NLE - Nederlandse Energie Maatschappij reviews

  • Totaal aantal reviews van NLE - Nederlandse Energie Maatschappij: 174 reviews
  • Gemiddelde beoordeling NLE - Nederlandse Energie Maatschappij:
    8.8

Deel jouw NLE - Nederlandse Energie Maatschappij review

Lees de reviews van andere bezoekers die hun NLE - Nederlandse Energie Maatschappij abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl


voor deze opzegservice

NLE - Nederlandse Energie Maatschappij

Ik ben eigenlijk heel blij met de Nederlandse Energie Maatschappij. Heb dit jaar voor het eerst geld teruggekregen bij mijn Jaarnota. Dit was bij Nuon wel anders. Heb een vast contract voor 3 jaar.

Ook de service heb ik niets op aan te merken.Dus kortom ik ben erg tevreden. Ga zo door Nederlandse Energie Maatschappij.

NLE - Nederlandse Energie Maatschappij

ik heb zojuist mijn contract geannuleerd bij de NEM, ik zat nog in mijn afkoelingsperiode. Er waren verkopers aan de deur geweest die echt gewoon niet weg gingen voordat ik ergens mijn handtekening onder had gezet! omdat ik graag meer tijd wilde om alles op een rijtje te zetten en goed te bekijken heb ik het contract toch maar geannuleerd. na een telefoontje naar de klantenservice bleek dat ik gewoon het contactformulier op website in kon vullen. helaas kreeg ik dit niet verstuurd, waarom is me nog steeds onduidelijk. gelukkig werd ik op dat moment toevallig ook gebeld door iemand van het kwaliteitsteam van de NEM. ik had het verhaal uitgelegd en er werden direct stappen ondernomen. Ik moet zeggen dat de NEM in ieder geval voor mij heel erg zijn best doet om klantvriendelijk te zijn en dat is ze ook gelukt. ze doen echt moeite, petje af!

NLE - Nederlandse Energie Maatschappij

Zonder rechtsbijstand absoluut niet aan de NEM beginnen, eigenlijk helemaal niet. Dan heb je ook geen kopzorgen. Heel slim reclame maken met bekende Nederlanders die alle verschillende lagen van de bevolking weerspiegelen. En energie voor inkoopsprijzen? Laat mij niet lachen. Dat verdienen ze dubbel en dwars weer terug met hun dure transportkosten. Gewoon NIET doen!!!

NLE - Nederlandse Energie Maatschappij

Beste Karel Smit….

U heeft een bericht achtergelaten op dit forum. Graag wenst de Nederlandse Energie Maatschappij persoonlijk contact met u op te nemen om een passende oplossing te bieden.

Om u beter van dienst te zijn vragen wij u, uw naam, de adresgegevens van het leveringsadres en uw telefoonnummer te mailen naar internetklantenservice@nlenergie.nl.

Wij zullen binnen 5 dagen contact met u opnemen.

Met vriendelijke groet,

Het Internet Klantenservice Team
Nederlandse Energie Maatschappij

NLE - Nederlandse Energie Maatschappij

DRAMA!! Nooit meer de Nederlands Energie Maatschappij!!

De Ned. Energie Maatschappij mag dan goedkoop zijn, je komt er niet meer vanaf. Anderhalf jaar geleden is mijn schoonmoeder overleden, en we blijven voor haar betalen, hoewel het huis niet eens meer van ons is. Tientallen belletjes, mailtjes, brieven. Wat een drama!!
En dan probeer je eens een termijn niet te betalen (na telefonisch overleg) en krijg je na 25 dagen een laatste aanmaning (weer bellen en bellen) en na 35 dagen de deurwaarder/incassoburo. Fijn, weer extra kosten, anders gaat het helemaal veel worden.
Weer een eindafrekening beloofd, weer niet gekregen, enzovoort enzovoort.
En maar betalen dus, elke maand. En bellen, elke maand.
Toen er uiteindelijk een veel te hoge afrekening kwam, met veel onduidelijkheden, hierover gebeld. Met de belofte op een aangepaste, verbeterde rekening. Maar binnen de kortste keren ben je dan weer te laat met betalen, en dus weer meer incassokosten, en nog meer kosten etc.
De afdeling customer service mag zelfs helemaal niet meeleven, en we moeten de rekening en alle incasso's betalen, al is iedereen het er over eens dat er niets van klopt. Uiteindelijk vanwege de stress thuis maar alles betaald. (weer een brief van de overledene ontvangen kunnen we niet meer aan)

Wat een drama!!

Nooit meer de Nederlands Energie Maatschappij!!

groet, Karel Smit.

