Lees de reviews van andere bezoekers die hun ANWB lidmaatschap abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl
opzeggen lidmaatschap
het wordt mij te duur
Ik wil niet betalen voor de afkoop som van de directeur
Auto wordt zelden gebruikt in verband met oogklachten
ik heb geen auto meer
ik heb geen auto meer
wil hiermee mijn lidmaatschap beeindigen omdat ik geen gebruik maak van de mogelijkheden van anwb b.v.d.
aangezien mijn zwager geen emailadres heeft wil ik U verzoeken zijn lidmaatschap per direct te beëindigen omdat hij vrijdag 11 Jan.2013 een ongeluk heeft gehad en nu geen auto meer heeft.zal nu ook geen gebruik meer maken van Uw diensten en wil dan ook vragen of hij om deze reden ook een gedeelte van zijn abonnementsgeld terug kan krijgen Hopende dat U hem hierin terwille wil zijn verblijf ik hiermede hoogachtend theo Treuen zijn zwager.Bericht terug sturen kan naar dit email adres
Doordat onze auto eind november veel garagekosten kreeg, hebben wij een ander auto gekocht bij de Kia dealer waar 7 jaar garantie opzit, met een service via de wegenwacht bij pech onderweg.
Toch moest ik, omdat mijn opzegtermijn verstreken was, wel naast de Kia service een abonnement nemen.
Zeer slechte zaak, ANWB pak nu 2 x lidmaatschapgeld.
Wij rijden nog maar 3000km per jaar en kunnen dit DURE lidmaatschap NIET meer betalen.
Er moet toch voor 65+ met alleen AOW een betere service en regeling zijn.
Telefonisch bent U totaal onbereikbaar
Voor ANWB lidmaatschap zijn in totaal 583 reviews geschreven. Voor de hele categorie Overige zijn de afgelopen 30 dagen 0 reviews geschreven.