Telfort mobiel (overgenomen door KPN) reviews

  • Totaal aantal reviews van Telfort mobiel (overgenomen door KPN): 200 reviews
  • Gemiddelde beoordeling Telfort mobiel (overgenomen door KPN):
    9.3

Deel jouw Telfort mobiel (overgenomen door KPN) review

Lees de reviews van andere bezoekers die hun Telfort mobiel (overgenomen door KPN) abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl


voor deze opzegservice

Telfort 100

ik heb een abonoment van 9.95 aangesloten, maar vanaf vorig jaar april 20 tot 26 euro afgeschreven buiten mijn beltegoed.

ik heb 0900 telfort gebelt dooor dit acetiefje, ze gaven mij de adres van alphen aan den rijn.
en ik heb een brief geschreven van zijn advies op de dag vandaag heb ik niks gehoort.

het is gewoon een slechte services

Telfort

Ik wil mijn in oktober 2008 afgesloten 2-jarige mobiele abonnement van Telfort beëindigen omdat ik door Telfort niet serieus wordt genomen bij mijn aanvraag tot nummerbehoud en opzegging van mijn vorige abonnement. Als trouwe klant had ik een betere service verwacht.

Telfort 100

Ik vind de service van Telfort heel slecht!!!
Ik belde namens mijn oma die 77 jaar oud is en geen gebruik maakt van haar mobiel. Zij heeft haar toestel ruim 3 jaar in huis liggen. Aangezien zij helemaal geen gebuik maakt van haar toestel, wil ik die voor haar opzeggen. Ik heb gebeld met jullie 0900 nummer(€0,30 pm). Ik kreeg een bandje te horen waar ik moest kiezen voor het opzeggen van je abonnement. Ik kreeg een jongeman aan de lijn en die zij heel droog tegen mij dat ik een verkeerde keus had gemaakt. Alsof ik dom was! Ik bleef vriendelijk ad telefoon en hij verbond mij door met een andere collega. Die collega wist niet waar het over ging, dus moest ik mijn verhaal opnieuw doen. Ik bleef nog steeds vriendelijk. Die collega, zei dat er een trekker aangemaakt moet worden, dus gaat hij mij door verbinden met een ander collega. Ik kreeg uiteindelijk een Nicky Rijskamp aan de telefoon en die was niet op de hoogte van mijn verhaal. Jammer dat het zo gaat bij Telfort met de communicatie, vind ik. Ik dus opnieuw mijn verhaal verteld, en mij werd meegedeeld dat het helaas niet mogelijk is om het abonnement op te zeggen. Die loopt tot 2010 en anders zou het wel kunnen maar dan moest mijn oma het toestel of iets dergelijks afkopen. En stil was het ineens aan de andere kant. Zij wachte blijkbaar op reactie van mij. Ik heb haar gezegd dat mijn oma 77 jaar oud is en geen gebruik maakt van haar mobiele telefoon. Kunnen jullie voor deze mensen geen uitzondering maken? Nee mevrouw! was haar antwoord. En zo is het gesprek dus geeindigd. Hele slechte zaak met de service van Telfort.
Ik ben benieuwd of ik hier nog wel een reactie op krijg.

Telfort 100

direktie,ik heb geen internet van u en nooit gehad ik heb niks van u.
ik heb die modem terug gestuurd, wand de signalen wil niet hier, ik had een vrouw aan de lijn die zei dat, dus ik heb alles terug gestuurd , waar het vandaan kwam,, helaas,, en krijg geen geld van m,n rekening af halen, wand ik heb maar een A O W tje, ik hoop dat u dat niet meer doet,
h.haaima huize tilburg 2 9617dc harkstede telef 0636426004

Telfort

heb 2-10-2008 bij een stand verkoper een abonnement genomen op het contract staat geen maandelijks bedrag nu staat er op de site 13,95 voor 24 maanden mij is aangepraat 7.95 en de eerste 3 maanden 3.95 en voor 12 maanden ben al die tijd al aan het mailen schrijven bellen kom er niet uit vreselijk heb wel de icasso stopgezet was goedkoper uit met mijn prepaid met mobiel opwaarderen extra sms nu moet je dat extra betalen

Telfort 200

Ik hou belminuten over. Stap over op prepay.

Telfort 200

sim only is veeeel goedkoper bellen

Telfort 300

hallo allemaal let op met telfort ze zijn veel te duur en met de rekening opmaken kom je niet wijs uit. tevens gaven ze bij aanschaf van mobiele telefoon een tomtom weg,deze verdiennen ze wel terug met de betalingen van de eindafrekening van de maand betaal je altijd meer :(

Gewoon opzeggen die handel weg met telfort

Telfort

15 mei mijn mobile abonnemnt opgezegd.
26 mei van Telfort een brief ontvangen dat opzegging is m.i.v. 23 oktober.
Deze opzegdatum is voor mij niet te snappen daarom 28 mei een mail gestuurd
29 mei dezelfde brief ontvangen als 26 mei
29 mei tel. contact hier kreeg ik het advies een klachtbrief te schrijven
8 juni klachtbrief verstuurd
2 juli tel contact en gevraagd om nu snel een oplossing te zoeken.
Nu 7 juli nog niets gehoord.
Kreeg vandaag een sms waarin stond 24 uur per dag telfort.nl daarom probeer ik nu op deze manier meer duidelijkheid te krijgen.
Heb nu alle wegen bewandeld enhoop dat het eindelijk eens goed komt want 3 maanden vanaf 15 mei is geen 23 oktober.

Telfort

Abonnement van Telfort. vorige jaar aangevraagd we zouden snel internet krijgen via G3 van 3.6 Mbit.
nu betaal je voor 768 Kbit dus de 46 euro per maand. Andere aanbieders zijn zelfd nog goedkoper.

Voor Telfort mobiel (overgenomen door KPN) zijn in totaal 200 reviews geschreven. Voor de hele categorie Telefonie zijn de afgelopen 30 dagen 6 reviews geschreven.



Telfort mobiel (overgenomen door KPN) opzeggen

Binnen 2 minuten Telfort mobiel (overgenomen door KPN) opzeggen


Wij gebruiken cookies op onze website omdat dit noodzakelijk is voor onze dienstverlening. Daarnaast willen we je op basis van jouw gebruik van de website gerichte advertenties kunnen laten zien binnen Google Search. Als je voor dit laatste toestemming geeft, klik dan hiernaast op ‘Akkoord’. Meer weten? Lees ons Cookie Statement Akkoord