Lees de reviews van andere bezoekers die hun Ziggo internet abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl
slechte service
Bereikbaarheid klantenservice
Goeie service en verbinding
Ik moet helaas mijn ziggo opzeggen omdat ik verhuisd ben naar het buitenland.
Na vele malen contact met ziggo, sturen ze geen bevestiging van opzeggen.
Ik ben er klaar mee
Wij zijn al overgestapt naar KPN. KPN zou het stop zetten doorgeven maar dit blijkt ergens mis te zijn gegaan. Daarbij is de communicatie met ziggo erg slecht & vertellen de werknemers niks anders dan leugens!!! Wij komen nooit meer terug bij ziggo & we willen het ZSM afgesloten hebben!
Top service
goedkoper worden
Een zakelijk glasvezel internet contract telefonisch afgesloten. Na duidelijk aangegeven te hebben dat ik het contract enkel en alleen prive zou gebruiken vertelde de verkoopmedewerker dat dit geen enkel probleem is. Echter blijkt dat er op een zakelijk contract geen bedenktijd zit. Iets waar ik wel van uit ging. Later bleek ook nog eens dat het niet om een glasvezel abonnement gaat, maar een coax verbinding. De enige rede voor mij om over te gaan op Ziggo was het glasvezel snelheid. Toen uit het contract bleek dat het niet om een glasvezel abonnement ging heb ik binnen de 14 dagen proberen op te zeggen. Helaas kreeg ik te horen dat ik als bedrijf moet weten dat ik geen bedenktijd heb. Echter ben ik van mening dat ik het abonnement niet zakelijk maar prive heb afgesloten en dus recht heb op consumentenbescherming.
Maak het opzeggen voor een verhuizing naar het buitenland ONGELOOFLIJK VEEL MAKKELIJKER!!! na 100 keer doorklikken op de website blijf je in hetzelfde kringetje. Aan de telefoon zijn ze ook niet behulpzaam.Echt hopeloos
Voor Ziggo internet zijn in totaal 439 reviews geschreven. Voor de hele categorie Internet zijn de afgelopen 30 dagen 3 reviews geschreven.
Binnen 2 minuten Ziggo internet opzeggen