Lees de reviews van andere bezoekers die hun CanalDigitaal abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl
Opzeggen van abonnement i.v.m.overstappen op kabel
i.v.b prijsverhoging
het komt door de prijsverhoging!!
opzeggen iet ermee eens
Hallo,
Ik zeg mijn abonnement per 1-10-2007 op, doordat wij aangesloten worden op het glasvezelnetwek.
B.V.D. Fam. Steunenberg
In verband met de veranderingen die tegemoed komen, en eventuele verhogingen wil ik mijn abonnement opzeggen per 1 Oktober
vriendelijke groeten J.L.Zonnevijlle
ik zeg hem per direct op
omdat ze meer kosten bereken dan ze eerst melden
zo genaamde registratie kosten nooit vermeld ook niet met geadverteerd
ben merdere malen zenders kwijt geweest moet je weer bellen of sms,sen
rond uit zeer slecht
Wordt geen gebruik meer gemaakt van canal digitenne
Middels dit schrijven wil ik per direct mijn abonnement bij U opzeggen.
Reden van opzegging is de door U gemelde tariefsverhoging.
Dit is een verandering in de voorwaarden en betekent dat ik de termijn van opzegging van 30 dagen niet in acht hoef te nemen.
Graag wil ik langs deze weg een misverstand oplossen. Omdat wij in januari jl zouden gaan emigreren naar Nieuw Zeeland, hebben wij in december 2006 ons abbonnement schriftelijk opgezegd. We vinden het een vreemde zaak, dat er nu een incassobureau is ingeschakeld. Graag uw reactie
Voor CanalDigitaal zijn in totaal 1606 reviews geschreven. De afgelopen 30 dagen zijn bij 27% van de opzeggingen voor CanalDigitaal reviews geschreven, dit zijn er in totaal 3. Voor de hele categorie Digitale televisie zijn de afgelopen 30 dagen 5 reviews geschreven.
Binnen 2 minuten CanalDigitaal opzeggen