Nederlandse Energie Maatschappij reviews

  • Totaal aantal reviews van Nederlandse Energie Maatschappij: 166 reviews
  • Gemiddelde beoordeling Nederlandse Energie Maatschappij:
    8.7

Deel jouw Nederlandse Energie Maatschappij review

Lees de reviews van andere bezoekers die hun Nederlandse Energie Maatschappij abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl


voor deze opzegservice

Nederlandse Energie Maatschappij

Naar aanleiding van deze opmerkingen heb ik eigenlijk ook nog wel wat over de NEM te vertellen.
Handelswijze,laksheid buitengewoon associaal gedrag.

Wij werden circa 4 maanden geleden benaderd door de NEM.
Zij kwamen met een mooi voorstel.
Hier zijn wij op in gegaan.(FOUT)
Op 2 mei jl. zijn overgegaan naar de NEM.
Althans deze bevestiging kwam op 4 juni jl.
Hier zat gelijk de mededeling bij dat ons voorschot bedrag was geaccepteerd(oh)het bedraagd 464,00.
We hadden inderdaad al wel wat van onze net beheerder binnen gekregen maar goed daar staan voor mij alleen maar cijfertjes op, ik ben geen deskundige op dat gebied he.(nu onderanderen wel dus)
Ik mijn goede wil getoond en gebeld met NEM.
Een van de medewerkers zie tegen mij, dat ik de brieven van de meterstanden moest doorgeven per mail wij hadden deze naast de verkeerde meterstanden gezet.
Dit zou voldoende moeten wezen.
oja ook de meterstanden vorig jaar hebben we als bijlage bij de mail gedaan.
Nu is het ga ik verder kijken zie ik dat het hun eigen schuld is want hun zijn verantwoordelijk voor zo'n meterstandenkaart die ik niet heb gekregen.
Maar goed je wil toch dat alles goed verloopt en niet gelijk boos worden want dit werkt gewoon averechts.(zeker als je weet dat we er 3 jaar aan vast zitten)
vervolgens ga je toch bellen en er word u verteld dat alles in verwerking is en dat het even duurt.
en dan bel je nog een keer en nog een keer en nog een keer.
Totdat er waarschijnlijk iemand zo snugger is om misschien zijn beeldscherm aan te zetten ofzo.
Deze verteld mij dood leuk meneer wij hebben helemaal geen email van u ontvangen(kookpunt bereikt zou je zeggen)
Dus ik toch nog even zoals mij verteld is de mail die ik nog had nog een keer gemaild.
nou dan ga je weer bellen en bellen en bellen ja meneer hij is in goedeorde ontvangen.
Deze mevrouw kon alleen de standen niet vinden.(nou dan moet je toch wel heel dom zijn hoor)
Ik de vrouw uitgelegd dat ze in de bijlage zitten.
geeft ze als antwoord "niet waar".
Ik zeg dan moet hem open maken en erin kijken.
Ik had de standen er notabene met pen op geschreven.
nou dan moet ik ze even uitprinten voor u meneer.
Dit moet dan 2 dagen duren terwijl ik zou worden terug gebeld moest ik zelf bellen om haar achter de kont aan te zitten want het gaat wel om mijn geld en daar moet een heel gezin van eten.
Nou eerlijk gezegd moest ik toen wel even lachen.
vervolgens moest ze toch nog ven de juist standen want tja deze zijn natuurlijk niet meer up to date.
Wie zijn schuld is dat.
Ergens tussen door krijg ik natuurlijk ook bericht van mijn vorige leverancier.
Of ik even 2250 euro voor mijn gas over 153 dagen extra wil betalen.
MET DANK AAN DE NEDERLANDSE ENERGIE MAATSCHAPPIJ.
oh ja ook nog een een zekere 600 euro aan licht kosten.
Dan gaat je bloed koken hoor.
Maar goed is nog hoop M*****.
Deze mevrouw zou er zorg voor dragen en mij daarna ervan op de hoogte houden.(ze moet nog bellen)
omdat de NEM een automatisch incasso beleid heb worst ik met mijn aanmaningen door verwezen naar een incassobureau terwijl er in de algemene voor waarde staat:
14.5 De verplichting tot betaling wordt niet opgeheven of opgeschort door het indienen van bezwaren
tegen de nota, tenzij een contractant die elektrische energie en/of gas uitsluitend voor huishoudelijke
doeleinden van de leverancier afneemt, binnen de betalingstermijn bij de leverancier een bezwaarschrift
indient, waarbij hij zijn bezwaren tegen de nota met redenen omkleedt. In dat geval wordt de betalingsverplichting
van de betrokken nota opgeschort totdat de leverancier op het bezwaarschrift heeft beslist.
Nu even ter verduidelijking de eerste mail was al een bezwaar en deze was in behandeling genomen ik moet er alleen nu nog van horen.
Kijk dat de NEM nu deze mail magisch weet kwijt te raken tja das hun probleem.
Maar goed M***** zou kijken of ze dit kon terug draaien.
na weer een aantal keer te hebben gebeld want er is spoed bij.
kom ik toch de ontdekking(telefonisch) dat mijn voorschot nota 243 euro word alleen moet ik nog wel even 464 euro betalen want tja het gaat pas per 1 augustus in.
Nou weet ik dat dwe niet allemaal zo snel van begrip zijn maar dit slaat echt alles.
ik weet niet of er iemand van de NEM hier op meekijkt maar deze manier van handelen is gewoon schandalig en dat geld voor heel uw team het minst wat gedaan had kunnen worden is even een belletje door mevrouw C*****.
Nu ga ik hiermee naar de geschillen commissie als u niet aan de voorwaardes die ik in een aangetekende brief naar u verstuur.
en dan zullen zij zich daar over buigen.
Het liefst stop de hele energie maatschappij daar waar het licht nooit komt.
Naar mijn mening is het gewoon een aanfuiting tot en met en weten jullie niet eens wat jullie aan het doen zijn.
Als je het wel weet ben je heel gevaarlijk bezig.
want zo run je geen zaak en gelukkig zijn er meerdere die er zo over denken en niet alleen hier ook bij de consumenten bond.
want tja je moet toch iets he als je niet door je eigen leverancier normaal geholpen kan worden.

