Telfort mobiel reviews

  • Totaal aantal reviews van Telfort mobiel: 185 reviews
  • Gemiddelde beoordeling Telfort mobiel:
    9.2

Deel jouw Telfort mobiel review

Lees de reviews van andere bezoekers die hun Telfort mobiel abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl


voor deze opzegservice

Telfort 200

Geen inzicht in belstaus,telfort bereikend hogerekosten als je belt en je beltegoed is op,
je weet ook niet wat je belstatus is.dit doet telfort express om hogere kosten te bereikenen.
mijn vorige abonement was bij Tmobile,daar kun je je belstatus elke minuut bekijken en je weet altijd of je nog beltegoed hebt,je komt dus nooit voor verrassing te staan bij tmobile,
bij telfort kom je vaak voor verrassing met hogere kosten,ik ga dus terug naar tmobile.

Telfort 200

Geen inzicht in belstaus,telfort bereikend hogerekosten als je belt en je beltegoed is op,
je weet ook niet wat je belstatus is.dit doet telfort express om hogere kosten te bereikenen.
mijn vorige abonement was bij Tmobile,daar kun je je belstatus elke minuut bekijken en je weet altijd of je nog beltegoed hebt,je komt dus nooit voor verrassing te staan bij tmobile,
bij telfort kom je vaak voor verrassing met hogere kosten,ik ga dus terug naar tmobile.

Telfort 100

Op 22 november 2008 heb ik een contract getekend bij Telfort. Moet in gaan eind februari 2009. Kreeg meteen sms dat men mij welkom heette als klant, terwijl dat pas eind feb zou moeten. Vanuit telefoonwinkel meteen contact gezocht met Telfort. Hun antwoord: Wordt rechtgezet, alles komt in orde, contract gaat in op 25-02-2009.
Een week later brief gehad dat nummerbehoud wordt bevestigd miv 25-02-2009. Alles lijkt in orde.
Op 30-12-08 geld afgeschreven van mijn rekening inzake nota van Telfort en op 05-02-09 wéér.... En mijn abonnement is nog niet ingegaan. Heb bedragen gestorneerd. Wat wordt er gezegd bij telefoonwinkel? Dat ik niet moet storneren, omdat ik dan wordt geregistreerd als niet betaler!!!!! En dat terwijl Telfort ONTERECHT geld van mijn rekening af haalt, dus mij BESTEELT !!!! Mag dat dan wel???

Telfort 100

Ik maak gebruik van mijn recht om het abonnement Sim_only 100 wat ik enkele dagen geleden telefonisch heb geaccepteerd te beëindigen per direct.
Nummerbehoud aanvragen is een drama. Nummer van de simkaart is te lang, en niemand van de help-desk kan me helpen om het aanvraagformulier goed in te vullen. De één zegt: laatste 8 nummers invullen. De volgende zegt: eerste 8 nummers invullen en een derde zegt alle nummers van de simkaart invullen. Al met al dus een dure grap al die belminuten van 30 eurocent per minuut!

Telfort 100

Ik ben al drie/kwart jaar ernstig ziek. Ik heb derhalve weinig tot niets gebruik gemaakt van mijn telfort-abon.

Telfort 100

ik heb een abonoment van 9.95 aangesloten, maar vanaf vorig jaar april 20 tot 26 euro afgeschreven buiten mijn beltegoed.

ik heb 0900 telfort gebelt dooor dit acetiefje, ze gaven mij de adres van alphen aan den rijn.
en ik heb een brief geschreven van zijn advies op de dag vandaag heb ik niks gehoort.

het is gewoon een slechte services

Telfort

Ik wil mijn in oktober 2008 afgesloten 2-jarige mobiele abonnement van Telfort beëindigen omdat ik door Telfort niet serieus wordt genomen bij mijn aanvraag tot nummerbehoud en opzegging van mijn vorige abonnement. Als trouwe klant had ik een betere service verwacht.

Telfort 100

Ik vind de service van Telfort heel slecht!!!
Ik belde namens mijn oma die 77 jaar oud is en geen gebruik maakt van haar mobiel. Zij heeft haar toestel ruim 3 jaar in huis liggen. Aangezien zij helemaal geen gebuik maakt van haar toestel, wil ik die voor haar opzeggen. Ik heb gebeld met jullie 0900 nummer(€0,30 pm). Ik kreeg een bandje te horen waar ik moest kiezen voor het opzeggen van je abonnement. Ik kreeg een jongeman aan de lijn en die zij heel droog tegen mij dat ik een verkeerde keus had gemaakt. Alsof ik dom was! Ik bleef vriendelijk ad telefoon en hij verbond mij door met een andere collega. Die collega wist niet waar het over ging, dus moest ik mijn verhaal opnieuw doen. Ik bleef nog steeds vriendelijk. Die collega, zei dat er een trekker aangemaakt moet worden, dus gaat hij mij door verbinden met een ander collega. Ik kreeg uiteindelijk een Nicky Rijskamp aan de telefoon en die was niet op de hoogte van mijn verhaal. Jammer dat het zo gaat bij Telfort met de communicatie, vind ik. Ik dus opnieuw mijn verhaal verteld, en mij werd meegedeeld dat het helaas niet mogelijk is om het abonnement op te zeggen. Die loopt tot 2010 en anders zou het wel kunnen maar dan moest mijn oma het toestel of iets dergelijks afkopen. En stil was het ineens aan de andere kant. Zij wachte blijkbaar op reactie van mij. Ik heb haar gezegd dat mijn oma 77 jaar oud is en geen gebruik maakt van haar mobiele telefoon. Kunnen jullie voor deze mensen geen uitzondering maken? Nee mevrouw! was haar antwoord. En zo is het gesprek dus geeindigd. Hele slechte zaak met de service van Telfort.
Ik ben benieuwd of ik hier nog wel een reactie op krijg.

Telfort 100

direktie,ik heb geen internet van u en nooit gehad ik heb niks van u.
ik heb die modem terug gestuurd, wand de signalen wil niet hier, ik had een vrouw aan de lijn die zei dat, dus ik heb alles terug gestuurd , waar het vandaan kwam,, helaas,, en krijg geen geld van m,n rekening af halen, wand ik heb maar een A O W tje, ik hoop dat u dat niet meer doet,
h.haaima huize tilburg 2 9617dc harkstede telef 0636426004

Telfort

heb 2-10-2008 bij een stand verkoper een abonnement genomen op het contract staat geen maandelijks bedrag nu staat er op de site 13,95 voor 24 maanden mij is aangepraat 7.95 en de eerste 3 maanden 3.95 en voor 12 maanden ben al die tijd al aan het mailen schrijven bellen kom er niet uit vreselijk heb wel de icasso stopgezet was goedkoper uit met mijn prepaid met mobiel opwaarderen extra sms nu moet je dat extra betalen

Voor Telfort mobiel zijn in totaal 185 reviews geschreven. Voor de hele categorie Telefonie zijn de afgelopen 30 dagen 0 reviews geschreven.



Telfort mobiel opzegbrief statistieken

Opzegstatistieken Telfort mobiel
Meer Telfort mobiel statistieken

Telfort mobiel opzeggen

Binnen 2 minuten Telfort mobiel opzeggen


Wij gebruiken cookies op onze website omdat dit noodzakelijk is voor onze dienstverlening. Daarnaast willen we je op basis van jouw gebruik van de website gerichte advertenties kunnen laten zien binnen Google Search. Als je voor dit laatste toestemming geeft, klik dan hiernaast op ‘Akkoord’. Meer weten? Lees ons Cookie Statement Akkoord