CanalDigitaal reviews

  • Totaal aantal reviews van CanalDigitaal: 441 reviews
  • Gemiddelde beoordeling CanalDigitaal:
    9.0

Deel jouw CanalDigitaal review

Lees de reviews van andere bezoekers die hun CanalDigitaal abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl


voor deze opzegservice

CanalDigitaal

jan de ruiter heeft weer wat te melden.vandaag 06-11-2010 een email bericht verzonden aan Lindorff met daarin de vraag aan Mv Bosch gesteld, waar mijn toegezegde informatie blijft daar dat mij is toegezegt door Lindorff op 28-08-2010 dat ik over mijn zaak na ongeveer veertien dagen bericht zou ontvangen, maar we nu vijf weken verder zijn en ik nou toch wel is per omgaande wil weten hoe het er nou voorstaat daar CD tot op de dag van vandaag blijft vertellen dat mijn zaak nog steeds bij Lindorff in behandeling is ook op de site van nota on line van CD vermeld nog steeds dat mijn zaak in handen is bij Lindorff ik ik voor meer informatie bij Lindorff moet zijn,
WACHT MAAR WEER AF EN HOU JE OP HOOGTE OVER DE VOORTGANG OF STAGNATIE.

CanalDigitaal

02-10-2010
Voor de tweede maal zeg ik mijn abonnement op, volgens CD is mijn eerste opzegbrief niet ontvangen en werd er €69 van mijn rekening afgeschreven, wel werd op 30-08-2010 mijn reactie geplaatst,(vreemd) waarom ik mijn abonnement wilde beeindigen. Ik stuur nu voor de tweede x 'n opzegbrief en ik heb de bank opdracht gegeven om het incassobedrag terug te stortten op mijn rekening. Ik heb geen zin en mijn tijd is te kostbaar(ik ben 86) om nog verder met U te corresponderen.
Met vr.gr. Jan Bol 02-10-2010

CanalDigitaal

zeg hierbij tijdelijk mijn abbonnement op,i.v.m.een verhuizing.de schotel moet nog herplaatst worden.met vr. gr f.trajkovski-veenstra

CanalDigitaal

ik had digitaal op de kamping.
wegens verkoop caravan maak ik er geengebruik meer van.

vriendelijke groeten.

pjvanendschot.

CanalDigitaal

jan de ruiter heeft weer wat te melden, op 28-08-2010, hij belt naar Lindorff en vraag of het aangetekende dossier nou wel is aangekomen,deze dame bevestigt de ontvangst en vermeld dan gelijk dat het volledige dossier weer is terug gestuurd naar CD en hij over uitelijk 14 dagen bericht ontvangt van Lindorf, we zijn nu precies 4 weken verder en hoor of ziet van Lindorff niets meer.
Wel Canal Digitaal weer aan de telefoon gehad op 18-09-2010 dat hij nog steeds aan het familie pakket vast zit en wanneer er betaald gaat worden, vraag hem of het bij hem bekend is dat deze zaak uit handen is gegeven aan Lindorff incasso en deze het volledig dossier weer hebben terug gestuurd, als niet haalbaar, nee daar wist hij niets van,zeg hem nu alle brieven door CD aan mij gezonden per op lopende datum is te gaan lezen wat hierin staat en dan specifiek die van de volledige abonnments beeindigingen door CD aan ex abonnee gemeld, waar ex abonnee nog nooit een opzegbrief voor heeft geschreven en gestuurt na de datum van 01-04-2010 aan CD,en als je dat gedaan heb bel je maar weer is, en sluit het gesprek, ook van CD hoor ik nu niets meer.
Blijf nu alleen nog met een onnodig gemaakte kosten post zitten aan brieven en telefoon geld van meer dan honderd euro die nergens te verhalen is, dat bedrag ben je gewoon kwijt omdat CD er een zootje van heeft gemaakt, dit is te gek voor woorden,vind dan ook dat indien een Fa iemand door geeft aan een incasso bureau, onschuldig is en er geen incasso mogelijk is, gewoon € 200 euro moet betalen aan gedupeerde, dan kijken ze wel beter naar dit soort zaken voor dat het uit handen wordt gegeven aan een incasso bureau.

CanalDigitaal

Wij stoppen er ook mee omdat de camping is verkocht en we het thuis niet nodig hebben.

CanalDigitaal

Ik stop ermee omdat ik het op de camping had en de camping dicht gaat en wij stoppen met camperen.

CanalDigitaal

Ik ben overgegaan, na verhuizing op UPC. Daarom zeg ik op.

CanalDigitaal

,Betreft automatische incasso.
INDIEN MEN IN ZIJN RECHT STAAT en U wil niet dat CANAL DIGTAAL nog verder gaat met het incasseren van UW REKENING, moet u naar Uw bank gaan en duidelijk aangeven dat de automatsche incasso voor CD per direct moet worden geblokkerd dat doet de bank dan ook gelijk, meestijds kan men ook de laatste boeking terug laten vorderen door de bank, men dient er dan wel rekening mee te houden dat het ter zijne tijd door CD uit handen wordt gegeven aan een incasso burau

CanalDigitaal

Ik zeg mijn abonnement op omdat wij nu KPN digitaal hebben.

Met vr.gr. J.W.Bol. 30-08-2010

Voor CanalDigitaal zijn in totaal 441 reviews geschreven. Voor de hele categorie Digitale televisie zijn de afgelopen 30 dagen 0 reviews geschreven.



CanalDigitaal opzegbrief statistieken

Opzegstatistieken CanalDigitaal
Meer CanalDigitaal statistieken

Cookies helpen ons bij het leveren van onze diensten. Door gebruik te maken van onze diensten, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Meer informatie OK