Lees de reviews van andere bezoekers die hun Pretium vaste telefonie abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl
Hun callcenter is zwaar onbeschoft.
Echt wat een afzetters.
Mevrouw B.J. Schmidt, is mijn overbuurvrouw, 86 jaar oud, hoort slecht. Pretium Telecom heeft haar een abonnemnt aangepraat. Zij weet helemaal waar het om gaat.
Zij heeft nu al weken geen telefoon meer.
Ik begrijp niet dat Pretium Telecom niet aan banden gelegd wordt.
Eugène-Hubert Kitzen Heerlen
Zelfde verhaal als al die anderen: bejaarde moeder gebeld door Pretium, doen zich voor als KPN. Incasseren dezelfde dag 65 Euro, sturen de volgende dag brief. Opzeggen binnen de wettelijke bedenktijd van 7 werkdagen lukt bijna niet - de 'Helpdesk' neemt de telefoon niet op; per e-mail zijn ze niet bereikbaar en op een persoonlijk op het kantoor in Haarlem reageren ze niet.
Wij zijn duppe van een grote FRAUDE!!!
Ze bellen namens KPN.. en praten met een kind en maken ons zomaar een klant van hun!! DAT IS TOCH BELACHELIJK!!
ik heb ze meer dan 10 keer gebeld, maar niemand die opneemt.. pas toen we (tegen ons zin) abonee werden, namen ze wel op "wat toevallig zeg"
Dit kan ECHT NIET IN NEDERLAND gebeuren
Uw papieren 3-7 ontvangen. Nu blijkt dat ik bij een ander bedrijf zou komen, terwijl dit uit het telefoongesprek niet naar voren kwam.( of zo versluierd dat ik dit niet heb begrepen. Ik verzoek u om de telefonische aanmelding ongedaan te maken.
J.Mur.
De reden van opzeggen is het elke keer lastig gevallen worden door telefoontjes van jullie. Waar ik helemaal geen zin in heb, wat niet bij jullie door wil dringen.
ik wens geen gebruik te maken van u aanbieding
mede door u misleiding en ik wordt door mijn huidige aanbieder correct behandeld deze opmerkingen moet je eerst laten lezen en dan pas een aanbieding doen
We hebben netjes ruim een maand tevoren ons verhuisbericht gemaild. Kregen schriftelijk antwoord, dat we verder niets moetsen doen, ook niet met KPN contact opnemen, want Pretium regelde alles, zodat we op ons nieuwe adres op 3 Juli j.l. weer telefoonaansluiting zouden hebben. Inmiddels zitten we al 4 dagen zonder en het blijkt onmogelijk om Pretium aan de lijn te krijgen. Wel eerst dat het 15 cnert per minuut kost Wat een ballentent? Hoe nu veder?
De reden van mijn opzegging is het lastig vallen d.m.v. telefoontjes om het abonnement uit te breiden naar 'betere' vormen.
In week 26 belt Pretium Telecom ons op en doet zich voor als een medewerker van de KPN dus ik geef de telefoon door aan mijn moeder omdat ik zei dat ik een abonnement heb bij Debitel en ik niet degene ben die ze daarvoor moeten hebben. Dus ik zeg tegen mijn moeder dat KPN belt en ze neemt de telefoon over en zegt dat ze dus al bij KPN is, maar vervolgens word er gezegd dat het bellen nog goedkoper kan. Dat leek mijn moeder wel wat en zei vervolgens ja.
Later kregen wij dus een brief in huis van Pretium Telecom? dat wij daar dus een abonnement hebben afgesloten????
Je moet binnen zeven dagen na dagtekening van de brief bellen voor opzegging, dat gedaan maar natuurlijk kun je ze dan niet bereiken. Ik was er al snel flauw van en ik heb KPN gebeld. Zij zeiden gelijk dat ze meerdere mensen aan de telefoon hadden gehad met dezelfde klacht als ik over Pretium Telecom, maar ik hoefde mij geen zorgen te maken omdat wij internetplus bellen hebben bij KPN en zij kunnen ons dan nooit overnemen.
Voor alle zekerheid heb ik maar een brief opgesteld voor het beeindingen van de abonnement en maar hopen dat het dan goed komt.
Voor Pretium vaste telefonie zijn in totaal 391 reviews geschreven. De afgelopen 30 dagen zijn bij 10% van de opzeggingen voor Pretium vaste telefonie reviews geschreven, dit zijn er in totaal 1. Voor de hele categorie Telefonie zijn de afgelopen 30 dagen 6 reviews geschreven.
Binnen 2 minuten Pretium vaste telefonie opzeggen