Lees de reviews van andere bezoekers die hun KPN digitenne abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl
BEN OVERGESTAPT OP KABEL TV
Slechte ontvangst en toch worden de kosten verhoogd. Het opzeggen van Digitenne is ook een raadsel. Erg klantonvriendelijk, jammer.
De contact informatie die op deze site wordt weergegeven klopt niet. Als je digitenne op wil zeggen kijk dan even hier: http://kpn-customer.custhelp.com/cgi-bin/kpn_customer.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=2363
Nou nadat ik telefonisch had opgezegd en de tuner retour had gestuurd kreeg ik nog een betaling voor een maand later. Nou gelijk die dat hun (binnen 3 dagen krijg je antwoord) mail formulier gebruikt. Nu 3 weken later nog steeds geen reactie alleen wel de melding dat er een nieuwe FACTUUR er aan komt.
Dus ik bellen wat denk je. Hebben ze gewoon nog een smartcard door laten lopen.
En nu blijkt uit onderstaand bericht dat je ook geen klachten brief meer kunt sturen. Dus deze keer maar weer mailen!!!
Simpel gezegd is KPN KUT en dat geld niet alleen met digitenne want het bedrijf werkt zo traag als dikke stront door een trechter.
digitenne opzeggen zoals ik getracht heb voor mijn 85 jarige schoonvader blijkt niet mogelijk.
digitenne klantenservice
postbus 396
1200 AJ Hilversum blijkt niet meer aanwezig op dat nummer.
brief retour gezonden door TNT met vermelding;
vertrokken/onbewoond.
overstapt naar schotel tv
Tot aan de zomer had ik af en toe bereik, maar sinds oktober helemaal niks meer. En wel gewoon betalen.
Precies hetzelfde hier!! Ik heb sinds oktober 2009 ook digitenne aangeschaft, samen met internetplusbellen. Digitenne is zeer slecht. Met name zeer onduidelijk doordat mijn tv te groot is en digitenne daar niet op gebasseerd is, zeggen ze. (iedereen heeft tegenwoordig toch een grote tv?!) En dan idd natuurlijk ook nog al die storingen, een auto op de weg en het beeld schiefert. Ik heb er zowww geen zin meer in! Hoe kan ik digitenne opzeggen? De aanvraag loopt via kpn, maar steeds als ik telefonisch contact heb, wordt ik doorgestuurd naar een ander nummer. Want dan pas kan ik digitenne bereiken.
Kan ik digitenne nu meteen gewoon opzeggen of moet ik net als bij kpn een jaar afwachten en zit ik dus nu vast aan zowel internetplusbellen als digitenne?
Altijd een belabberde ontvangst gaat mij de keel uithangen. Digitenne ging al direct in de fout na levering. Steed weer problemen met de ontvangst. Als er een brommertje door de laan rijdt, dan stoort het verschrikkelijk.
Dit is kenmerkend voor de service van de heren van KPN, dus wil ik alles zo snel mogelijk opgezeggen.
Na een jaar met veel plezier gebruik gemaakt te hebben van Digitenne gaat het er nu toch uit. Reden? We hebben een grote tv gekocht (42" plasma) en dan valt toch op dat de kwaliteit niet is wat je er van zou verwachten. Veel compressie artefacten. Dit viel op onze oude 21" CRT niet op.
De slechte kwaliteit ligt overigens zeker niet aan de nieuwe tv aangezien DVDs een heerlijk beeld laten zien.
Voor KPN digitenne zijn in totaal 151 reviews geschreven. Voor de hele categorie Digitale televisie zijn de afgelopen 30 dagen 0 reviews geschreven.