Nederlandse Energie Maatschappij reviews

  • Totaal aantal reviews van Nederlandse Energie Maatschappij: 166 reviews
  • Gemiddelde beoordeling Nederlandse Energie Maatschappij:
    8.7

Deel jouw Nederlandse Energie Maatschappij review

Lees de reviews van andere bezoekers die hun Nederlandse Energie Maatschappij abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl


voor deze opzegservice

Nederlandse Energie Maatschappij

bij huidige geen 25 euro per maand maar 25 euro per jaar!! Verkeerd getypt.
Bij NEM wel 6,99 euro per maand dus hoezo de goedkoopste :-S Dat die Frans Bauer zo dom is om ze te geloven hoeft niet te betekenen dat we allemaal zo dom zijn hè!! Wat een grote sukkels. Dat ze het bij mij echt niet wagen wat ze bij jullie allemaal hebben geprobeert, want ik rijd naar Rotterdam op zeker!!

Nederlandse Energie Maatschappij

Telefoonnummer waar je geen extra kosten voor hoeft te betalen van NEM is 088-7307307.
Ook bij mij verkooppraatje van we zijn goedkoper, vastrechten zijn maar 6,99 euro per maand en bij mijn huidige energieleverancier betaal ik maar 25 euro per maand. Heb op internet gezocht en zie alleen maar slechte dingen van die maatschappij. Gelukkig ben ik nog binnen die 8 dagen bedenktijd en heb ik alles al teruggestuurd dat ik bij hun geen klant wil worden en heb er gelijk bij vermeld dat ik mijn eigen energieleverancier al heb gebeld dat niemand mij over mag nemen zonder mijn toestemming, dus dat ze bij mij het niet moeten flikken om me over te nemen met de woorden van ow wij hebben niets ontvangen. Dat ik anders schadeclaim aan hun broek ga hangen en dat ik mijn aangetekende post stuk vergoedt wil hebben en dat ze dat per direct over dienen te maken. Zo niet dat ze advocaat aan hun broek hebben hangen.

Nederlandse Energie Maatschappij

Ik ben het helemaal eens met de heer Scheringa die problemen heeft met de ontbinding vanwege zijn verkochte huis.
Wij hebben namelijk hetzelfde probleem en het is te schoftig voor woorden dat we al 3 maanden bezig zijn terwijl het huis vorig jaar december is verkocht. Er word tegen ons gezegd dat we het met de huidige bewoner moeten oplossen ?????

Gekker moet het niet worden hier, maargoed er gaat vandaag weer een aangetekende brief met allerlei bijlage de deur uit en als dat weer geen oplossing bied dan schakelen we de rechtsbijstands in want hier krijgen wij toch bijna een verschrikkelijk punt hoofd van , en dat is nog netjes gezegd

Nederlandse Energie Maatschappij

Beste heer/mevrouw Scheringa,

U heeft een bericht achtergelaten op dit forum. Graag wenst de Nederlandse Energie Maatschappij persoonlijk contact met u op te nemen om een passende oplossing te bieden.

Om u beter van dienst te zijn vragen wij u, uw naam, adresgegevens en telefoonnummer te mailen naar internetklantenservice@nlenergie.nl.

Wij zullen, zodra wij uw gegevens hebben ontvangen, binnen 5 dagen contact met u opnemen.

Met vriendelijke groet,

Het Internet Klantenservice Team
Nederlandse Energie Maatschappij

Nederlandse Energie Maatschappij

Ik probeer al sinds eind januari mijn contract bij de NEM op te zeggen. Dit, omdat ik mijn huis verkocht heb en nu ergen inwoon. Ik heb dus geen energie van de NEM meer over.

Ik heb allereerst gebeld me de klantenservice. Deze vertelden me dat ik schriftelijk moest opzeggen en dat via het contactformulier moest doen. Deze heb ik tot tweemaal toe ingevuld, inclusief de meterstanden, en verstuurd. Echter zonder resultaat. Ik kreeg gewoon een nieuwe factuur voor februari.

Vervolgens weer contact opgenomen en toen vertelde een mevrouw me dat ik een brief moest schrijven. Dit vervolgens gedaan. Maar weer geen reactie.

Toen weer contact opgenomen met de klantenservice. Daar hadden ze mijn brief nog steeds niet ontvangen en vertelden ze me dat ik een meterstandenformulier opgestuurd zou krijgen. Ik heb duidelijk gemaakt dat ik geen energie meer wilde om bovengenoemde reden. Toch moest ik een meterstandenformulier invullen. Een week later heb ik hem nog niet.

Ik word hier echt boos om! Wat kan ik nu nog doe om het contract op te zeggen en een afrekening te krijgen?

R.H.E. Scheringa.

Nederlandse Energie Maatschappij

Beste Ger,

U heeft een bericht achtergelaten op dit forum. Graag wenst de Nederlandse Energie Maatschappij persoonlijk contact met u op te nemen om een passende oplossing te bieden.

Om u van dienst te zijn vragen wij u, uw naam, adresgegevens en telefoonnummer te mailen naar internetklantenservice@nlenergie.nl.

