Lees de reviews van andere bezoekers die hun Ziggo internet abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl
Bij deze zeg ik mijn abonnement chello Light en UPC digital TV pack op.
mensen neem gewoon tele2 compleet lite, 3mb internet en telefonie en daar betaal je simpelweg maar 29 euro per maand voor en GEEN KPN KOSTEN
kijk hier voor meer info
http://www.tele2.nl/webwinkel/compleet/compleetlite/specs_lite.xml
WAnadoo is zeer slecht bezig. Ze hebben voor hetzelfde geld al vele betere abonnementen, maar vinden het niet de moeite waard om de snelheid te verhogen.
Heb een klacht over opzegging adsl lite kpn/wannado. waar kan ik terrecht...
Wil je naar een snellere dus duurdere internetverbinding dat kan dat vrijwel direct maar wil je een goedkoper pakket dan houden zij je aan het jaar contract en in ons geval zitten we nu dus nog een jaar aan een duur abonnement.
Wij hebben dan ook besloten om al onze diensten bij Casema/Orange te beeindigen.
Krijg rekening en aanmaningen voor diensten die ik niet heb van UPC. Heb reeds diverse malen telefonisch contact gehad met UPC en krijg steeds andere adviezen om van deze ellende af te komen, maar het wil maar niet lukken. Formulier (welk?) downloaden was ook een advies, maar lukt ook niet. Ik geef het op en reageer maar niet meer.
Wegens persoonlijke redenen
Waar moet ik de opzeg brief naar toe sturen ??
Geachte Lezer,
Op 25-10-06 zijn wij als acount geblokkeerd vanwege spamverspreiding. Het terug online komen loopt nu al ruim 2 weken.
-op 26-10-06 de heer de klerk gesproken van de klantenservice, heeft mij geadviseerd een virus scan te sturen naar helpdesk@orange.nl (dit heb ik gedaan)
-op 28-10-06 gebeld waarom ik nog niet online ben. uw helpdesk medewerker gaf aan dat ik definitief als account afgeschreven was en dat er een ik een brief zou ontvangen dat de livebox opgehaald zou worden.
-inmiddels op zoek naar een andere profider. die gaf 2 weken later aan dat de lijn nog bezet was door een andere profider, u in dit geval.
-op 10-11-06 gesproken met de heer lind**** van de klantenservice. gaf mij aan dat inmiddels de datum om op te zeggen is verlopen. moest een virusscan opsturen naar abuse@orange.nl
-op 13-11-06 gesroken met anouk ** *** van de klantenservice hoe de stand van zaken is, zij gaf aan niets voor mij te kunnen doen omdat ik moet wachten op de uitslag van abuse.
nu 14-11-06 begin ik aardig ongeduldig te worden. mede doordat ik ook al 140 euro aan de nieuwe profider heb uitgegeven.
ik wordt nu al geruime tijd aan het lijntje gehouden en wil graag of opzeggen zonder dat daar kosten aan verbonden zijn of nu online geholpen wordt met daarbij een vergoeding voor de geleden kosten die er door mij zijn gemaakt.
dit omdat ik door u helpdesk medewerkers constant verschillend op de hoogte wordt gebracht.
met vriendelijke groet,
A. van Baardewijk klantnummer W1276540
Het is belachelijk dat vrijwel niet duidelijk wordt gemaakt dat je als je op de "Opzegbrief afdrukken" knop drukt en dan nog eens "Print opzegbrief" klikt je niet een opzegbrief uitprint maar alleen een pagina met daarop dat je beter kan bellen! En dan ook nog eens een extra pagina uitprinten met alleen reclame erop!
Bedankt Casema.
Voor Ziggo internet zijn in totaal 439 reviews geschreven. Voor de hele categorie Internet zijn de afgelopen 30 dagen 0 reviews geschreven.
Binnen 2 minuten Ziggo internet opzeggen