CanalDigitaal reviews

  • Totaal aantal reviews van CanalDigitaal: 1602 reviews
  • Gemiddelde beoordeling CanalDigitaal:
    9.6

Deel jouw CanalDigitaal review

Lees de reviews van andere bezoekers die hun CanalDigitaal abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl


voor deze opzegservice

CanalDigitaal

Het is een zeur verhaal met Canal Digital, een arrogant en waardeloos bedrijf wat vol zit met idioten. Zelf was ik al ruim 10 jaar klant bij die groep gekken . Door mijn fout, moet ik eerlijk zeggen 2 maanden niet betaald, mijn beeld op zwart , ook begrijpelijk. Ik heb ze gebeld om te vertellen dat ik het zou regelen, wachttijd 12min x €??cent, mijn verhaal was totaal niet belangrijk en dat mens begon direct te raaskallen dat ik mijn contract moet uitdienen en € 50,00 moest betalen en dat anders de vervolg kosten op mij verhaald zouden worden, dat mens ging tekeer alsof ik de fout van mijn leven had gemaakt. Ik had het pakket van € 5,25 per maand. Ik heb die dame gezegd niet akkoord met haar verhaal te gaan en per direct geen gebruik meer te maken van hun (diensten). Na 2 herinneringen was het bedrag al opgelopen naar € 130,00 en via het incassobureau naar € 230,00. Het incassobureau heb ik ook nog een aantal keer gebeld en mijn standpunt uitgelegd. Ik wil nog steeds de € 10.50 betalen voor de 2 maanden maar nooit meer gebruik maken van CD. Ik ben woonachtig in het buitenland dus maak ik me niet erg druk. Betalen van de boete en incasso kosten doe ik NOOIT. Zeker niet na de grote mond van die klantonvriendelijke telefoonsn*l na ons eerste gesprek. Ik wens CD veel ellende en weinig klanten.

CanalDigitaal

Ivm verhuizing overgestapt op kabel! Vr. Groet.

CanalDigitaal

Of hier:

http://forms.consuwijzer.nl/content.jsp?objectid=11254

CanalDigitaal

Beste mensen,

Als jullie klachten hebben over Canaldigitaal, bel dan a.u.b. met de Consuwijzer op 088-0707070. Als ze meerdere klachten ontvangen gaan ze het onderzoeken. Dus klaag maar raak!

CanalDigitaal

mijn vriend heeft al in 2003 canaal digitaal aangevraagd en na enkele maanden opgezegd, nooit meer iets van gehoord, krijgt hij nu ineens te horen dat hij via de rechter veroordeeld is om 480 euro te betalen, terwijl hij samen (ieder) met zijn broer canaal digitaal aangeschaft en opgezegd hebben, zijn broer nergens iets van hoort, maar hij wel, hoe kan dit????
In ieder geval is hier een advocaat mee bezig dit op te lossen.
Slechte zaak CANAAL DIGITAAL!!!!!!!!!!

CanalDigitaal

Wij zijn ook al een jaar bezig met calal digital in 2008 heb ik 60.eure betaald heb zeggen en schrijven maar 1 week kunnen kijken wij hebben meerdere keren gebeld de kosten reizen wel de pan uit moesten maar opnieuw de schotel uitrichten of we moesten maar een monteur laten komen dus geen zinnig woord uit te krijgen dan weer moesten we hem op de vrije
zender zetten dan ging het wel goed nou dus niet heb signaal maar krijg gewoon geen beeld wij weer opnieuw gebeld met de mededeling dat ik daar niet van gediend ben en ik geen gebruik meer wil maken van hun diensten
krijg dit jaar weer een acseptgiro met een bedrag van 70 euro maar ja die betaal dus niet ben aangetekende brieven verstuurd maar helaas heb daar nooit 1 antwoord op gekregen wel moest ik de 2 de keer het bedrag betalen plus afsuilkosten van 16.95 dat slaat ook nergens op
nu geven ze het uit handen aan een incasso bureau en moet ik alsnog betalen een bedrag van 122.95 nou mijn maken ze niet bang ik betaal niet voor diensten die ik niet heb gekregen
we zijn nu over gegaan op digitenne nou in een keer raak en nooit meer last van storingen en na 1 jaar kun je elke maand opzeggen dus wat willen we nog meer
dat bedrijf is alleen maar uit is op geld
nou dus niet van mijn centen
dus bij deze zeg ik de diensten van canal digital op en doe het niet aangetekend
want dat werk dus ook niet ze zeggen dat ze niks hebben ontvangen

CanalDigitaal

man man man, het is niet te geloven wat een bedrijf. ze houden je gewoon aan het lijntje en er gebeurt niks!! alleen dat mijn bankrekening steeds lager word.
krijg toch wat!!

