Lees de reviews van andere bezoekers die hun Telfort internet (overgenomen door KPN) abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl
Het abonemment werkt slecht, traag of soms geheel niet. Nameservers zijn ook erg traag.
Misschien moet je, voordat je een ADSL abonnement neemt, eerst aandachtig de algemene voorwaarden doorlezen. Daarin staat het volgende:
7.2 De postcodecheck controleert of de Dienst op de gekozen locatie geleverd zou kunnen worden. Echter, of de door Klant gekozen snelheid daadwerkelijk gehaald kan worden, is onder andere afhankelijk van de afstand tussen aansluitpunt en wijkcentrale, de kwaliteit van de vaste lijn en van de interne bekabeling. Speedlinq kan de kwaliteit van de Dienst en de gekozen snelheid nooit garanderen.
Ik heb het zelfde product als wat jij hebt genomen en daarin werd nadrukkelijk gewezen op dit feit. Die 20Mbit is het maximale, het gemiddelde ligt op 12 tot 15 Mbit. Wanneer je straks overstapt naar een andere provider, zoals Alice of Orange, zal je ook niet boven de 12Mbit uitkomen. Het ligt namelijk niet aan de provider maar aan de netwerkbeheerder, KPN.
Je zal 0,0 kans maken op het ontbinden van het contract.
Reden voor opzeggen is dat ik voor 20Mb betaal en maar 12Mb krijg. Blijkbaar kan en mag dit in Nederland zo maar zonder dat je er ook maar iets aan kan doen. Opzeggen was voor mij niet mogelijk ondanks dat ze te beloofde 20Mb niet konden leveren. Natuurlijk snap ik dat de 20Mb een theoretische snelheid is, maar 12 is wel absurd!
Na de contractsperiode moet ik het dubbele bedrag betalen als wat ik nu maandelijks betaal.
ik heb problemen met speed..lichting
Speedlinq heeft een hele slechte klantenservice en komt zijn afspraken niet na. Er komen achteraf hoge kosten bij waar je niet meer onderuit kan en er worden verkeerde modems geleverd. Door de slechte communicatie worden deze fouten keer op keer herhaald. Ze komen ook de belofte van de geld terug-actie niet na, ze doen simpelweg alsof ze je brief niet ontvangen. Ook de telefoon werkt niet naar behoren.
De reden dat ik opzeg is dat de ADSL lijn miserabel slecht te noemen is.
Er is op drukke tijden niet mee te internetten.
Ik ben genoodzaakt om de internet verbinding van de buren te gebruiken.
Daar heb ik ook al over gecommuniceerd maar is sinds die tijd (begin juni)nog steeds niet verholpen.
wij hebben een all in pakket genomen
tel, cai, en internet
Ik heb een abbonement genomen voor 1 jaar. Datum aanvraag Speedlinq 4096 was op 18/12/06
Mijn Man Is al jaren lid van een andere gids. Met 2 gidsen is een beetje teveel van het goede.
Voor Telfort internet (overgenomen door KPN) zijn in totaal 129 reviews geschreven. Voor de hele categorie Internet zijn de afgelopen 30 dagen 0 reviews geschreven.
Binnen 2 minuten Telfort internet (overgenomen door KPN) opzeggen