Lees de reviews van andere bezoekers die hun Cleanprofs abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl
ik zeg bij deze het contrack op want ik heb die niet aan gevraagd want zo vaak zet ik mijn contener niet buiten dat is eens in de twee maanden en dan een Contrackt met BDR hebben af gesloten dat kan ik me niet herinneren voor zo ver ik weet
@de jong
Mijn man heeft er gewerkt in 2002 en toen was het loon zn tussen de 1000-1300 euro maximaal niet veel en we hadden het heel moeilijk toen ook kwam het geld laat of soms helemaal niet.Nu hebben ze winterstop maar moeten ze strax dubbel en dwars inhalen extra uren maken duss tot laat in de nacht en ja rooster hebben ze nog nooit van gehoord denk ik mn man heeft nu andere baan en leven in luxe Er was altijd wel wat met bdr late betaling geen premies niet verzekerd auto's niet gekeurd winterstop ect...
Sorry, maar ik heb de fagelopen jaren geen slechte ervaringen met BDR gehad.
Zo tevreden ben ik anders niet. Volgens mij ziet de reiniger niet goed. De sticker zit duidelijk op de bovenkant van de container maar reinigen ho maar!! Gebeurd een beetje te vaak. Waarom zit er eigenlijk een grote oranje sticker om de container als ze niet eens op de dekstel kijken of zien ze die ook niet??? Maar wel elke keer het geld afschrijven.
lekker rustig hier alles word weer gereinigd zeker en dan hoor je de mensen niet meer
Henk denkt zogenaamd te weten hoe het zit. Is blijkbaar tevreden. Wij totaal niet! We proberen het op te zeggen, maar elk nummer wat wij proberen te bellen is of niet meer in gebruik, of ze nemen de telefoon niet op. Ook word er eerder geld van mijn rekening afgehaald. Normaal om de 3 maanden, en nu opeens om de 2?? Wij zijn het zat!
Ik heb gemerkt dat bij BDR hun post of E-mail`s niet gelezen wordt. Mijn vader is in januari overleden en dat heb ik al meerdere keren gemeldt Nu heeft BDR een overleden man meerdere maningen gestuurd de rekening te betalen. Raar maar waar.
deze week kreeg ik een brief van bdr, waar wij ons na een lange tijd van ergernissen vanaf gemeld hebben. die tijd dat wij wij bdr waren aangesloten, werd de container volgens hun afspraken om de 4 weken schoongemaakt worden. het kwam frequent voor dat ze niet kwamen,en als je dan belde kreeg je altijd te horen dat de chauffeur ziek was of dat er een mankement was met de wagen, en dan heb je ook de nog het feit dat bij vorst de zaak ook niet gereinigd werd. nou had ik het idee dat zij wel heel veel vorst hadden.dan hebben we het nog niet over de manier waarop de "vriendelijke" telefoniste je afbekte.ik kreeg zoveel uitstellingen van betalingen, dat ik de tel kwijt was, en was de vorst dan weer eens even weg, dan waren er weer vakanties, of weer uitvallen van chauffeur door ziekte.ik maak nu zelf de bak schoon,het kost wat moeite, maar niet zoveel moeite om niet kwaad te worden op zo n lakse organisatie, die wel erg gedreven is in het innen van betalingen
ik begrijp ook niet hoe ze het lef hebben om nog eens een brief te sturen met hun geweldige aanbiedingen
Wat een ongelooflijk domme mensen zijn jullie allemaal zeg. Het ene na het andere onzinnige verhaal wordt maar geschreven door mensen die de Nederlandse taal amper beheersen. Het niveau is duidelijk en de waarde van de opmerkingen daarmee ook. Ik heb uitstkende ervaringen met BDR en doe alle vuilspuwende onzin hieronde af al persoonlijk frustratie. Los je eigen problemen op en bericht niet zo eenzijdig!
Vriendelijke groet,
Henk
bij deze zou ik graag BDR stop zetten , ik heb slecht ervaring met het zogenaamd schoon maken van de containers ik hoop dat u hierbij genoeg op de hoogte bent gehouden ik hoop dat het zo spoedig mogelijk stop wordt gezet
Voor Cleanprofs zijn in totaal 614 reviews geschreven. Voor de hele categorie Overige zijn de afgelopen 30 dagen 24 reviews geschreven.
Binnen 2 minuten Cleanprofs opzeggen