NLE - Nederlandse Energie Maatschappij

Naar alle dingen hier gelezen te hebben had ik er een hard hoofd in dat NEM het contract binnen die 8 dagen zou ontbinden.
Heb dus in de herdenkingsperiode aangetekend brief gestuurd dat ik absoluut geen klant bij NEM wil worden.
31-03-2010 waren de deurverkopers hier geweest en 01-04-2010 heb ik ook gelijk aangetekend brief weggedaan dat ik geen klant bij ze wilde zijn en dat ze het contract dienden te annuleren en op 02-04-2010 kreeg ik al een brief binnen dat de overname was geannuleerd.
Vandaag (06-04-2010) gebeld naar huidige energieleverancier of de NEM mij toch niet had overgenomen als klant om dat even kort te sluiten en de NEM heeft dat niet gedaan, dus alles is door NEM netjes geregeld.
Bedankt NEM voor het snelle handelen en wat jullie in de brief hebben gezet dat ook waar hebben gemaakt, dat echt alles geannuleerd is.
Wat betreft het dure nummer van de klantenservice is ook niet zo. Ze hebben gewoon een lokaal telefoonnummer waar je heen kan bellen, staat ook weer op de annuleringsbrief van mij vermeld gewoon het 088 nummer. En daar betaal je echt geen 20 ct. per minuut voor hoor!

NLE - Nederlandse Energie Maatschappij

bij huidige geen 25 euro per maand maar 25 euro per jaar!! Verkeerd getypt.
Bij NEM wel 6,99 euro per maand dus hoezo de goedkoopste :-S Dat die Frans Bauer zo dom is om ze te geloven hoeft niet te betekenen dat we allemaal zo dom zijn hè!! Wat een grote sukkels. Dat ze het bij mij echt niet wagen wat ze bij jullie allemaal hebben geprobeert, want ik rijd naar Rotterdam op zeker!!

NLE - Nederlandse Energie Maatschappij

Telefoonnummer waar je geen extra kosten voor hoeft te betalen van NEM is 088-7307307.
Ook bij mij verkooppraatje van we zijn goedkoper, vastrechten zijn maar 6,99 euro per maand en bij mijn huidige energieleverancier betaal ik maar 25 euro per maand. Heb op internet gezocht en zie alleen maar slechte dingen van die maatschappij. Gelukkig ben ik nog binnen die 8 dagen bedenktijd en heb ik alles al teruggestuurd dat ik bij hun geen klant wil worden en heb er gelijk bij vermeld dat ik mijn eigen energieleverancier al heb gebeld dat niemand mij over mag nemen zonder mijn toestemming, dus dat ze bij mij het niet moeten flikken om me over te nemen met de woorden van ow wij hebben niets ontvangen. Dat ik anders schadeclaim aan hun broek ga hangen en dat ik mijn aangetekende post stuk vergoedt wil hebben en dat ze dat per direct over dienen te maken. Zo niet dat ze advocaat aan hun broek hebben hangen.

NLE - Nederlandse Energie Maatschappij

Ik ben het helemaal eens met de heer Scheringa die problemen heeft met de ontbinding vanwege zijn verkochte huis.
Wij hebben namelijk hetzelfde probleem en het is te schoftig voor woorden dat we al 3 maanden bezig zijn terwijl het huis vorig jaar december is verkocht. Er word tegen ons gezegd dat we het met de huidige bewoner moeten oplossen ?????

Gekker moet het niet worden hier, maargoed er gaat vandaag weer een aangetekende brief met allerlei bijlage de deur uit en als dat weer geen oplossing bied dan schakelen we de rechtsbijstands in want hier krijgen wij toch bijna een verschrikkelijk punt hoofd van , en dat is nog netjes gezegd

NLE - Nederlandse Energie Maatschappij

Beste heer/mevrouw Scheringa,

U heeft een bericht achtergelaten op dit forum. Graag wenst de Nederlandse Energie Maatschappij persoonlijk contact met u op te nemen om een passende oplossing te bieden.

Om u beter van dienst te zijn vragen wij u, uw naam, adresgegevens en telefoonnummer te mailen naar internetklantenservice@nlenergie.nl.

Wij zullen, zodra wij uw gegevens hebben ontvangen, binnen 5 dagen contact met u opnemen.

Met vriendelijke groet,

Het Internet Klantenservice Team
Nederlandse Energie Maatschappij

Voor NLE - Nederlandse Energie Maatschappij zijn in totaal 174 reviews geschreven. De afgelopen 30 dagen zijn bij 67% van de opzeggingen voor NLE - Nederlandse Energie Maatschappij reviews geschreven, dit zijn er in totaal 2. Voor de hele categorie Energie zijn de afgelopen 30 dagen 4 reviews geschreven.



NLE - Nederlandse Energie Maatschappij opzeggen

Binnen 2 minuten NLE - Nederlandse Energie Maatschappij opzeggen


Nederlandse Energie Maatschappij gaat ook internet aanbieden

12-04-2016

De Nederlandse Energie Maatschappij (NLE) wordt ook actief als internetprovider. Het bedrijf gaat alles-in-één-pakketten met internet, televisie en telefonie verkopen via het netwerk van KPN. Dat heeft de energieleverancier vorige week bekendgemaakt.

Lees verder

Klanten NLE zijn woedend om dubbel betalen stroom


Wij gebruiken cookies op onze website omdat dit noodzakelijk is voor onze dienstverlening. Daarnaast willen we je op basis van jouw gebruik van de website gerichte advertenties kunnen laten zien binnen Google Search. Als je voor dit laatste toestemming geeft, klik dan hiernaast op ‘Akkoord’. Meer weten? Lees ons Cookie Statement Akkoord