Vertraging bij uitrol 4G naar Tele2-klanten

Het overzetten van Tele2-klanten met een mobiel abonnement naar het snellere 4G heeft vertraging opgelopen. Dat bevestigt een woordvoerster van het bedrijf tegenover Tweakers en werd eerder al op het forum van de provider gecommuniceerd door de klantenservice.

De overzetting zou aanvankelijk al in juni voltooid moeten zijn. Uit berichtgeving van Tele2 op het discussieplatform blijkt dat het nieuwe streven is om alle huidige klanten uiterlijk tegen begin 2016 te hebben overgezet. Vanaf dat moment wil de provider landelijke 4G-dekking bieden.

De woordvoerster van Tele2 legt aan Tweakers uit dat de vertraging zijn oorsprong heeft in het klantensysteem. Met name klanten die een abonnement hebben dat bijna afloopt of net is afgelopen zorgen voor problemen. Ook bij klanten met meerdere abonnementen treden complicaties op. De provider hoopt deze problemen binnenkort te hebben opgelost en vanaf dat moment ook die groepen klanten over te kunnen zetten naar 4G.

Bron: nu.nl

Laatste 3 opzegreacties

Lees de ervaringen van andere bezoekers met opgezegde abonnementen.

Eneco

ik heb een contract bij een ander energiebedrijf.
mijn abonnement is reeds twee maanden geleden opgezegd.
mvg

CanalDigitaal

een goede provider.
door glasvezel opgezegd.

Libelle

Kreeg abonnement kado van mijn dochter. Opeens als je even niet oplet heb je een abonnement voor onbepaalde tijd. Toch altijd met veel plezier gelezen en mijn vriendinnen ook

Hoe werkt abonnementenopzeggen.nl

Gratis en gemakkelijk uw abonnementen opzeggen.

  • Invullen
  • Printen
  • Verzenden
Opzegbrief voorbeeld

Uw brief zelf opstellen en printen.

Maak je eigen opzegbrief

Wij gebruiken cookies op onze website omdat dit noodzakelijk is voor onze dienstverlening. Daarnaast willen we je op basis van jouw gebruik van de website gerichte advertenties kunnen laten zien binnen Google Search. Als je voor dit laatste toestemming geeft, klik dan hiernaast op ‘Akkoord’. Meer weten? Lees ons Cookie Statement Akkoord