CanalDigitaal reviews

  • Totaal aantal reviews van CanalDigitaal: 1603 reviews
  • Gemiddelde beoordeling CanalDigitaal:
    9.6

Deel jouw CanalDigitaal review

Lees de reviews van andere bezoekers die hun CanalDigitaal abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl


voor deze opzegservice

CanalDigitaal

ben nu al 4 maanden bezig met opzeggen, echt ridicuul!!! schandalige mensen daar. wordt echt niet goed hiervan, continu andere excuses waarom het nog niet geregeld is. één woord hiervoor: WAARDELOOS

CanalDigitaal

Ik vind zelf canal digitaal veel te duur. Ik kijk voor 80 euro per jaar naar canal digitaal. Dus mensen als jullie ook zo goedkoop willen kijken? Stuur dan even een mailtje naar prinscanero@hotmail.com.

Het betreft een full pakket. :)

CanalDigitaal

Zijn al ruim een half jaar bezig om canal digital op te zeggen. Oktober vorig jaar is er door een call center gebelt waarom we weg willen??? en dat ze er een ander abbonement ervan wilt maken. Ik wilde alleen meer informatie. Vervolgens zit ik tot oktober 2011 aan een nieuw abbonement vast waar ik geen toestemming voor heb gegeven. Vorig week een brief gestuurd met een verzoek om mij het document toe te sturen waarin ik toestemming heb gegeven voor dit nieuwe abbonement... wat krijg ik een getypte brief zonder handtekening...
Ben nu nog steeds bezig met brieven en bellen en ben nu nog niet verder gekomen. Wat een troep daar. Ongelovelijk!

CanalDigitaal

hierbij wil ik mijn abonnentopzeggen

CanalDigitaal

Dit contract zeg ik m.i.v direct op omdat de camper verkocht is waarin ik canal digitaal gebruikte. Met dank. F.de Vries

CanalDigitaal

Ik zeg mijn abonnement op ivm opzegging huur van het pand per 31 December 2009

CanalDigitaal

Dronten 22 nov 2009.
Leuke programma's maar erg duur, vandaar dat wij het uitgebreide familie pakket hierbij opzeggen, en weer terug gaan naar het goedkoopste basistarief.
Groeten W Keijzer Dronten.

CanalDigitaal

ik heb 4 maanden geleden opgezegd .ik ook en brief gestuurd en email gestuurd 5/maand geen beeld .nu krijg en rekening te betalen dat is en slicht en zaak .al zo veel keer gebeld dat ik geen beeld .word niks gedaan .ik raad geen canaldigital nemen

CanalDigitaal

Beeindiging VOLLEDIG abonnement heb ik een schriftelijke bevestiging van in huis per mei 2008. Omdat het abonnement tot augustus liep heb ik dit alsnog betaald. Nu krijg ik nog steeds tientallen aanmaningen met dwangbetaling voor het abonnement (voor tot nog een jaar later) terwijl mijn buren onder het zelfde klantnummer gemeld staan. Zij wensen nog wel gebruik te maken van de diensten, maar hebben ook dikwijls problemen.
Na anderhalf jaar aangetekende brieven telefoontjes en verschrikkelijke humeuren ben ik veel geld kwijt is mijn vraag.
Mag een bedrijf dit alsmaar doen???
Kan dit allemaal maar zo?
Ik zou graag hulp hierbij willen. Zou hier een onderzoek kunnen worden ingesteld?
Met vriendelijke groet,
R.V.A.

CanalDigitaal

Aan:
CanalDigitaal B.V.
t.a.v. Afdeling Abonnement Opzegging
Postbus 444
1200 JJ HILVERSUM

AANGETEKEND

Geachte heer/mevrouw,

Bij deze deel ik u mede dat op 5 oktober 2009 mijn vrouw Mevr. M.H de Gunst-Roolvink is overleden en ik het abonnement vanaf heden opzeg.

Reeds vele malen heb ik het afgelopen jaar, zowel per telefoon als mede per normale post u in kennis gesteld dat wij, door een fout van de leverancier, twee abonnementen hadden en daardoor met dubbele kosten waren opgezadeld.
Op mijn verzoek om dit te wijzigen in een tweede kaart is niet voldaan.
Dit probleem is ook door mij in het door u, via internet, gehouden onderzoek aan u voorgelegd.
Maar ook daarop heb ik geen reactie mogen ontvangen.

Ik vraag mij nu werkelijk af of mijn vrouw eerst moest overlijden om u tot actie aan te zetten.

Ik verzoek u dringend doch beleefd de kaart welke nu nog op naam van mijn vrouw staat om te zetten naar een tweede kaart op mijn naam.
Daarnaast zou ik het op prijs stellen wanneer u het door mij teveel betaalde geld, door het vanuit uw kant niet te reageren op mijn eerdere berichten, op mijn rekening terug zou storten.

De huidige kaartgegevens zijn 1 28.571.539.697 06 en 4007 1665 455.

In afwachting van een spoedige afwikkeling teken ik

Hoogachtend.

J. de Gunst
Mijn adres en verdere gegevens zijn hier niet in opgenemen
________________________________________________

J. de Gunst
Adres en verdere gegevens hier niet in opgeneomen!

AANGETEKEND

7 november 2009

Aan Andrei Noppe
Directeur Canal Digitaal.


Op 26 oktober heb ik (zie bijlage) deze brief aangetekend ( Met verzendbewijs 3S RRCB 4530488 van TNT post) verzonden aan Canal Digital.

Tot op heden heb ik geen enkele reactie mogen ontvangen.
Wel heeft er opnieuw, voor de maand november, een afschrijving van twee abonnementen van mijn rekening plaatsgevonden.

Mocht ik binnen 14 dagen geen reactie van u vernemen dan zal KASSA door mij worden geïnformeerd.


Daarnaast zal ik dan op mijn web-log duidelijk maken hoe Canal Digitaal haar cliënten behandeld.

In afwachting van uw reactie teken ik.

J.de Gunst.

Bijlage: kopie van aangetekend eerder schrijven

Voor CanalDigitaal zijn in totaal 1603 reviews geschreven. De afgelopen 30 dagen zijn bij 6% van de opzeggingen voor CanalDigitaal reviews geschreven, dit zijn er in totaal 1. Voor de hele categorie Digitale televisie zijn de afgelopen 30 dagen 3 reviews geschreven.



CanalDigitaal opzeggen

Binnen 2 minuten CanalDigitaal opzeggen


Wij gebruiken cookies op onze website omdat dit noodzakelijk is voor onze dienstverlening. Daarnaast willen we je op basis van jouw gebruik van de website gerichte advertenties kunnen laten zien binnen Google Search. Als je voor dit laatste toestemming geeft, klik dan hiernaast op ‘Akkoord’. Meer weten? Lees ons Cookie Statement Akkoord