gegroet L.Taalman

Nederlandse Energie Maatschappij

Geachte Dames en heren
Het verbaast mij als ik hier en ook op andere consumentenfora de diversiteit aan reacties lees, waarbij de algemene strekking vaak negatief is. Ten onrechte mijns inziens. Wanneer U gebeld wordt, door welk bedrijf dan ook, heeft U toch te allen tijde de mogelijkheid om een eenvoudig "nee" te antwoorden of om in het ergste geval de verbinding te verbreken. Op het moment dat er door de desbetreffende verkoper gezegd wordt dat bijvoorbeeld een bandopname gestart wordt en U reageert op alle vragen met een bewuste positieve reactie, mag de verkopende organisatie toch uitgaan van Uw duidelijke en BEWUSTE keuze om over te stappen naar een andere energie leverancier? Het is inderdaad verwerpelijk dat een enkele verkoper Uw vraag om bijvoorbeeld alleen informatie toe te sturen, interperteert als een toezegging om een contract aan te gaan. Ik ben er echter van overtuigd dat bedrijven alles op alles zetten om de kwaliteit van de verkopers te verhogen en tge waarborgen, in het belang van U, de consument, en in het belang van de groei van het bedrijf.

Nederlandse Energie Maatschappij

Ik wil mijn Nederlandse Energie Maatschappij opzeggen omdat ze niet de waarheid hebben gesproken. Ik wil gewoon bij NUON blijven. Maar zij hebben gezegd dat ze samenwerken met NUON en alleen boven de facturen een ander naam gaat staan. Flauwekul. DUS OPZEGGEN DIE HANDEL.

Nederlandse Energie Maatschappij

Door NEM werd ik gebeld en heb laten weten dat zij een infomatie map kunnen sturen, dus heb ik geen mondelingen contract afgesloten. Maar NEM stuurde mij een Bevesting aanmelding.dit is hondsbrutaal
Heb daarom een opzegformulier plus legitiematie copi in de ontvangen envelope retoer gestuurd en heb wel zelf de porto erop gedaan.In hun eigen envelope moet naar mijn mening deze post toch aankomen. In het telefoon gesprek had ik duidelijk laten weten dat ik eerst wil nakijken bij wie ik een contract heb lopen .En daarom eerst een informatie map ontvangen. Wel vertelde deze dame dat als ik na het ontvangen welkomst pakket dit niet wilde dan binnen 7 dagen terugsturen en een briefje erbij dat ik het niet wil . Het welkomstpakket zat niet bij de informatiemap maar wel een brief met als kop Bevestiging aanmelding.Ik wens geen zaken met hun doen . Wat ik bij NUON fout vindt dat zij mijn naam beschikbaar stellen aan derde. Want hoe weet deze juffrouw dat ik stroom via NUON ontvang, NUON verwerkt allen de faktuur voor div.leveranciers die stroom verkopen. Als deze juf dan verteld U krijgt stroom geleverd van NUON en de stroom wordt nu met 30% goedkoper dat wilt u toch ook. En als ik dan zeg dat ik eerst na wil kijken hoe lang mijn contracten lopen en daarom een infomatiemap wil hebben. NEM is VIES BEZIG

Nederlandse Energie Maatschappij

zojuist ben ik gebeld door een jong scholier die in zo'n call center zit namens Nederlands Energy Maatschappij.
Ze had een mooi praatje over kosten besparing gedurende 3 jaar termijn. Of ik wel interesse in had.
Nou zeg ik heb wel interesse maar stuur aub per post aale informatie daarover en zal dan overwegn of het de moeite waard is over te stappen.
Nou mooi niet, je moet eerst aanmelden en dan kan ze dan alle informatie opsturen met alle contracten die ik dan binnen 7 dagen weer ongedaan kan maken als ik niet eens bent. Nou dat truukje ken ik dus dan maar geen besparing....

