest een officiele offerte sturen, maar er werd niet bij vermeld dat de offerte precies gelijk moest lopen met de looptijd van het contract van ED.) Vervolgens heb ik United Consumers om een officiele offerte gevraagd. Deze mailde mij terug dat dit niet mogelijk was, voegde echter een link toe om een berekening te maken, die uitgeprint kon worden.
Deze berekening heb ik, samen met de mail van United Consumers, per post naar Energie Direct gestuurd. En raad eens!? Deze post is volgens Energie Direct nooit aangekomen.
Ik liet het hierbij niet zitten en heb een offerte van Nuon en Essent gestuurd en hiermee geprobeerd de laagste prijsgarantie te claimen.
Wat schetse mijn verbazing: deze claim werd niet in behandeling genomen, omdat ik reeds een claim had ingediend, die terecht was afgekeurd.
Nu wilde ik weten welke claim er was afgekeurd: de claim met de berekening van United Consumers die manipuleerbaar was, of de berekening die per post was verstuurd en nooit was aangekomen.
Ik werd telefonisch benaderd door Energie Direct (nadat ik een klacht had ingediend via "Klachtenbehandeling energieleveranciers") en men zei men dat de claim, die per post was ingediend, afgekeurd was, omdat dit een berekening betrof die niet gelijk liep met de looptijd van het contract met ED.
Mijn mond viel open van verbazing, want die post was nooit aangekomen werd mij per e-mail meegedeeld!
Energie Direct wil, hoe dan ook, onder de laagste prijsgarantie uitkomen.
Ik heb nu per 1 december opgezegd bij Energie Direct, ik ben helemaal klaar met hen.
Men wil mij aan een contract van drie jaar houden, terwijl ik nimmer een bevestigingsmail van hen heb ontvangen.
Ik heb tot vier maal toe om een kopie van de bevestigingsmail gevraagd en telkens krijg ik als antwoord dat deze op 21 november 2008 verstuurd is.
Na het telefonisch onderhoud met ED kreeg ik een mail in PDF-bestand, die op 4 december 2008 is aangemaakt. Conclusie: de bevestigingsmail zou mij eerder toegezonden zijn dan hij is aangemaakt. Goed hè van Energie Direct?
Beste mensen, met dit (lange) verhaal wil ik jullie op het hart drukken nimmer met Energie Direct in zee te gaan.
Dit geval heeft enkele maanden in beslag genomen, want ze beantwoorden een mail pas na enkele weken! Het is gewoonweg een zootje.

Energie Direct

Ik ben hier heel eerlijk in, dat wijzelf eigenlijk gewoon te laks zijn in deze dingen, je krijgt de rekening en je betaald hem gewoon weer!
Maar ik schrik me iedere keer gewoonweg nog kapot van het bedrag, wat we aan jullie moeten betalen, dus bij deze bij andere leveranciers geinformeerd, nou en dan schrik je toch echt wel even!
Wat wij allemaal veel en veel te veel aan jullie hebben moeten betalen, wat en waarom jullie dit doen weet ik niet, maar zo is het bij mij geen kunst om rijk te worden!
Het bestaat nog steeds hier in Nederland, maar dit soort praktijden is gewoon langs de beesten af, om mensen zo verschrikkelijk veel af te zetten niet normaal meer jongens dus bijdeze HEEL GAUW DEZE OPZEGGING ENWEL PER DIRECT!!!!!!
Mensen het duurde lang voor onze ogen open gingen, maar alstublieft laat U niet meer misleiden met dit soort praktijken!!! en laat je heeel goed informeren!
mvg J.V

Voor Energie Direct zijn in totaal 77 reviews geschreven. Voor de hele categorie Energie zijn de afgelopen 30 dagen 0 reviews geschreven.



Energie Direct opzegbrief statistieken

Opzegstatistieken Energie Direct
Meer Energie Direct statistieken

Cookies helpen ons bij het leveren van onze diensten. Door gebruik te maken van onze diensten, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Meer informatie OK