Vertraging bij uitrol 4G naar Tele2-klanten
Het overzetten van Tele2-klanten met een mobiel abonnement naar het snellere 4G heeft vertraging opgelopen. Dat bevestigt een woordvoerster van het bedrijf tegenover Tweakers en werd eerder al op het forum van de provider gecommuniceerd door de klantenservice.
De overzetting zou aanvankelijk al in juni voltooid moeten zijn. Uit berichtgeving van Tele2 op het discussieplatform blijkt dat het nieuwe streven is om alle huidige klanten uiterlijk tegen begin 2016 te hebben overgezet. Vanaf dat moment wil de provider landelijke 4G-dekking bieden.
De woordvoerster van Tele2 legt aan Tweakers uit dat de vertraging zijn oorsprong heeft in het klantensysteem. Met name klanten die een abonnement hebben dat bijna afloopt of net is afgelopen zorgen voor problemen. Ook bij klanten met meerdere abonnementen treden complicaties op. De provider hoopt deze problemen binnenkort te hebben opgelost en vanaf dat moment ook die groepen klanten over te kunnen zetten naar 4G.
Bron: nu.nl
Lees de ervaringen van andere bezoekers met opgezegde abonnementen.
prima blad
Zonde dat jullie het zo lastig maken om het abonnement op te zeggen. Erg vervelend !
Ik heb een waanzinnig slechte ervaring met dit bedrijf. Ze komen hun afspraken niet na en doen dus niet wat ze beloven. Bij kritiek wordt alles afgewimpeld met “wat vervelend om te horen” en vervolgens een slecht excuus of een loze belofte. Tevens trachten ze elke keer de verantwoordelijkheid voor de slechte service bij de klant te ...
Gratis en gemakkelijk uw abonnementen opzeggen.