Lees de reviews van andere bezoekers die hun T-Mobile mobiel abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl
Erg duur abonnement en de mensen bij de klantenservice niet altijd even aardig.
Helemaal top :-)
Even gegevens invullen en printen maar!
Ik ben al sinds aug 2005 om mijn abbonement op te zeggen,en heb verschillende intrekkings kaarten opgestuurd,geen reactie maar er word wel elke maand geincaseerd door jullie met een bedrag van € 15,00.Het gaat over het volgende 06 nr 0613092001 of het volgende nr 06-48795948,want ik heb 2 telefoons bij jullie gehad.
ik hoop dat jullie er nu wat aan doen.
vr M.T Wijkniet jansen
Das nog eens toevallig, ik heb precies de zelfde slechte revaringen met T-mobile als meneer markie
T-mobile brengt nog weleens ongegronde kosten in rekening, dit hebben zij zelf zelfs een keer toegegeven
Houd je facturen in de gate je doet er verstandig aan op zijn minst een gespecificeerde rekenig in te zien
Orange biedt de mogelijkheid niet via hun site. Dit is via de zoekmachine een uitstekende manier. Je weet precies welke gegevens ze nodig hebben en verder hoef je weinig te doen. TOP
Zijn verhuisd en hebben in ons dorpje zeer slechte ontvangst. Vandaar deze opzegging
Ben toe aan een nieuw toestel dus ook nieuw abonnement, heb orange free afgesloten in de tijd dat het voor de halve prijs was (15 euro betalen en voor 30 euro bellen). Nooit klachten gehad.
ga over op sim only
erg goed dat jullie dit soort opzeg brieven regelen want anders kom je er niet zo makkelijk van af .mijn dank hiervoor
Voor T-Mobile mobiel zijn in totaal 473 reviews geschreven. Voor de hele categorie Telefonie zijn de afgelopen 30 dagen 0 reviews geschreven.
Binnen 2 minuten T-Mobile mobiel opzeggen
15-04-2016
T-Mobile gaat zijn Nederlandse klanten beperkt zonder extra kosten laten internetten in andere EU-landen.