pritell reviews

  • Totaal aantal reviews van pritell: 74 reviews
  • Gemiddelde beoordeling pritell:
    9.4

Deel jouw pritell review

Lees de reviews van andere bezoekers die hun pritell abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl


voor deze opzegservice

pritell

Ik zeg per direct mijn abonnement op.Ik betaal al sind augustus 2006 voor diensten waarvan ik helemaal geen gebruik maak.Dit had,naast mij,toch ook nog iemand anders moeten opvallen.Ik zal hierover ook mijn consumentenbond inlichten.

pritell

Hierbij zeg ik het abonnemnt direct op.

pritell

Hierbij zeg het abonnement per direct op.

pritell

Geachte 'klantenservice' van Pritell.

Goedpraten heeft geen zin.
Jullie colportagepraktijken zijn misleidend en zitten vol van de leugens.
Tegen mijn vader werd gezegd dat hij alleen voor een informatie aanvraag had getekend.
Een bejaarde buurvrouw (die een hersenbloeding heeft gehad) weet niet eens wat ze heeft getekend.
Mag ik jullie er trouwens aan herinneren dat een contract NIET rechtsgeldig is als er sprake is van misleiding van de consument?

Zijn jullie trots op jezelf?

pritell

Goedemiddag,

Graag zou ik u willen uitleggen hoe Pritell te werk gaat.

Buitendienst vertegenwoordigers werven dagelijks nieuwe klanten voor Pritell.

Deze nieuwe klanten krijgen direct na inschrijving, de folder en Algemene Voorwaarden aangereikt.

Conform de Colportage Wet, heeft de klant altijd 8 dagen bedenktijd en het recht om binnen deze 8 dagen de overeenkomst te beeindigen.

Bovendien wordt er via Pritell geen klant geschakeld voordat de telefonisten van de binnendienst de klant telefonisch gesproken heeft, inzake eventuele vragen.

Vervolgens ontvangt u dan binnen 14 dagen een welkomsbrief en wordt dan daadwerkelijk geschakeld.

Dat wij niet van de kpn zijn mag duidelijk zijn, dit staat met grote letters op de folder.

Pritell geeft een hoge korting bij het aangaan van een jaarcontract.

Als u bij Pritell een jaarcontract aangaat, koopt Pritell van te voren de belminuten in. Als een klant dan vroegtijdig beeindigd, brengt Pritell hiervoor kosten in rekening. Dit is heel gewoon bij Telecom en Energie Branche.

Heeft u vragen, dan kunt u altijd contact opnemen met Pritell, dit kan telefonisch, per email of per brief/fax. Wij zullen dan proberen u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn.

Met vriendelijke groeten,

Pritell
De klantenservice

Telefoon: 0900-7748355
Fax: 036-5465437
Email: Info@pritell.nl
Adres: Postbus 60310, 1320 AJ ALMERE

pritell

Pritell bedriegt zijn klanten. Je bent zogenaamd niet meer dan 9.95 euro per maand kwijt. Rekeningnummer voor automatische incasso werd gewijzigd, zodat incasso mislukte. Direct incassobureau ingeschakeld, zonder mij te informeren, waar uiteraard weer incassokosten aan verbonden waren. Dit tot twee keer toe!! Beide keren heb ik het incassobureau(Europay)direct betaald.
Enkele weken daarna werd, zonder enige vorm van kennisgeving mijn telefoonlijn afgesloten, met als reden dat ik tot twee keer toe niet aan mijn betalingsverplichting had voldaan...
Fouten zijn menselijk, maar deze omgang met en geldklopperij van mensen is te gek voor woorden. Ik zeg het abonnement direct op.

pritell

Ook ik sluit mij aan bij de opmerkingen zoals boven vermeld, en voel mij ook heel niet prettig met deze beslissing die ik heb gemaakt ,door mooie praatjes en daardoor veel duurder uit als ze gezegd hebben, en ik wil hier zo gauw mogelijk vanaf

pritell

Geachte heer/mevrouw,

Op dinsdag 28 november is een medewerker van uw bedrijf aan de deur geweest in verband met een € actie-aanbieding van KPN €.
Bij nader onderzoek is gebleken dat uw organisatie niets met KPN van doen heeft en dat KPN ook niet blij is met deze actie van uw bedrijf.

Daar er in dit geval dus duidelijk sprake is van grove misleiding, wil ik met onmiddellijke ingang van uw aanbod afzien.
Dit aanbod biedt mij geen enkel voordeel, in tegenstelling tot wat uw medewerker ons wilde laten geloven.

De zaak is inmiddels al door anderen aanhangig gemaakt bij o.a. Tros Radar en de Consumentenbond. Ik zal mij hier ook bij aan sluiten.
Tevens zal ik de OPTA over uw praktijken informeren.

pritell

hierbij zeg ik mijn abonement af per direct (12-12-06)
ik dacht het allemaal goedkoper uit liep
maar krijg nu alleen maar via incasso dat ze geen automatische incaso meer doen in plaats van eerst ons per brief op de hoogte te stellen word het gelijk via incasso bureau geregeld
ben er niet over te spreken
voel me hier in ook in een nare positie geplaasts

mevr berger

pritell

Hierbij zeg ik mijn abonnement per direct op.
Met vriendelijke groet,
Dhr.Daems

Voor pritell zijn in totaal 74 reviews geschreven. Voor de hele categorie Telefonie zijn de afgelopen 30 dagen 0 reviews geschreven.



pritell opzegbrief statistieken

Opzegstatistieken pritell
Meer pritell statistieken

Wij gebruiken cookies op onze website omdat dit noodzakelijk is voor onze dienstverlening. Daarnaast willen we je op basis van jouw gebruik van de website gerichte advertenties kunnen laten zien binnen Google Search. Als je voor dit laatste toestemming geeft, klik dan hiernaast op ‘Akkoord’. Meer weten? Lees ons Cookie Statement Akkoord