Lees de reviews van andere bezoekers die hun CanalDigitaal abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl
Wij hebben vorig jaar netjes een opzegbevestiging gehad en alles is toen afgesloten maar helaas deze maand werd het abonnementsgeld voor een heel jaar afgeschreven maar gelijk gestorneerd en ja hoor een brief met de mededeling dat de kosten voor onze rekening zijn. nou laat het incassoburo maar komen ik ga er totaal geen geld aan uitgeven aan die uitvreters. heb er reuze zin in aan ons ligt het niet
Mijne Canal digitaal,
Middels dit schrijven wil ik per direct al mijn abonnementen bij U opzeggen.
Reden van opzegging is de door u gemelde tariefsverhoging. Dit is een verandering in de voorwaaarden en betekent dat ik de termijn van opzegging van 30 dagen niet in acht hoef te nemen.
Ik ben ook al een jaar bezig met opzeggen van Canal Digitaal. Ik heb bij een telefonische reclame-actie belangstelling getoond voor een nieuw (duurder) pakket - stom natuurlijk. Binnen de opzegtermijn van een week heb ik dat telefonisch (na lang wachten à 15 cent per minuut) afgezegd, maar toch kreeg ik het nieuwe kaartje toegestuurd. Met een opzeggingsbrief heb ik het kaartje weer retour gestuurd, maar nu krijg ik het weer van ze terug en beginnen ze maandelijks bedragen van mijn rekening te schrijven. Ik heb in mijn brief ook mijn oude abonnement opgezegd maar daar willen ze ook niet aan. Het troost me te lezen dat ik niet de enige ben maar ik vind het natuurlijk voor iedereen heel vervelend en onbegrijpelijk dat dit zomaar door de beugel kan.
MCJ van den Berg, Haarlem.
I.v.m. de verkoop van mijn zomerverblijfje zeg ik per direct mijn abonnement daar op. Op mijn huidige adres zijn we geabonneerd.
Wat is dit voor kleuterforum?
gebruik geen schotel meer
Ik zeg mijn abonnement op om over te gaan op een in Duitsland gekochte FTA ontvanger, waarbij ik SBS via kabel ontvang m.v.g. C. le Febre
Vol verwachting de opzegbrief hier via-via gedownload en...
Wat een FLUT-brief zeg! Een kind van 4 had dit nog wel kunnen bedenken. Bovendien is het ook ONZIN dat je n.a.v. een prijsstijging "per direct" je abonnement zou kunnen opzeggen.
Dat is nog altijd per MUTATIEdatum.
Tsjongejonge zeg...
Ik heb ZELF dus maar even een briefje getikt die WEL zowel juridisch als volgens de algemene voorwaarden van CD verantwoord is en stand houdt mocht het tot een rechtzaak komen... Is m'n basisschooldiploma toch nog ergens goed voor...
kijk nu weer via kabel is veel beter
Ik heb mijn abonnement ook opgezegt hoop dat het niet zo moeilijk gaat.Ik schrikt er erg van zoveel klachten.Ben ook bij tele 2 geweest heb met afzegging nooit geen klachten gehad.Schotel bevalt mij al jaren niet door slecht weer geen beeld.Vaak moet ik de smartcard heracktiveren.W.Kok Enschede
Voor CanalDigitaal zijn in totaal 1551 reviews geschreven. De afgelopen 30 dagen zijn bij 6% van de opzeggingen voor CanalDigitaal reviews geschreven, dit zijn er in totaal 1. Voor de hele categorie Digitale televisie zijn de afgelopen 30 dagen 3 reviews geschreven.
Binnen 2 minuten CanalDigitaal opzeggen