Lees de reviews van andere bezoekers die hun KPN internet abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl
Gaarne wil ik bij deze mijn abonement dat loopt tot 11-01-2007
opzeggen en niet verlengen.
gaarne had ik hiervan een schriftelijke bevestiging van U zodat eventuele verwarringen kunnen worden voorkomen.
Hopende en vertrouwende U hiermede voldoende te hebben geinformeerd.
Mvrgr.
J.Dierx
rect. de fauwestraat 2
5964 ae Meterik
klantnr.21590508
Inderdaad opzeggen bij planet is een ramp, ik had mijn adsl standard opgezegd, en per direct werd ongevraagd mijn abonnement omgezet naar een veel duurder abonnement, wel te verstaan van 12,95 euro naar 44,95 per maand.Ook de incasso ging automatisch, advies gewoon storneren en het juiste bedrag weer overmaken, stelletje oplichters.
O, nog een aanvulling: Ben onlangs een paar straten verhuisd in onze wijk, en stelde tot mijn grote verbazing vast dat Planet het nodig vond mijn - vanaf 2001 altijd vaste - IP-adres te wijzigen in een nieuw IP-adres ZONDER enig overleg, als gevolg waarvan mijn domein-verwijzing niet meer werkte (daar had ik dus de helpdesk voor nodig, dat heeft bijna 3 maanden geduurd en toen hadden ze het ondanks meerdere verzoeken NOG niet opgelost !) Verder stoort Planet zich geenzins aan het feit dat het vaste IP-adres nu juist de reden was dat ik voor Planet koos in 2001. Behoud van het oude IP-adres zou technisch onmogelijk zijn volgens Planet. Werkelijk te belachelijk voor woorden, technisch gezien kan dat NATUURLIJK wel, het feit dat Planet niet wilde helpen kwalificeer ik dus als pure onwil.
Kortom, voor mij dus NOOIT geen Planet meer, voorlopig is het heerlijk toeven op het Tiscali-netwerk. De positieve ervaringen hiermee (uitstekend modem, eenvoud van installatie etc.) maken dat ik mijn ICT-klanten ALLEN help met Tiscali en dat er nog geen eentje ontevreden is geworden over Tiscali c.q. Speedlinq via het Tiscali netwerk.
Zojuist geswitched van Planet Comfort naar Speedlinq All-In 5120. Was ZEER slecht te spreken over Planet vanwege de BIJZONDER SLECHTE ervaringen met de helpdesk (allereerst wordt ZEER TRAAG gereageerd, vervolgens wordt toegezegd dat het probleem 'momenteel' wordt verholpen en gebeurt dit niet enz....).
Tot nu toe ben ik zeer tevreden over Speedlinq, snelheden kloppen en zijn zelfs gemiddeld hoger dan mijn Planet abbo die op papier sneller zou moeten zijn. Over het ENORME prijsverschil zullen we het niet eens hebben, Planet onder KPN-beheer is niet meer de oude.
Nu maar hopen dat Speedlinq onder KPN niet hetzelfde treurige lot ondergaat...
Ik stop de mijn planet abonnement, omdat ik overstap naar slimbellen van de KPN. Bellen en Internet in 1 voor maar 39 euro per maand. Ben 4 jaar lid geweest van Planet moet wel zeggen dat ik altijd online was.
Ga ik de KPN opzeggen omdat ik er geen berbruik meer van maak. KPN Klantenservice heb ik twee keer gebeld. Maar om de KPN op te zeggen moest ik toch een brief sturen. Daarom super bedankt voor deze handige opzegservice
opgezegt 17-03-2006 nog steeds geen akoord daar het net mij schriftelijk heeft bevestigd dat min kontracht die datum was afgelopen 4 maanden is wel lang
hier bij zou ik willen zegen dat ik al in januarie in doetinhem bij de kpn winkel opgezegt had heb daar van uit de winkel gebeld met hun bedrijfs telefoon en er werd me gezegt dat het iogezegt was ik zou mijn nummer wel houden voor een hi prepay paket
en det is nog steeds niet gebeurt ik hoop dat het nu toch wel stop gezet wordt
b.v d dhrp.schneider
ik had twee maanden geleden opgezegt.Nog steeds niet gebeurt.Maar een keer had een meneer gebeld voor nieuw aanbod die we weigerde.Bij deze nog een keer per direct opgezegd. Graag bericht terug.
met vriendelijke groet,
H.EKER
ik had twee maanden geleden opgezegt.Nog steeds niet gebeurt.Maar een keer had een meneer gebeld voor nieuw aanbod die we weigerde.Bij deze nog een keer per direct opgezegd. Graag bericht terug.
met vriendelijke groet,
H.EKER
Voor KPN internet zijn in totaal 270 reviews geschreven. Voor de hele categorie Internet zijn de afgelopen 30 dagen 0 reviews geschreven.
12-04-2016
De Nederlandse Energie Maatschappij (NLE) wordt ook actief als internetprovider. Het bedrijf gaat alles-in-één-pakketten met internet, televisie en telefonie verkopen via het netwerk van KPN. Dat heeft de energieleverancier vorige week bekendgemaakt.