Lees de reviews van andere bezoekers die hun CanalDigitaal abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl
ze hebben iets veranderd bij Canaldig. mijn zoontje al weken geen sesamstraat. ik bel : ;ja mijneer dat klopt wat voor decoder heeft u ?
Strong4355? klopt die moet u updaten bij strong.........en waarom wil mijn andere decoder van mijn zoontje niet meer?; type?techviewDV3.... die decoder kennnen we niet meneer! ik zeg:er staat toch met grote letters CANAL+ CANALDIGITAAL op.!? weet ik niet meneer ken ik niet , steek de kaart erin ,zet ,m op6 dan aktiveer ik ,m voor u ......NIETS DUS geen sesamstraat.....
ik bel strong:;ja mijneer wij updaten uw decoder voor 27euro als u hem opstuurt..... ;;Canaldig, heeft mij nooit op de hoogte gesteld van veranderingen, ben het zat; ook nog extra kosten voor een dubbelle kop in je schotel, opsturen, shit ik had toch altijd gewoon sesamstraat!? al deze veranderingen zijn contractbreuk en geeft mij het recht het contract per direct op te zeggen. ben die extra kosten zat , het is goedkoper om digitenne te nemen dan mijn decoders op te sturen, wie weet hoe lang dat duurt. mijn zoontje is twee en wil sesamstraat zien. we gaan naar kpn en kijke morge saampies na pino.
FOK JOU CANAL+ DOUW JE DUBBELEDIGITENNEKOP MAAR IN JE REET!
ik heb begin 2007 al opgezegd omdat wij de caracan niet meer hebben,de nieuwe mensen hebben het overgenomen.
Reden van mijn opzegging is slecht service, ik loop al jaren met problemen met de schotel idere keer dat slecht weer is val de signaal af, en ik probeer minj smartkaart opniew te activiere via telefoon,sms,en internet zonder succes,idere keer krijgt te horen dat mijn onvanger is. Nu heb ik genoeg van. ze zijn slecht te bereiken de enige dat die mensen willen is de mensen oplichten. Voor dat jij een abonament bij kanaal digital denk goed na.Ik zou nooit meer aan beginen.
Ik zeg canal op, omdat ik het erg duur vind worden. Ze zijn met sprongen omhoog gegaan, wat ik niet normaal vind. Ik betaalde in het jaar 2002 nog 15 gulden !!! Elk jaar zijn ze verdubbeld, en nu in euro's !! Ook heb je wanneer het slecht weer is geen beeld !!
canaal digitaal nooit aan beginnen
niks als ellende
ik zeg mijn abbonementop
van canal digtaal omdat we
geen gebruik meer maken van de schotel
ik heb voor drie jaar terug alles opgezegt en krijg steeds in januari een rekening heb hem twee keer betaald en naar 20 telefoontjes ben ik er nog niet van af stuur mij geen rekeningen meer anders volgen er stappen met vriendelijke groet r a j w teunissen
Ik zeg het abbonoment op ,omdat ik niet langer gebruik kan maken van de schotel vanwege de woningstichting
Ik zeg mijn abonnement op aangezien ik geen gebruik meer maak van de diensten.
J.R. Eveleens
ik zeg canal digitaal op omdat ik totaal geen beeld heb gehad en uit eindelijk een jaar tv heb betaald voor niks!
Voor CanalDigitaal zijn in totaal 1602 reviews geschreven. De afgelopen 30 dagen zijn bij 6% van de opzeggingen voor CanalDigitaal reviews geschreven, dit zijn er in totaal 1. Voor de hele categorie Digitale televisie zijn de afgelopen 30 dagen 3 reviews geschreven.
Binnen 2 minuten CanalDigitaal opzeggen