CanalDigitaal

hallo, ik zeg nogmaals mijn abbonementen per direct op


VOOR DE DUIDELIJKHEID ZEG IK HET NOG EEN KEER
ik zeg nogmaals mijn abbonementen per direct op


BEN HIER AL MAANDEN MEE BEZIG.
MIJN ABONNEENR: 82581511


Canal Digitaal werkt gemeen met onduidelijke en onvriendelijke manier.
Klantvriendelijkheid hebben ze nog niet eerder van gehoord. Kan ik erg slecht tegen.
EN WAT ZE ZEGGEN. SLAAT AL NERGENS OP.
EN DAN GOOIEN ZE GEWOON DE HOORN NEER.
LEKKER KLANTVRIENDELIJK.
IK BEN ECHT WOENDEND.
DE PERSONEN DIE JE AAN DE TELEFOON MOET HEBBEN KRIJG JE NIET TE SPREKEN.
WANT DAT MAG EN KAN NIET.
ONZIN IS DAT!!!!!
HEB MIJN OPZEGGING SCHRIFTELIJK WEGGEDAAN,AANGETEKENT,HIER AL EEN KEER
NU WEER
IK PROBEER IETS TE REGELEN MAAR ER WORD ALLEEN GEZEGT DAT JE HET SCHRIFTELIJK WEG MOET DOEN. OF AANGETEKENT.

KOM VAN DIE STOEL AF EN KIJK EENS IN DE BRIEFBUS.
LEES DE POST. ZEG NIET DAT JE NIKS ONTVANGEN HEB.
DOE AANGIFTE VAN DIEFSTAL WANT JULLIE BRIEVENBUS IS GESTOLEN.
O NEE DIE STOND BENEDEN. MAAK HEM EEN KEER LEEG EN LEES DE BRIEVEN.
IK BEN HET NU ECHT ZAT!!!!!!!!!
ik wil zwart op wit hebben dat ik geen abonnementen meer heb bij jullie.
wacht op reactie want mijn brievenbus staat er wel. en word elke dag geleegt en gelezen.


V/D BEEMD

CanalDigitaal

Ik ben boos!!
Ik heb in juni gebeld om mijn abonnement op te zeggen... ik kreeg als antwoord dat dat niet meer kon omdat ik net 3 dagen te laat was om op te zeggen en dus weer een jaar (!) vast zit aan canal digitaal.
Terwijl ik een brief in de bus heb gehad dat ik mocht opzeggen i.v.m. de nieuwe smartcard die was toe gevoegd.
Heb inmiddels ook al weer een betalingsherinnering opgestuurd gekregen! Ik wel er van af! Het is nog moeilijker om hier af te komen, dan om je telefoon abonnement op te zeggen!! ik vind het echt te zot voor woorden

CanalDigitaal

abonneenummer 82581511
Hierbij wil ik graag per direct mijn abonnement opzeggen,wil geen abonnement meer van canaaldigitaal

ik wil al een hele tijd mijn abonnement opzeggen.
maar kom er niet van af.

ik krijg 2 rekeningen met de zelfde abonneenr
ik doe wat aangetekend weg.
en ze zeggen gewoon dat ik niks aangetekent weg gedaan heb
want die geldzuigers hebben niks ontvangen
als je beld krijg je de 1 half uur muziek en dan word er gezegt dat je naar een ander nr moet bellen.
en betaal je niks sturen ze een incassoburo.
of ik binnen 7 dagen 233 euro wil betallen.
die doe je weg.
en 1 week later lig er weer een brief of ik effe 224 euro wil betalen ik betaal niks meer.
en dan krijg je een brief dat ze het geld hebben ontvangen dat ik weer tv kan kijken.
word hier steeds pisserig over ik wil geen abonnee meer zijn.

ik kan gerust op mijn portomonee gaan zitten want canaaldigitaal haal hem anders wel leeg

Voor CanalDigitaal zijn in totaal 1602 reviews geschreven. De afgelopen 30 dagen zijn bij 20% van de opzeggingen voor CanalDigitaal reviews geschreven, dit zijn er in totaal 2. Voor de hele categorie Digitale televisie zijn de afgelopen 30 dagen 5 reviews geschreven.



CanalDigitaal opzeggen

Binnen 2 minuten CanalDigitaal opzeggen


Wij gebruiken cookies op onze website omdat dit noodzakelijk is voor onze dienstverlening. Daarnaast willen we je op basis van jouw gebruik van de website gerichte advertenties kunnen laten zien binnen Google Search. Als je voor dit laatste toestemming geeft, klik dan hiernaast op ‘Akkoord’. Meer weten? Lees ons Cookie Statement Akkoord