Langere wachttijden bij Klantenservices
Uit onderzoek van de Klantenservice Federatie komt naar voren dat klanten steeds langer in de wacht worden gezet. Ook komt het regelmatig voor dat de verbinding wordt verbroken na een lange tijd in de wacht te hebben gestaan. Daarnaast wordt er steeds meer gebruik gemaakt van chatbots die de vragen niet begrijpen. Ook zijn de keuzemenus te lang en uitgebreid
Door de krapte op de arbeidsmarkt kunnen bedrijven op dit moment de vacatures voor klantenservice medewerker moeilijk invullen. Klantenservice medewerker is niet het meest populaire werk. De gevolgen hiervan zijn dat er veel frustraties ontstaan bij bestaande klanten. Wij zien dit terug in het aantal opzeggingen die er via abonnementenopzeggen.nl worden aangevraagd. Het aantal opzeggingen via onze opzegservice neemt al maanden toe.
Bij veel bedrijven is een opzegging alleen telefonisch door te geven. Echter bij wachttijden die soms oplopen tot een uur is dit haast niet te doen. Op abonnementenopzeggen.nl zorgen wij ervoor dat jouw abonnement snel en zonder gebruik makende van een klantenservice wordt beeindigd.
bron: https://nos.nl/artikel/2439987-we-staan-vaker-en-langer-in-de-wacht-bij-klantenservices
Lees de ervaringen van andere bezoekers met opgezegde abonnementen.
Hele slechte service met een vies verdien model. Er is op geen enkele normale manier de optie om je abonnement aftezeggen.
Dag het is een mooi blad maar ik moet keuzes maken in mijn financiële plaatje vandaar opzegging
Leuk blad.
Gratis en gemakkelijk uw abonnementen opzeggen.