Lees de reviews van andere bezoekers die hun Harmony Service Center abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl
ik 2 jaar geleden een verzekering voor mijn mobiel met dit bedrij afgesloten voor een jaar en ze zouden na een jaar de verzekering automatisch beeindigen. het is nog steeds niet beeinidigd en ik voel mij belazerd.. met andere woorden ze zijn oplichters.
H.Gomaa
ook ik heb gemerkt dat Harmony Service Center ten onrechte premie blijft afschrijven van een telefoon waarvan het abonnement allang verlopen is.
ik was stellig overtuigt dat de verzekering automatisch stopte wanneer het abonnement afgelopen was, dit was mij in ieder geval vertelt door de verkoper van t for telecom.
heb ik eens met Harmony Service Center gebeld om te vragen hoe dit nou precies kan. het enige wat ik van ze te horen krijg is dat ik de verzekering schriftelijk moet opzeggen,en dat ze niet kunnen ruiken wanneer het abonnement is afgelopen.
ik vind dit allemaal een beetje lijken op oplichterij, je tekent iets met een automatische incasso erbij en vervolgens moet je het maar allemaal geloven dat het goed komt.
ik vind het een smerig zaakje van Harmony Service Center en tfortelecom
dat zij hun personeel opdragen om mensen op te lichten.
ps. bij Harmony Service Center hebben ze een hele onbeschofte telefoniste, BERNADINE heet ze,mischien kunnen ze haar eens van mijn teveel betaalde premie op cursus sturen waar ze leert hoe ze mensen fatsoenlijk te woord kan staan.
graag wil ik mijn verzekering bij jullie opzeggen.
Ik heb inmiddels een andere telefoon aangeschaft.
Wegens aanschaf van een andere telefoon, zeg ik mijn verzekering bij jullie op.
hierbij zeg ik mijn telefoon verzekering op
om dat ik het niet meer wil hij is al veel te oud de telefoon en ik gebruik hem alleen als ik met vakantie ben [dus bijna niet]
Omdat ik een andere telefoon en een ander nummer met bijbehorend contract heb wil ik het contract met uw MIJ. opzeggen per direct .
@ Folkers:
De contractsdatum die op je certificaat staat is de contractsdatum van je abbonement, en niet van je verzekerings termijn.
De minimale contractsperiode is 1 jaar, hierna wordt deze elke keer met 1 maand verlengd..
hoe weet jeje klanten nummer????
Harmony heeft geen verzekeringen die 2 jaar duren. De verzekeringen duren minimaal 1 jaar (uitgezonderd de Blue Cover). Daarna wordt de verzekering iedere keer stilzwijgend verlengd met 1 betalingsperiode.
Het abbonnement van het toestel dat los van de verzekering.
Mensen, lees eerst eens aandachtig de polisvoorwaarden door.
Heb in 2003 abbo gehad bij t- mobile via t-for telecom verzekering afgesloten voor 1 jaar (dacht ik) die fijne verkoper had 2 jaar ingevoerd (hij kan zich vergissen niet dan)ik heb zelf gewoon niet goed opgelet maar ik kwam er pasgeleden achter dat er nog steeds geld van mijn rekening werd gehaald door harmony service center.
Op mijn certificaat staat duidelijk dat ik een contractduur van 2 jaar heb maar ik krijg gewoon geen restitutie van het afgelopen jaar omdat ik schriftelijk had moeten opzeggen.Ik heb nu 3 bedrijven genoemd waar ik echt nooit meer iets mee te maken wil hebben.
Ik snap niet dat bedrijven(oplichter )als HSC mogen bestaan en dat er niemand iets mee doet.
p.folkers
Voor Harmony Service Center zijn in totaal 2441 reviews geschreven. Voor de hele categorie Verzekeringen zijn de afgelopen 30 dagen 0 reviews geschreven.
Binnen 2 minuten Harmony Service Center opzeggen