Lees de reviews van andere bezoekers die hun CanalDigitaal abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl
Ik ben laats per telefoon benaderd door iemand van canaldigitaal, met de mededeling dat ze 10 jaar bestaan ,en daarom GRATIS 3 maanden kon kijken naar het basis pakket, mocht ik dit niet wil na een bepaalde tijd, kon ik het na 2 maanden op zeggen, alleen kan ik dat in de brief die ik heb gekregen niet weer vinden, na drie maanden wordt het automatisch om gezet in een jaar contract?
Ik wil ook graag mijn abonnement opzeggen bij Canal digitaal, maar nu heb ik nog 2 vragen moeten deze brieven nu naar dhr. P. Bal of naar dhr. L. Kok gestuurd worden want ik kom hier 2 verschillende namen tegen.
en mijn 2de vraag: als ik eerder op zeg dan mijn abonnement periode word er dan automatisch pas opgezegd na deze periode? of moet ik dan weer een jaar wachten?
wegens verhuizing naar buitenland roemenie
hierbij wil ik het bassis pakket opzeggen vriendelijke wel mijn gewone pakket behouden vriendelijke groet aanstoot
Ik dank Jullie voor de service van de afgelopen jaren.
Voor ons waren er geen problemen
Ik heb tevergeefs geprobeert om mijn abonnement op te zeggen, die eigenlijk van mijn ex was.
Hij heeft opnieuw weer een abonnement afgesloten en ik zit met de kosten.
Canal digital is er gewoon vanuit gegaan dat het abonnementsgeld van mijn rekening ingehouden kan worden.
Canaldigitaal heeft in 2006 2 x abonnementsgeld geind. Eerste x voor een mij onbekend abonneenr.
Te laat voor teruboeking dus versoek aan hun gedaan voor terugboeking. Kan niet aan worden voldaan delen zij mede in een brief. Waarom niet? Geen uitleg. Zij voelen zich oppermachtig. Ik krijg de indruk dat hun administatie slecht op orde is.
Stap over naar home.
Wij hebben in eind maart 2006 ons abonnement bij CanalDigitaal aangetekend opgezegd. Kregen antwoord van CD dat het abonnement per 30.04.2007 stopte. Herhaaldelijk geschreven dat wij ons huis hadden verkocht en naar een appartement zijn verhuisd waar wij geen gebruik kunnen maken van een schotel. Heeft men geen boodschap aan, men stuurt steevast standaard brief dat door het Europese Hof is beslist dat iedereen recht heeft op tv-ontvangst blabla, moeten we maar schotel aan de gevel of op dak plaatsen. De automatische incasso loopt gezellig door. Storneren werkt niet, men stuurt brief dat betaalt moet worden. Is er iemand die ons hierin kan raden.
let op!!!! mocht je bij canal plus een abonnement hebben van een basis pakket of hoger let er dan op dat je niet alleen dat pakket op zegt maar ook je zogenaamde topsetbox want doe je dit niet dan hang je weer vast aan dit "gratis abonnementje" maar je mag er wel weer een jaar voor betalen dus een aangetekende brief sturen met duidelijk vermelding van t opzeggen van beide( !! ) abonnementen
Voor CanalDigitaal zijn in totaal 1551 reviews geschreven. De afgelopen 30 dagen zijn bij 6% van de opzeggingen voor CanalDigitaal reviews geschreven, dit zijn er in totaal 1. Voor de hele categorie Digitale televisie zijn de afgelopen 30 dagen 3 reviews geschreven.
Binnen 2 minuten CanalDigitaal opzeggen