Wij zullen, zodra wij uw gegevens hebben ontvangen, binnen 5 dagen contact met u opnemen.

Met vriendelijke groet,

Het Internet Klantenservice Team
Nederlandse Energie Maatschappij

Nederlandse Energie Maatschappij

Ik stuur een mail naar de n.e.m. dat ik mijn contract wil opzeggen omdat ik ga verhuizen.
Ik meld dat ik naar een huurwoning ga waar ik de huur incl. betaal omdat het een vakantie woning is.
Nu kreeg ik een brief thuis dat ze dat geen gegronde reden vonden.
Dus of ik de meterstand wou doorgeven en dan trekken zij 250 euro af van de eind afrekening.
Dus ik betaal 250 euro.
Stelletje ******* zijn het gewoon.

Nederlandse Energie Maatschappij

Ik werdt in juli 2009 op mijn werk benaderd door een gladde verkoper van de nem met de vraag of ik over wilde stappen van leverancier,na een heel verhaal ben ik accoord gegaan.Daarna vroeg hij of mijn werkgever misschien ook interesse had om over te stappen dus ik die man even laten wachten en ondertussen even werkgever gebeld en die bleek inderdaad wel geinteresseerd en vroeg of ik het verder wilde afhandelen.Dus ik zeg nog duidelijk tegen die man dat ik in opdracht van mijn werkgever accoord kan gaan.Het gesprek begint.HIJ zegt u meneer beyer bent gemachtigd deze overstap te maken.Ik ja.U bent gemachtigd betalingen te doen.Ik ja.Vervolgens enkele weken later ontvang ik facturen op mijn prive adres en hebben ze het zakelijke contract dus ook op mijn naam gezet dit klopte dus niet en is boekhoudkundig ook niet mogelijk.Ik dacht ik bel even en dan is alles zo recht gezet haha niet dus.Eerst zeiden ze geen zakelijke contracten af te sluiten omdat ze geen zakelijke afdeling hebben.Later zeiden ze dat mijn werkgever mij maar gewoon de voorschotnota s moest terugbetalen dan was het toch ook opgelost maar ik kan toch geen facturen van mij prive in de boekhouding van de zaak verwerken.Daarbij het wil toch niet zeggen dat als ik gemachtigd ben om over te stappen en gemachtigd ben om te betalen dat ik dan ook de afnemer ben.Na heel veel ellende met deurwaarders en tientallen telefoontjes ben ik dus gewoon naar de nem toegereden in rotterdam waar ik tot mijn verbazing zeer gastvrij werdt ontvangen.Na een kort gesprek met de juridische afdeling was alles zo verholpen.Ze hebben gelijk alles op papier gezet en was gelijk van alle ellende af.Dus mensen allemaal masaal naar de nem in rotterdam.

Nederlandse Energie Maatschappij

geachte NEM, waarom zouden jullie na 2 maanden wel reageren als jullie al niet op brieven, reactie formulieren reageren, wachttijden van meer als 10 minuten ? Sorry maar ik heb het opgegeven, vertrouwen in NEM is nihil, alle correspondentie gaat retour afzender.

Nederlandse Energie Maatschappij

Beste xxyyzz,

U heeft een bericht achtergelaten op dit forum waarin u aangeeft dat u tot op heden nog geen reactie heeft ontvangen op uw correspondentie. Graag wenst de Nederlandse Energie Maatschappij alsnog persoonlijk contact met u op te nemen om een passende oplossing te bieden.

Om u van dienst te zijn vraag ik u, uw naam, adresgegevens en telefoonnummer te mailen naar internetklantenservice@nlenergie.nl.

Wij zullen dan binnen 5 dagen contact met u opnemen.

Met vriendelijke groet,

Het Internet Klantenservice Team
Nederlandse Energie Maatschappij

Voor Nederlandse Energie Maatschappij zijn in totaal 166 reviews geschreven. Voor de hele categorie Energie zijn de afgelopen 30 dagen 0 reviews geschreven.



Nederlandse Energie Maatschappij opzegbrief statistieken

Opzegstatistieken Nederlandse Energie Maatschappij
Meer Nederlandse Energie Maatschappij statistieken

Nederlandse Energie Maatschappij opzeggen

Binnen 2 minuten Nederlandse Energie Maatschappij opzeggen


Nederlandse Energie Maatschappij gaat ook internet aanbieden

12-04-2016

De Nederlandse Energie Maatschappij (NLE) wordt ook actief als internetprovider. Het bedrijf gaat alles-in-één-pakketten met internet, televisie en telefonie verkopen via het netwerk van KPN. Dat heeft de energieleverancier vorige week bekendgemaakt.

Lees verder

Klanten NLE zijn woedend om dubbel betalen stroom


Wij gebruiken cookies op onze website omdat dit noodzakelijk is voor onze dienstverlening. Daarnaast willen we je op basis van jouw gebruik van de website gerichte advertenties kunnen laten zien binnen Google Search. Als je voor dit laatste toestemming geeft, klik dan hiernaast op ‘Akkoord’. Meer weten? Lees ons Cookie Statement Akkoord