Na dat telefoontje ben ik snel op zoek gegaan op internet wie is dat bedrijf eigenlijk.. Nou ik kwam gelijk op deze site en als ik even snel leest dat is het niet pluis allemaal..
Wat een oplichterij!
DUS mensen wees gewaarschuwd hiermee...

Nederlandse Energie Maatschappij

ik ben gebeld door een van uw medewerkerkers, hij vertelde mij dat hij namens Nuon belde en voor 3 jaar mijn energie prijzen vast kon laten zetten, Toen kreeg ik een bevestigings aanmelding. Terwijl jullie helemaal niet van Nuon zijn.Ook is nergens te vinden wat mijn klantnummer is. Ik voel me echt zwaar belazerd door deze medewerker omdat hij zich gewoon voordeed als een nuon mederwerker!

Nederlandse Energie Maatschappij

Telefonisch is door het Call Center van "Nederlandse energie maatschappij" gevraagd of er interesse was. Er is toen geantwoord "stuur maar wat informatie op". Dit is geen toezegging voor het overstappen naar de "Nederlandse energie maatschappij".

Volgens de Wet Koop op Afstand hebben wij nog 7 werkdagen bedenktijd. Daarnaast blijf ik van mening dat er in feite geen Overeenkomst tot stand is gekomen. Voor de zekerheid stuur ik toch een aangetekende brief.


Wij wensen daarom

Nederlandse Energie Maatschappij

Deze mail net naar ze verzonden zegt genoeg lijkt me!Wat een belazerij'

Hallo,
ik ben gisteren 05-04-2007 gebeld door een van uw medewerkerkers, hij vertelde dat hij namens Essent belde en voor 3 jaar mijn energie prijzen kon bevriezen, nou dat klonk interessant, ik had ook nog andere vragen aan hem over Essent zaken en deze probeerde hij zo goed hij kon te beantwoorden en verwees me ook naar de essent klantenservice omdat hij niet al mijn gegevens kon inzien.Nu kreeg ik vandaag bevestiging aanmelding en jullie zijn helemaal niet van Essent.Ook is er geen klantnummer te vinden in het hele dossier dus kan ik deze ook niet doorgeven, ik verwacht dan ook dat alles teruggedraaid wordt en dat ik hier een schriftelijke bevestiging van krijg, ik voel me echt belazerd door deze medewerker omdat hij zich gewoon voordeed als een essent mederwerker!

't Hart

Nederlandse Energie Maatschappij

Nou lekker bedrijf zijn jullie! Een kennis van mij zit nu mooi in de problemen, dankzij jullie mooie verkooppraatjes!!!!!!!!! Maar wat je zaait, is wat je oogst. Dus veel succes! denk niet dat dit bedrijf lang zal blijven bestaan. Aangezien alle negatieve publiciteit ook zorgt voor een negatief beeld van jullie firma. :)

Nederlandse Energie Maatschappij

Geachte heer Schoen,
Hierbij zeg ik de aanmeldingsbevestiging op. De dagtekening van de brief is: 27-2-2007, kenmerk BA-PT.
DUS IS GA NIET OVER NAAR JULLIE, IK BEHOUD MIJN HUIDIGE ENERGIEBEDRIJF.
Vriendelijke groet,
mw. R.H. Jacquart
Tarthorst 193
6708HJ WAGENINGEN

Voor Nederlandse Energie Maatschappij zijn in totaal 166 reviews geschreven. Voor de hele categorie Energie zijn de afgelopen 30 dagen 0 reviews geschreven.



Nederlandse Energie Maatschappij opzegbrief statistieken

Opzegstatistieken Nederlandse Energie Maatschappij
Meer Nederlandse Energie Maatschappij statistieken

Nederlandse Energie Maatschappij opzeggen

Binnen 2 minuten Nederlandse Energie Maatschappij opzeggen


Nederlandse Energie Maatschappij gaat ook internet aanbieden

12-04-2016

De Nederlandse Energie Maatschappij (NLE) wordt ook actief als internetprovider. Het bedrijf gaat alles-in-één-pakketten met internet, televisie en telefonie verkopen via het netwerk van KPN. Dat heeft de energieleverancier vorige week bekendgemaakt.

Lees verder

Klanten NLE zijn woedend om dubbel betalen stroom


Wij gebruiken cookies op onze website omdat dit noodzakelijk is voor onze dienstverlening. Daarnaast willen we je op basis van jouw gebruik van de website gerichte advertenties kunnen laten zien binnen Google Search. Als je voor dit laatste toestemming geeft, klik dan hiernaast op ‘Akkoord’. Meer weten? Lees ons Cookie Statement Akkoord