Langere wachttijden bij Klantenservices

Uit onderzoek van de Klantenservice Federatie komt naar voren dat klanten steeds langer in de wacht worden gezet. Ook komt het regelmatig voor dat de verbinding wordt verbroken na een lange tijd in de wacht te hebben gestaan.  Daarnaast wordt er steeds meer gebruik gemaakt van chatbots die de vragen niet begrijpen. Ook zijn de keuzemenus te lang en uitgebreid

Door de krapte op de arbeidsmarkt kunnen bedrijven op dit moment de vacatures voor klantenservice medewerker moeilijk invullen. Klantenservice medewerker is niet het meest populaire werk.  De gevolgen hiervan zijn dat er veel frustraties ontstaan bij bestaande klanten. Wij zien dit terug in het aantal opzeggingen die er via abonnementenopzeggen.nl worden aangevraagd. Het aantal opzeggingen via onze opzegservice neemt al maanden toe. 

Bij veel bedrijven is een opzegging alleen telefonisch door te geven. Echter bij wachttijden die soms oplopen tot een uur is dit haast niet te doen. Op abonnementenopzeggen.nl zorgen wij ervoor dat jouw abonnement snel en zonder gebruik makende van een klantenservice wordt beeindigd. 

bron: https://nos.nl/artikel/2439987-we-staan-vaker-en-langer-in-de-wacht-bij-klantenservices

Laatste 3 opzegreacties

Lees de ervaringen van andere bezoekers met opgezegde abonnementen.

Caravannen!

Een prima blad dat ik nu digitaal ga lezen.

Roularta Media Nederland

tevreden

verisure

Te duur

Hoe werkt abonnementenopzeggen.nl

Gratis en gemakkelijk uw abonnementen opzeggen.

  • Invullen
  • Printen
  • Verzenden
Opzegbrief voorbeeld

Uw brief zelf opstellen en printen.

Maak je eigen opzegbrief

Wij gebruiken cookies op onze website omdat dit noodzakelijk is voor onze dienstverlening. Daarnaast willen we je op basis van jouw gebruik van de website gerichte advertenties kunnen laten zien binnen Google Search. Als je voor dit laatste toestemming geeft, klik dan hiernaast op ‘Akkoord’. Meer weten? Lees ons Cookie Statement Akkoord