Lees de reviews van andere bezoekers die hun Readers Digest abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl
Ik heb toegezegd om éénmalig een boek te bestellen voor een redelijke prijs. Echter voor ik kon opzeggen,heb ik al een tweede boek binnen en er wordt mij ook alweer een 3e boek aangeboden. Tevens worden de boeken ook steeds duurder.Ik vind dit een vrij agressieve benadering omdat je ook steeds post krijgt dat je wel eens de hoofdprijs kan hebben gewonnen.Zonde van al het papier en de moeite want ik ga hier echt niet meer op in!
Ik zeg mijn abbonnement op omdat ik boeken thuis gestuurd krijg waar ik helemaal niet om vraag maar wel een fors bedrag voor moet betalen.
Succes verder met uw bedrijf
m.van bree
geachten medewerkers klantesevice en administratie digest amsterdam zuidoost en arnhem en ik heb niets besteld en moet ik dan alsnog betalen ik heb genoeg apcepgiro gehad en terug verstuurd dan haddden hun niet de loterij moete versturen en ook de adinistratie en mij kameraad had ook wat gemaild en verstuurd dat jullie mij met rust en niet meer zoude versturen als ik niets besteld heb en hij is van mileupolitie haarlem en krijgt ik hier als nog een reachtie van u en hoe lang gaat het duren en ik dank vooor uw medewerking u kunt het versturendhr jpj pijper sem pressenhof 79 1087 je amsterdam ik dank u
Je wordt alleen maar lekker gemaakt met de prijzen. Intussen stromen de boeken binnen,die ik niet besteld heb en waarvoor je moet betalen. Allerlei stukken moet je terug sturen en het houdt maar niet op. Ik heb geen vertrouwen hierin, het is gewoon voor de gek houerij. Ik raad iedereen af om lid te worden.
Ik wil geen horsimo ontvangen ik wil het echt niet meer PUBLIFORCE IK HEB ZELF EEN BRIEF GESTUURD EN HUN WILLEN NIET EENS LUISTEREN DAT IK NIET WIL !!!!
Bij nader inzien wens ik geen verdere toezending van HET BESTE BOEK meer te ontvangen, daar ik onmogelijk tijd heb om de boeken te lezen en daardoor vind ik het te duur worden.
Bij nader inzien wens ik geen verdere toezending van HET BESTE BOEK meer te ontvangen, daar ik onmogelijk tijd heb om de boeken te lezen en daardoor vind ik het te duur worden.
Bij nader inzien wens ik geen verdere toezending van HET BESTE BOEK meer te ontvangen, daar ik onmogelijk tijd heb om de boeken te lezen en daardoor vind ik het te duur worden.
Iki heb geen tijd meer over om alle dingen die
jullie mij toesturen te lezen of te behandelen
Ook ik heb zonder mijn dochter ooit te hebben opgegeven, ineens een abonnement. Heb nu 2x een blad ontvangen. Na 1e blad direct telefonisch contact opgenomen. Toen zou het direct geregeld worden dat we hier zonder kosten weer van af zouden zijn. Groot is mijn verbazing nu weer net een blad te hebben ontvangen. Ik stuur het blad terug naar de afzender en wens niks meer te ontvangen en wil ook niets betalen.
F.Bangert en dochter N. Kayser
Voor Readers Digest zijn in totaal 480 reviews geschreven. De afgelopen 30 dagen zijn bij 17% van de opzeggingen voor Readers Digest reviews geschreven, dit zijn er in totaal 1. Voor de hele categorie Tijdschriften zijn de afgelopen 30 dagen 56 reviews geschreven.
Binnen 2 minuten Readers Digest opzeggen