CanalDigitaal reviews

  • Totaal aantal reviews van CanalDigitaal: 441 reviews
  • Gemiddelde beoordeling CanalDigitaal:
    9.0

Deel jouw CanalDigitaal review

Lees de reviews van andere bezoekers die hun CanalDigitaal abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl


voor deze opzegservice

CanalDigitaal

reden opzegging is defect aan schotelontvanger waardoor ik Canal Digitaal niet meer kan ontvangen.

Hierbij zeg ik ook mijn abbonnement voor het SET TOP BOX-pakket op.

Ik heb inmiddels gekozen voor kabeltelevisie.

CanalDigitaal

Opzegging wegens overlijden

CanalDigitaal

REDEN VAN OPZEGGING: ECHTSCHEIDING waarbij de echtgenote het abbonnement overneemt.

CanalDigitaal

We hebben voor Digitenne gekozen. Dit is veel gemakkelijker aan te sluiten. Ook hoeven we niet, als we de caravan na de winter weer gebruiken door te bellen dat we weer aangesloten willen worden.Dit doorbellen vonden we vreemd omdat we wel het hele jaar door het abonnementsgeld betaalden.

CanalDigitaal

ik wil mijn abbonement opzeggen omdat ik digitenne neem

CanalDigitaal

Ik heb ok een slechte ervaring met deze bedrijf
namelijk ik betaal sinds februari voor 2 abonomenten reden na het mij is op gevallen dat naast de set top box paket die per jaar word afgeschrijven zag ik in februari nog een bedrag van mijn rekening van een basis paket dus ik belde en de medewerker vertelde mij u heeft zich in novenber vorige jaar aangemeld? na even zoeken zei een ander nee u bent door een medewerker gebeld en heeft meegestemd ik weet er niks van deze tafarelen zit er wel mee mijn briven worden niet gehonorerd kreeg ik als antwoord ik raad idereen 2x tezoeken 4x tedenken voor dat je canaal digitaal neemt

CanalDigitaal

Ik heb enkele maanden geleden mijn abonnement opgezegd.Deze had ik niet aangetekend,en ze ontkende dat ze hem binnen hebben gehad.Ditmaal zeg ik nog 1x mijn abonnement op per direct.En ditmaal wel aangetekent.

CanalDigitaal

Ik zeg mijn abonnement op in verband met de verkoop van mijn tuinhuisje

CanalDigitaal

Mijne heren,
Middels dit schrijven wil ik per direct al mijn abonnementen bij U opzeggen.
Reden van opzegging is de door u gemelde tariefsverhoging. Dit is een verandering in de voorwaaarden en betekent dat ik de termijn van opzegging van 30 dagen niet in acht hoef te nemen.

CanalDigitaal

Geachte canaldigitaal, vanaf 30 januari 2006 wordt er door canal digitaal geld van onze rekening afgehaald,zonder dat wij een abonnement bij u hebben.Ik heb voor twee maanden terug telefonisch contact gehad met een van u medewerkers, en deze meneer beloofde mij dat er een fout gemaakt was door canaldigitaal, en dat het weer hersteld zou worden.Hij had uitgezocht dat een meneer Van Der Putten bij u signaal afnam, maar dat de skeelerbaancommissie Harlingen per abuis de maandelijkse abonneekosten betaalde.Gaarne uw reactie,gr Roel Baar,penn skeelerbaancommissie Harlingen tel 0517414568.

Voor CanalDigitaal zijn in totaal 441 reviews geschreven. Voor de hele categorie Digitale televisie zijn de afgelopen 30 dagen 0 reviews geschreven.



CanalDigitaal opzegbrief statistieken

Opzegstatistieken CanalDigitaal
Meer CanalDigitaal statistieken

Cookies helpen ons bij het leveren van onze diensten. Door gebruik te maken van onze diensten, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Meer informatie OK