Lees de reviews van andere bezoekers die hun Harmony Service Center abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl
ik schrik wel wat ik hier allemaal lees maar ik snap het niet hoor ik heb nooit problemen gehad ik denk dat de mensen toch beter de voorwaarden door moeten lezen maar heb altijd als er iets was nettjes een nieuw toestel gehad of hij werd gemaakt het is alltijd al goed gekomen hoor nog 2 maanden dan loopt mijn abb. af dan zeg ik deze verzekering op en neem bij mijn volgend toestel weer een nieuwe verzekering mits ik nu ook geen problemen ga krijgen
Oh ja nog ff dit:
Als je te dom bent om tot 10 te tellen: Sluit dan geen contracten af, voel je je ook nooit opgelicht!!
Dit is bedoeld voor alle mensen die een negatieve reactie hebben geplaatst hieronder!!
Ik lag me dood op het moment dat ik de onderstaande reacties lees. Er zijn echt mensen die denken dat een verzekering die je bij HSC afsluit gekoppelt wordt aan het abo van een operator!! Wees blij dat dat niet zo is. Een operator heeft verstand van netwerken en abo´s. Wees blij dat ze zich niet met verzekeren bezig houden. Ik heb hele goede ervaringen met HSC, ze hebben een heldere en snelle dekking en keren ook netjes uit als je binnen de voorwaarden van de polis blijft.
Daarnaast wil ik nog even kwijt dat iedereen die denkt dat je middels een berricht in dit forum een contract op kan zeggen echt een heel dom schaap vind.
Tot slot wil ik de makers van www.abonnementenopzeggen.nl danken voor de hulp bij het genereren van mooie en bruikbare opzegbrieven!!
Ook een verzekering genomen,maar bedacht mij binnen een week.
Opgezegd en geld is terug gestort zonder problemen.Telefoon verzekering is eigenlijk onzin.
Ik ben zeer ontevreden over HSC. Allereerst krijg je als je belt al een bandje te horen dat alle gesprekken worden opgenomen. Komt niet betrouwbaar over. Verder heb ik meerdere keren moeten bellen en een aangetekende brief moeten sturen voordat ik uiteindelijk vandaag (gelukkig) de bevestiging van mijn opzegging kreeg. Ben blij dat ik er van af ben.
Inderdaad, ze weten niet eens hoe de procedure daar werkt. De een zegt dat je bij een nieuw toestel de oude verzekering kunt gebruiken en de andere zegt van niet. Nu blijkt dat ze een nieuw systeem hebben en verkeerde brieven hebben verzonden....eens kijken of ze toch automatisch geld afschrijven !
Wanneer slepen ze harmony service center eens voor de rechter? het zijn eerste klas oplichters! mij was ook bij T for telecom verteld dat de verzekering eindigt als het abonnement afloopt en inmiddels betaal ik wel door! BELACHELIJK ze moeten allebij voor de rechter ook t for telecom. Telefoons aansmeren en verzekeringen kunnen ze goed maar service verlenen ho maar
Heb helaas ook verzekering bij hun. Moest laatst 1 maand wachten, voordat de koerier mijn mobiel kwam ophalen. Ging de koerier nb naar het verkeerde adres, terwijl ik dat nog gewijzigd had. Had een telefoonrekening van 50 euro meer als normaal, omdat ik hun elke keer moest bellen wanneer ze nou wat gingen regelen enzo. Ze heten danwel Harmony 'Service' Center, service leveren kunnen ze niet. smerige tyfushonden!
Ondanks mijn schriftelijke opzegging wordt er toch nog afgeschreven van mijn rekening. Foutje volgens Harmony, zeer slordig bedrijf welke de administratie blijkbaar zelf niet goed op orde heeft.
Advies : storneer voor automatische incasso van Harmony Service center en zorg ervoor via je bak of telebankieren dat ze niet meer automatisch kunnen afschrijven
Jullie kunnen hier wel neerzetten dat het beindigd worden, maar je zal toch echt een schriftelijk brief moeten sturen, dan pas zullen ze hem stop zetten.
Je kan je polis-/klantnummer vinden op je bankafschrift bij hun aftrek.
Voor Harmony Service Center zijn in totaal 2441 reviews geschreven. Voor de hele categorie Verzekeringen zijn de afgelopen 30 dagen 0 reviews geschreven.
Binnen 2 minuten Harmony Service Center opzeggen