Lees de reviews van andere bezoekers die hun Avrobode abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl
Ik vind dat ze me eerst een herinneringsmail hadden moeten sturen
leuk blad altijd van genoten
stuurt e-mail om te typen dat ik de bode niet heb gekregen. Ik zou bericht krijgen, maar niets. Gebeld, kreeg antwoordapparaat daar moet ik 0,35 per gesprek betalen plus eigen telefoon kosten, en dan zetten ze je nog in de wacht. Daar kan ik dus niet tegen, is dat de service die je krijgt als jaren lang lid ben. (geweest)
geen interesse meer
heb al een briefkaart naar u opgestuurd met een verzoek tot opzegging
maar tot op heden niks van u gehoord opzeggen naar verhuizing is schijnbaar moeilijker dan lid worden.
omdat alles zo duurwordt
Sneller kan het niet
de avro bode is voor ons overbodig geworden . wij kijken in de krant naar tv programma,s
Per 13 Oktober heb ik mijn abonnement al opgezegd maar heb hiervan geen bevestiging gekregen
Klant is jarenlang abonnee geweest, maar intussen is de klant opgenomen in een verzorgingshuis en zal ook niet terugkeren in de woning.
Helaas moeten we het abonnement dan ook opzeggen. Zij is steeds zeer tevreden geweest over het blad.