Lees de reviews van andere bezoekers die hun CanalDigitaal abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl
geen interesse meer
Ik wilde in 2007 een nieuw pakket van CD, sloot ik telefonisch af, kreeg je het thuisgestuurd en moest je het tekenen en opsturen. Bleken er bij ontvangst extra kosten te zijn. Ik dus niet getekend en telefonisch doorgegeven dat ik abonnement niet wilde. Ok, maar moest schriftelijk, dus ik gedaan. Wordt er toch maandelijks abonnementskosten in rekening gebracht. Ik tegen CD gezegd, dat ik het abo niet wil dus ook niet betaal, zeggen zij, maar u heeft getekend, dus moet betalen. MAAR IK HAD DUS NIET GETEKEND en zei dit ook tegen ze. Zeggen ze dus: kan zijn, maar u heeft getekend dus moet betalen.....ZUCHT!! Heb toen gezegd, laat mijn handtekening op contract maar zien en dan betaal ik jullie dubbel. Niks dus. Wel incasso Lindorf achter me aan op gegeven moment. Zelfde verhaal verteld en die konden niks doen. Wel ze gedreigd ze aan te klagen als ze me niet met rust zouden laten om niks. Nu wilde ik mijn kaart weer gebruiken en een wel een nieuw abonnement afsluiten, is mijn kaart nog geblokkeerd omdat ik niet betaald zou hebben. Lindorf zegt dat ze in augustus 2008 al CD hebben geinformeerd dat zaak was afgehandeld, maar op mijn verzoek om ze alsnog even te laten weten zeggen ze dat ze niet mogen bellen en schriftelij kdat maar 1 keer doen op wens van CD. CD zegt dat ze geen contact op mogen nemen met Lindorf, want dat is tegen de procedures........ Echt, CD mag morgen failliet gaan wat mij betreft, want wat een wanorde daar en schurkenpraktijken. Echt een thema voor TROS programma RADAR. Ben echt ziek van die gasten en ook van hun dure telefoonnumers, waar je vervolgens niet geholpen wordt. Of zoals bij mij 1 keer naar een hoger iemand wordt doorvervonden om vervolgens een voicemail te krijgen die je inspreekt, maar nooit meer van hoort of wordt teruggebeld. Als iemand een goed laternatief voor CD heeft op de schotel hoor ik dat heel graag!!
Sinds juli 2007 heb ik heen schotel meer. Heb via een mail dit aan canal dig. laten weten. Kon pas in Februari 2008 opzeggen volgens C.D. Toen bleek ik te laat te zijn. heb echter niet meer betaald. Kreeg deurwaarder Lindorf en beslaglegging dreiging dus toch maar betaald. C.D. had mij inmiddels wel afgwsloten. Na de betaling mijnerzijds werd ik toch weer aangesloten door C.D. Heb met mijn machteloze kop weer betaald tot eind december 2009. Toen was ik het zat. 2 en een half jaar voor niks moeten betalen. Herb nu weer de deurwaarder Lindorf welke duidelijk dubieuze zaken voor C.D. uitvoert op mijn nek. Laat het nu voor 20 euro dat nu inmiddels tot 120 euro is verworden tot het gaatje gaan. dan zullen ze naar de rechter moeten. Zal zowel C.D. als Lindorf aanklagen. Wat een onbereikbaar en keihard klant onvriendelijk bedrijf die Canal Digitaal . Bahhh OPLICHTERSBEDRIJF
we kunnen er geen gebruik meer van maken omdat onze standplaats kwijt is en thuis hebben we kabel en kunnen de kosten ook niet meer opbrengen bvd mvg fam vermaeten
Maakt canal digitaal u wanhopig.
o6/009 alles werkt niet naar uw zin.
Bel ze via dit nummer 035-6555666
en laat je niet afpoeieren
ik ben er van af
Vanaf sept 2007 al bezig,ze hadden een incassoburo achter me aan gestuurd,ben zelfs gedagvaard.
13 jan 2010 de uitspraak,ik heb gewonnen.
Het hele verhaal staat op tros radar...Incasso,Lindorff B.V...Transfair.. enLindorff/T-Mobile en op het forum televisie het topic Beeindigen canal digitaal onmogelijk
ook ik heb slechte ervaring met canal digital
ik ging verhuizen en heb alles opgezegt nu ze hebben dubbel geld ontvangen van mij en de nieuwe eigenaar van ons huis na vele telefoontjes aangetekende brieven waar je niet eens andwoord op krijgt nu ik hen nog van 9 maanden geld tegoed van 23.95 dus reken maar uit ze doen niets en denken die zijn toch gek.
dat moest me even van het hart.
gaan jullie hier je abo opzeggen???? hahahahaha nou dan ben je echt dom... bel ze zelf oetlullen
als je het niet bevalt dan ga je toch lekker ergens anders je HD ontvangen? niemand zei dat je CD moest nemen. zit niet zo te klagen.. en als je geen geld heb neem het dan ook niet, en je hebt een 2 jaar contract dus denk niet dat je na 1 jaar kan opzeggen.. de betalings systeem sucks dat weet ik maar heb je recht dan krijg je het terug... en als je het niet snapt dan ben je een domme sukkel met een laag IQ. vind je het dan gek als je pakket niet klopt????? dumb asses
ik ben niet meer te freeden het verander alsmaar en almaar zender weg en je moet wel al maar het zelfde betalen.
Voor CanalDigitaal zijn in totaal 1551 reviews geschreven. De afgelopen 30 dagen zijn bij 6% van de opzeggingen voor CanalDigitaal reviews geschreven, dit zijn er in totaal 1. Voor de hele categorie Digitale televisie zijn de afgelopen 30 dagen 3 reviews geschreven.
Binnen 2 minuten CanalDigitaal opzeggen