Consumentenbond reviews

  • Totaal aantal reviews van Consumentenbond: 384 reviews
  • Gemiddelde beoordeling Consumentenbond:
    9.3

Deel jouw Consumentenbond review

Lees de reviews van andere bezoekers die hun Consumentenbond abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl


voor deze opzegservice

Consumentenbond

Geachte mevr./heer,
In november 2006 heb ik mijn abbonnement per internet opgezegd, hiervoor kreeg ik een bedankbrief met bevestiging. Nu kreeg ik 14-02-2007 een betalingsherinnering, ra, ra.Vermoedelijk werken de afdelingen niet op 1 lijn. Onderzoeken lijkt me voor specialisten hierin niet moeilijk.
met vriendelijke groet, H. Lunenborg

Consumentenbond

Geachte mevr./heer,
In november 2006 heb ik mijn abbonnement per internet opgezegd, hiervoor kreeg ik een bedankbrief met bevestiging. Nu kreeg ik 14-02-2007 een betalingsherinnering, ra, ra.Vermoedelijk werken de afdelingen niet op 1 lijn. Onderzoeken lijkt me voor specialisten hierin niet moeilijk.
met vriendelijke groet, H. Lunenborg

Consumentenbond

Na verschillende malen geprobeerd te hebben via de site het abonnement te beeindigen, heb ik vorige week een aanmaning ontvangen mbt achterstallige betaling van de abonnementskosten. Nooit enige reactie op de mails gehad.
Kwalijke zaak! Vandaar de beeindiging van dit lidmaatschap

Consumentenbond

Ik ben zwaar teleurgesteld in de consumentenbond. Lijkt wel een clubje te worden die niet voor de consument is maar voor het bedrijfsleven.Heb het abonnment dan ook opgezegd. Reden prijsverhoging.

Consumentenbond

Twee redenen om op te zeggen: 1) ik ondervind regelmatig problemen tijdens het benaderen van de website, werkt slecht of helemaal niet en ben dan genoodzaakt om weer een nieuw paswoord aan te vragen. 2) Actie boek Autokosten 2007. Een dag na ontvangst van blad geprobeerd te bestellen via internet, zonder succes (zie boven), daarna telefonisch. Helaas, wegens groot succes niet meer beschikbaar. U kunt nog wel downloaden. Bedankt, slechte actie.

Consumentenbond

Opgezegd omdat ik nu een ongevraagd abonnement krijg van een samenvoeging Consumentengids plus Online. Omdat dit mij pas vlak voor de kerst duidelijk werd en de gids meestal ongelezen de papierberg op gaat vind de consumentenbond dat met een artikeltje in de consumentengids de leden voldoende zijn ingelicht.

Daar ben ik het dus niet mee eens want er staat toch geen verplichting de gids te lezen. Ook de aanname dat iedereen het had kunnen lezen deugd wettelijk van geen kant.

Elk lid behoort door middel van een brief persoonlijk op de hoogte te worden gebracht. Daarbij kan je ten alle tijden bij een prijsverhoging direct opzeggen. Dus geen jaar doorbetalen want dan betaal je toch de prijsverhoging.

Iedereen die hiermee te maken heeft kan mij mailen op B.Konijn@inter.nl.net.

Zodat we gezamelijk een vuist kunnen maken.

Consumentenbond

blad gaat vaak ongelezen weg.

Consumentenbond

Bedankt voor de brief maar ik moet nog tot december 2007 lid blijven meer dan 1 jaar jammer.

Consumentenbond

Blad is okee, maar heb geen tijd om hem te lezen. Ook doen ze af en toe te loze onderzoeken.
Internetsite nog een jaartje langer aangehouden, maar de database is traag en vinden van tests is ontzettend moeilijk.In ieder geval werkt het voor mij niet.

Consumentenbond

Goed blad maar ligt daar maar in de lectuurmand en wordt niet gelezen.dat is ook jammer!Dat is de reden van opzegging.

Voor Consumentenbond zijn in totaal 384 reviews geschreven. Voor de hele categorie Overige zijn de afgelopen 30 dagen 0 reviews geschreven.



Consumentenbond opzegbrief statistieken

Opzegstatistieken Consumentenbond
Meer Consumentenbond statistieken

Wij gebruiken cookies op onze website omdat dit noodzakelijk is voor onze dienstverlening. Daarnaast willen we je op basis van jouw gebruik van de website gerichte advertenties kunnen laten zien binnen Google Search. Als je voor dit laatste toestemming geeft, klik dan hiernaast op ‘Akkoord’. Meer weten? Lees ons Cookie Statement Akkoord