Lees de reviews van andere bezoekers die hun CanalDigitaal abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl
ik zeg canal digitaal op omdat ik totaal geen beeld heb gehad en uit eindelijk een jaar tv heb betaald voor niks!
Ik zeg hierbij mijn abonnement op omdat ik vanaf nu ga cardsharen .
Ik zeg op omdat ik de schotel niet gebruik na mijn verhuizing
Reden van mijn opzegging is dat wij stoppen op de camping en derhalve geen canaldigitaal meer nodig hebben.
ben overgestapt naar digitenne van kpn
Geachte digitaalzenders, Om redenen van problemen met de schotel tijdens slecht weer geen signaal te kunnen ontvangen,was ik het zo zat dat ik al ben overgestapt op digitenne van kpn. ALLES heb ik ondernomen om toch te kunnen kijken. Na 7 jaren van geduld heb ik aldus besloten. Er treft u geen blaam ! Met de hartelijk groet Harry Oudman
Heden brief ontvangenvan lindorff i.v.m. abonnement canal digital. Wij wonen reeds 2 jaar in Duitsland hebben abonnement zowel digitaal als schriftelijk opgezegd voor onze verhuizing nu zegt men dat het aangetekend had moeten gebeuren. Wij betalen niet voor diensten die we hebben opgezegd en ook niet gebruiken en waar we ook geen gebruik van kunnen maken.
Puuuuuuuur oplichting!!!
Laat maken komen naar het buitenland. Boeven dus
van Canal Anaal!
Sterker verhaal, maar waar!
In 1992 nam ik een abonnement op Canal+. Na 5 jaar had ik het eigenlijk wel bekeken en zei m'n abonnement op. Decoder teruggestuurd, brief ontvangen dat alles in orde was. 2 jaar later (in 1997) ben ik verhuisd. Toen ik in 2004 verhuisde naar mijn huidige adres, ontving ik ineens een brief van de gerechtsdeurwaarder dat ik nog een rekening open heb staan van € 361,90!
Canal+ is intussen overgegaan in een ander bedrijf en onderverdeeld in kleinere bedrijven dat ik alleen nog maar een postbusnummer kan achterhalen. Telefonisch contact opnemen kan niet (meer).
De deurwaarder werkt ook niet erg mee: zo kan/wil hij niet overleggen waar het bedrag op gebaseerd is en dat ik gewoon moet betalen. Wat ik dus weiger.
Als iemand een telefoonummer voor me heeft, kan dat naar me gemaild worden. roy464@yahoo.com
Alvast bedankt!
reeds 4 jaar geleden abonnement opgezegd i.v.m.
verhuizing. Nooit meer iets van gehoord totdat van de week een laatste aanmaning van incasso buro
Lindorff (voorheen onder de naam Transfair) in de brievenbus viel. Die geven natuurlijk te kennen dat we dat met canal digitaal moeten regelen. Zoals hier bekend is dat dus onmogelijk. Zijn er meer mensen die door Lindorff aangeschreven zijn?
Tip: het televisie programma radar hoort graag over deze criminele misstanden.
Ik heb al drie keer het abonnement opgezegd omdat ik al twee jaar geen gebruik meer maak van een schotel,maar hier word helemaal niet op gereageerd.Ik heb nu wéér een brief ontvangen van Lindorff met 'n aanmaning van € 103,20.
Hoelang blijven ze mij nog bestelen ??
Voor CanalDigitaal zijn in totaal 1603 reviews geschreven. De afgelopen 30 dagen zijn bij 11% van de opzeggingen voor CanalDigitaal reviews geschreven, dit zijn er in totaal 2. Voor de hele categorie Digitale televisie zijn de afgelopen 30 dagen 4 reviews geschreven.
Binnen 2 minuten CanalDigitaal opzeggen